A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. augusztus 31., vasárnap

Díj #90 #91 #92

Nagyon szépen köszönöm a díjat Petrának!
Szabályok:
  • Mondj magadról öt olyan dolgot, amit csak kevesen tudnak!
  • Írj öt olyan kérdést, amit meg szeretnél tudni más íróktól!
  • Válassz öt olyan embert, akinek szívesen tovább adnád a díjat!
Öt dolog rólam:
  • jelenleg egy The Vamps fanfictiont olvasok, aminek, ha minden jól megy, még a héten megírom a kritikáját
  • benne vagyok egy havercsajszibarackok nevezetű csoportban
  • a héten találkoztam Cassyvel és Azyvel is
  • barack színűek a körmeim
  • izgulok, mert nemsokára befejezem az első blogom (pillanatok kérdése, hogy felkerüljön az epilógus)
Kérdéseim:
  • Hogy tetszett a nyár? Szerinted kellő hosszúságú volt, untad már vagy esetleg rövidnek találtad?
  • Gondolkoztál már azon, hogy befejezed a blogolást?
  • Szerinted ki lehet öregedni mindebből?
  • Szerinted mi volt az idei nyár slágere? Szereted vagy a falra mászol tőle?
  • Mit érzel, amikor díjat kapsz? Téged elfogott már valaha az az érzés - az örömön kívül -, hogy jaj, még egy kérdéssor, ami elvesz az életemből negyed órát?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Leonának!
Szabályok:
  • Köszönd meg a küldőnek!
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább!
11 dolog rólam:
  • a héten voltam a Mammutban
  • egyre kevesebb dolgot tudok ide írni, hiszen úgy gondolom, már mindent tudtok rólam
  • nagyon szeretek írni, van, hogy egy héten 15 oldalig meg sem állok
  • félek az idei tanév megpróbáltatásaitól, a vizsgáktól meg minden 
  • kiderült, hogy csak én és a barátnőm nem felejtettük el, hogy tegnap volt a könyvosztás, a többi osztálytársunk igen
  • az előbbin még mindig nevetek
  • szeretem az állatokat, de nem vágyok arra, hogy nekem is legyen egy
  • novemberben kezdem a jogsi forgalmi részét
  • nagyon izgulok miatta, valahányszor rágondolok, attól félek, hogy csalódást okozom
  • ismételten szingli vagyok, lassan fél hónapja
  • díjtöltögetés közben Kriszti Sose feledd! blogjának friss részét olvasom
Válaszaim:
  • Hogy telik a nyarad? Nagyon jól, sajnálom is, hogy ez az utolsó nyári hétvége ebben az évben.
  • Honnan merítesz ihletet a történeteidhez? Általában a körülöttem élő emberek, és történések ihletnek meg. Egy hang, egy illet, egy vicces vagy szomorú cselekedet. Bármi képes írásra ösztönözni, ha van benne valami, ami megcsiklandozza a képzeletem.
  • A karaktereid mindig csak a fejedben léteznek, vagy ismerőseid jelleme is megjelenik a szereplőgárdában? Igen, a karaktereim csak a fejemben léteznek, bár örülnék, ha valamelyikük szembe jönne velem az utcán és beszélgethetnénk. Ha van is olyan ismerősöm, akikről mintát veszek, az max a legjobb barátnőm, de a legjellemzőbb, hogy magamat írom bele a fejezetekbe. 
  • Hány interjút adtál életedben? Összesen hat interjú készült velem, mióta blogolok. Ha valakit esetleg érdekelnének, akkor itt megtalálhatja őket.
  • Melyik az a ruhadarabod, amitől fizikai fájdalmat jelentene megválnod? A világosbarna kabátom, ami már így is el van szakadva jó pár helyen. Már a foltozás sem segít rajta, még sincs szívem kidobni.
  • Az évek során melyiket mondanád a kedvenc nyaralásodnak? Nehéz választani, ugyanis mindegyikben van valami, amiért megérdemelné a kedvenc jelzőt. Talán Horvátország, mert az volt az első hely, ahol láthattam a tengert.
  • Melyik az a könyv, ami sokkal többet jelent neked egy történetnél, és esetleg megváltoztatott benned valamit? Nincs olyan könyv, ami megváltoztatott volna bennem valamit, de mindig is imádni fogom Cassandra Clare Pokoli szerkezetek című könyvsorozatát.
  • Van olyan webhely, amit minden nap meglátogatsz? Persze, hogy van. Blogger, Facebook, Gmail, YouTube, Instagram.
  • Van kedvenc bandád/előadód? Hmm, a kedvenc bandám az Imagine Dragons.
  • Mit jelent számodra díjat kapni? Számomra egy díj mindig az elismerést fogja jelenteni. Hihetetlen, hogy milyen sokszor gondolnak rám a bloggerinák. Sosem lehetek elég hálás ezekért az apróságokért.
  • Mennyire szereted a vizet/strandot egy tízes skálán? Legyen mondjuk egy erős nyolcas.
Kérdéseim:
  • Honnan jött a blogod ötlete?
  • Miért pont a The Vamps-et választottad, mint turnépartnert?
  • Mióta írsz, mi késztetett arra, hogy elkezd?
  • Sok blogot olvasol, vagy inkább megmaradsz az írás mellett?
  • Szerinted mi egy sikeres történet titka?
  • Mit szólsz ahhoz, hogy ez a díj csakis a tied?
  • Hogy telt a nyarad? Van valami, amit meg szerettél volna csinálni, de sajnos nem sikerült?
  • Mi az, amit a leginkább vársz a szeptembertől, és magától az iskolától?
  • Mi a legnagyobb álmod?
  • Tudsz énekelni? Ha nem, akkor ez meggátol abban, hogy énekelj? Ha igen, akkor gyakran énekelsz?
  • Melyik a kedvenc országod, és miért pont az?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Valerie-nek!
Szabályok:
  • Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Kriszi Sose feledd! blogját én kódoltam, és bár nem nagy szám, nagyon sokáig szenvedtem vele
  • Supernatural fan vagyok, azon belül Dean őrült
  • ma alig ettem, és különös mód nem vagyok éhes
  • a telefonomnak nincs első kamerája
  • a héten majdnem ránk zárták a West Endet
  • a héten kétszer voltam moziban, és háromszor ettem fagyasztott joghurtot
  • piros a tolltartóm
  • van egy pöttyös jegyzetfüzetem, és abban van a legtöbb blogom kezdetleges vázlata/párbeszédek
  • jelenleg Lana Del Rey egyik számár hallgatom
  • le szeretnék tölteni egy új szerkesztő programot, hogy szebbek legyenek a videóim
  • jövőhéttől hivatalosan is elkezdem a 12. osztályt
Válaszaim:
  • Melyik hónapban születtél? Február.
  • Milyen sorozatokat nézel? The Vampire Diaries, The Originals, The Tomorrow People, Supernatural, Teen Wolf.
  • Nyár vagy tél? Nyár, de csak azért, mert lassan vége és annyira szeretem,  hogy az leírhatatlan. A nyár a szabadság, a szabadság pedig felülmúlhatatlan.
  • Van testvéred? Igen, van egy öcsém.
  • Kaptál már valaha ajándékot Valentin napra? Igen. Még nagyon kicsi voltam, olyan negyedikes, amikor két fiú is hozott nekem csokit. Nagyon aranyosak voltak.
  • Voltál vagy mész valahova táborba? Sajnos nem tudtam elmenni edzőtáborba, és már nem is megyek idén semmi ilyenbe.
  • Magassarkú vagy lapos talpú párti vagy? Abszolