A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. július 16., kedd

Díj #29 #30 #31 #32 #33 #34

Köszönöm szépen a díjat Daniellának *.* nagyon sokat jelent :) <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • Az elmúlt napokban szinte egy napot sem voltam otthon
  • Imádom a nyarat
  • Nagyon szeretem az olvasóimat
  • Nemrég elkészítették velem, életem első interjúját *.*
  • Most szomorú számot hallgatok
  • A kocsiban fejeztem be az őrült novellát, amit holnap közzé is teszek
  • Mindennél jobban szeretnék szabadon élni
  • Remélem tudok majd találkozni azokkal a lányokkal, akikkel ez által a blog által ismerkedtem meg és beszélünk Facebookon
  • Imádom a csokitortát, de a csokifagyit nem
  • Tele van a lában lila foltokkal
  • Most barack színű a körmöm
Válaszaim:
  • Van példaképed? Ha igen, ki? Nem, nincs. Mint már említettem párszor, próbálok a saját elvárásaim szerint élni és sosem meghazudtolni önmagam.
  • Mi a szerencseszámod? Talán a 16 (mezszámom) vagy a 9
  • Ha lenne egy 7 személyes asztal, akkor melyik hírességekkel töltenéd meg? (Ha banda is benne van, akkor ŐK csak egy helyet foglalnak) Lily Collins, Ryan Reynolds, Little mix, Cassandra Clare, One Republic, Wiz Khalifa és LeBron James
  • Mi a horoszkópod? vízöntő
  • Lusta vagy? Nagyon lusta vagyok úgy állatába véve, ezért is rakom ki ilyen ritkán a díjakat... rossz tulajdonság.
  • Olaszország vagy Franciaország? Nem tudom. Párizsban már jártam, idén jön Olasz. Szerintem egyformán szép helyek.
  • Hol van a kedvenc nyaralóhelyed? Horvátország, és Görögország, na meg Balaton.
  • Mi a hobbid a blogoláson kívül? Videó készítés, zenehallgatás, fordítgatás, filmnézés, kosárlabda.
  • Szoknya vagy nadrág? nadrág
  • Rock/Pop/Rap? Pop és Rap
  • Pitbull vagy Flo Rida? Nem tudom.
Kérdéseim:
  • Milyen zenéket hallgatsz?
  • Voltál már valahol a nyáron?
  • Szerinted mostanában lassan vagy gyorsan telik az idő?
  • Elértél már pár olyan dolgot az életben, amit nagyon akartál?
  • Kedvenc színed? Miért?
  • Látsz jövőt a blogolásban?
  • Mi fog meg elsőnek egy blogban?
  • Ha rábukkansz egy történetre a legutolsó vagy a legelső fejezetet olvasod el először?
  • Miben vagy tehetséges?
  • Eszel gyorskaját? Milyen gyakran?
  • Milyen színű a szemed?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat LeonaG.-nek :) Annyira szeretlek és azt is amit csinálsz <3
Egy dolog: Küldd tovább 12 embernek, akiknek a blogját olvasod, és szereted!
Ezek az írók pedig nem mások, mint:
Ezt a díjat már kitöltöttem, és továbbra is azokat az írókat szeretem a legjobban. Ha találok egy új, kiemelkedő csillagot, majd ő is megkapja. Sajnálom, de nem szeretném ezerszer elküldeni nekik. <3

Nagyon szépen köszönöm a következő díjam Christy Horan-nak :)
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább a díjat!
11 dolog rólam:
  • Egyre kevésbé tudom, mit is írhatnék
  • Ma fejeztem be Cassandra Clare: Elveszett lelkek városának az olvasását
  • Holnap megyek moziba, a Tűzgyűrűt nézem meg
  • Most értem haza és gondoltam kiteszem ezeket, ha már megjutalmaztatok velük
  • Indultam egy versenyen
  • Almás rágót rágcsálok
  • Ma van az unokatesóm 21. szülinapja
  • Ha választanom kéne egy könyvbeli karaktert, akkor Clary Fray bőrébe bújnék
  • Mindig elszomorít, ha valaki bezárja a blogját
  • Szívesen élnék Angliában
  • Ma még elolvasok egy blogot, azok közül, amiket chatben kértek.
Válaszaim:
  • Mi a kedvenc számod? 9 és 16, ha pedig zenére gondoltál, akkor Avicii - Wake me up
  • Van háziállatod? nincs, de nem is szeretnék
  • Szoktál zenére elaludni? nagyon ritkán, de ma pont megesett velem
  • Hányan mondták már eddig, hogy jó a hangod? csak a barátnőm, de tudom, hogy kegyes hazugságnak, esetleg viccnek szánta
  • Év vesztes vagy? nem
  • Mióta vagy Directioner? Meséld el, hogy történt! Nem tudok pontos dátumot, körülbelül egy éve ismerem őket, annyi sem, de nem vagyok Directioner. Csak pusztán ők ihlettek meg, és pár számuk cuki és fülbemászó.
  • Van Kriszti nevű ismerősöd? Nem is egy.
  • Mi a kedvenc filmed? Éhezők viadala
  • Hány blogot vezettél mostanáig/ vezetsz most? Jelenleg hármat itt a blogspoton, egyet régebben, amit bezártam, és egy tumblr blogon fordítok
  • Félsz a sötétben? Ha igen, mióta? Kiskoromban nagyon féltem, ma már nem.
  • Rock vagy Pop? Pop
Kérdéseim:
  • Mit gondolsz Demi Lovatoról?
  • Voltál már nyári táborba? Milyen volt?
  • Kedvenc gyerekkori emléked?
  • Van Twittered?
  • Tartod a kapcsolatot az olvasóiddal?
  • Őszintének tartod magad?
  • Árultál már el olyan titkot másnak, ami nem a tied volt?
  • Tudsz angolul? Ha nem, szeretnél megtanulni?
  • Egy szó, ami a legjobban jellemez?
  • Van olyan blogger aki miatt elkezdtél írni?
  • Minek öltöztél legutoljára farsangkor?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm Veronikának <3
Szabályok:
  • Írj 10 dolgot magadról!
  • Válaszolj a neked feltett 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 blognak!
10 dolog rólam:
  • Az első dolog ami eszembe jutott, hogy lett 11-ből hirtelen csak 10
  • Barna hullámos hajam van
  • Néha, ha csak úgy rám jön az írhatnék, ceruzát veszek a kezembe és olyan felületre firkantok, ami csak elém kerül
  • Számomra a szeretet azt jelenti, hogy bármit megteszek, gondolkodás nélkül azokért, akik fontosak a számomra
  • Most azonnal fagyit akarok enni
  • Most Demi Lovato: Skyscraper című számát dúdolgatom
  • Mindig nagyon izgulok az egyes fejezetek és novellák feltöltése előtt
  • Amíg a Balatonon voltam, kicsit hiányzott a blog
  • Amikor megláttam mennyi követőm lett és mennyi oldalmegjelenítésem, alig hittem el
  • Ugyanannyira szeretek adni, mint kapni
  • Előbbre hoztuk az új blogunk nyitását, mert nem bírtunk várni
Válaszaim:
  • Szerelmes vagy? Nem, és talán még sosem voltam az igazán.
  • Kedvenc állat? Nincs kedvencem, a legtöbb állatot viszont aranyosnak találom.
  • Rózsa vagy tulipán? Tulipán
  • Kávézol? Nem, bár nagy ritkán elfogyasztok egy-egy pohárral.
  • Pillangó vagy Pingvin? Pillangó
  • Kedvenc One Direction tag? Niall Horan
  • Ki a leghelyesebb a One Directionből? (bár lehet, hogy ez ugyanaz, mint az előző kérdés)? Niall Horan, és igen, szerintem majdnem ugyanaz a kérdés.
  • Olvasod a blogom? Igen, beleolvastam már, és nagyon ötletes.
  • Melyik a kedvenc blogod? Erre a kérdésre még mindig nem tudok válaszolni. Nagyon sok van.
  • Szerencsésnek tartod magad? Teljes mértékben, hisz remek barátaim vannak, olvasóim, és nincs okom panaszra az életben sem.
Kérdéseim:
  • Te ilyenkor mindig értelmes kérdéseket teszel fel?
  • Kedvenc sorozatod?
  • Gondolkoztál már azon, mi lesz, ha befejezed az írást?
  • Szoktál szoliba járni?
  • Mi a kedvenc időtöltésed?
  • Sokat számítógépezel?
  • Vannak testvéreid, ha igen milyen neműek?
  • Ki a példaképed?
  • Volt, aki segített a designod kialakításában?
  • Honnan jött az alapötlet?
  • Egyedinek tartod magad?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Köszönöm szépen a díjat Sunshine-nak :) <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • Sajnálom, de egyre kevesebb értelmes dolog jut az eszembe
  • Most nagyon le vagyok barnulva, mint egy pirítós
  • Apropó, szeretem a pirítóst
  • Még mindig alig hiszem el, hogy ez a sok díj az enyém
  • Még sosem nyertem blogversenyen, csak egy novellaversenyen
  • Alig várom, hogy holnap mindenki lássa az őrült novellát
  • Büszke vagyok rátok, hisz a ti ötleteitek voltak
  • Szeretek olvasni
  • Kicsit le vagyok maradva, minden blognál, de be fogom hozni
  • Elfogyott az ötletem a többi ponthoz
  • Rumlis a szobám
Válaszaim:
  • Van testvéred? Igen, egy öcsém.
  • Milyen kapcsolatotok van? Ha egy szóval kéne jellemeznem azt mondanám, hullámvölgyes.
  • Mik a terveid nyárra? Sok-sok pihenés, buli, nyaralások, edzések és befejezni a Louis-os történetemet.
  • Vártad már? Mindennél jobban, és eddig nagyon élvezem, bár kissé fáradt vagyok jelenleg is.
  • Olvastad már a Szent Johanna Gimit? Nem, még nem volt rá alkalmam, de sokan mondtak a könyvről szépeket. Talán egyszer nekikezdek.
  • Ki a kedvenc karaktered? Egy barátnőm mesélései alapján Cortez
  • Milyen személyiségnek tartod magad? Egy vicces, kreatív és őszinte lánynak tartom magam.
  • Hova szeretnél leginkább eljutni? Londonba és Amerikába.
  • Mi szeretnél lenni, ha felnősz? Újságíró vagy egy olyan személy, aki videókat vág össze, és videókat készít.
  • Mitől félsz? A magánytól.
Kérdéseim:
  • Sikeresnek tarod magad az életben?
  • Szerelmes vagy?
  • Titkolod mások elől, hogy blogolsz?
  • Mit jelent számodra a szeretet?
  • Könnyen jön az ihlet?
  • Mi az, ami nélkül képtelen lennél élni? Egy tárgy, nem a levegőre gondoltam.
  • Kinek a bőrébe bújnál? Nem kell híresnek lennie, és lehet kitalált személy is.
  • Szép hangod van?
  • Lenne bátorságod elindulni egy tehetségkutatón?
  • Mit érzel ebben a pillanatban?
  • Olvasod az olvasóid blogját?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a következő díjat Ibi Malik-nak <3 édes vagy!
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Emberek, már semmit sem tudok mondani, ami új lenne számotokra
  • Kékeszöld a szemem
  • Most is be vagyok jelentkezve Facebookra
  • Feketére van festve a lábujjkörmöm
  • Ha befejeztem, elmegyek zuhanyozni, mert leizzasztottak a kérdések XD
  • Kedvesnek tartom magam, de vannak úgymond ellenségeim (egy csaj a suliból, akár a filmekben)
  • Mindig éneklek a zuhany alatt
  • Ma megpróbálok fordítani a Dark Niallbe, ha lesz hozzá erőm
  • Szeretek örömöt okozni másoknak, az engem is boldoggá tesz
  • Kicsit még főzni is tudok, és néha egész ehetőre sikerülnek az ételeim
  • Egyre jobban utálok biciklizni, főleg hegyen felfelé
Válaszaim:
  • Melyik híresség lennél egy napra? Lily Collins
  • Miért pont ő?  Mert szerintem nagyon gyönyörű, és jó lehet az életét élni.
  • Volt olyan dal, amin sírtál? Igen, volt már, bár ritkán sírok.
  • Kedvenc film? Éhezők viadala, eddig.
  • Kedvenc színész? Lily Collins, Anna Kendrick
  • Félsz a sötétben? Nem, de kiskoromban rettegtek a sötétben bujkáló szörnyetegektől.
  • Van példaképed? Nincs, próbálok a saját elvárásaim szerint élni.
  • Ha van, ki az? -
  • Van olyan személy az életedben, akiért bármit megtennél? Igen, az összes barátnőmért megtennék bármit. Bármennyire is legyen veszélyes a dolog.
  • Kedvenc városod? London és Párizs meg New York
  • Kedvenc évszak? Tavasz
Kérdéseim:
  • Hol voltál eddig a nyáron?
  • Van olyan olvasód, aki a szívedhez nőtt?
  • Mikor találkozunk már?
  • Milyen reményeket fűzöl a közös blogunkhoz?
  • Mi volt rólam az első gondolatod?
  • Mit szólsz ahhoz, hogy ez a díj csak a tied?
  • Személyre szólónak érzed a kérdéseimet?
  • Mi a kedvenc színed? Még sosem mondtad.
  • Szeretsz moziba járni?
  • Van olyan pillanat, amikor sikerül megnevettetnem téged? Ha nem, akkor majd igyekszem.
  • Mindig emlékszel az álmaidra?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

4 megjegyzés:

  1. Te jóságos szent ég, hogy elkényeztetsz már! Nagyon szépen köszönöm, kedvenc olvasóm! <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahahha, dehogy kényeztetlek <3 megérdemled :D Nagyon szívesen!
      Millio puszi Xx

      Törlés
  2. Drága szerecsendio!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat!!! :D Hálás vagyok amiért gondoltál rám Csillag!!!
    Milliószor puszillak és nagyon, nagyon szeretlek Csillag! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágám :)
      Még jó, hogy gondoltam rád is <3 Ja és majd holnap is gondolok, remélem egész nap csuklani fogsz <3 Amúgy nagyon szívesen adtam!!
      Millio puszi és nagyon szeretlek <3 Jesszus, mennyi szívecske, csöpög a képernyő XD na de azért még egy idefér <3

      Törlés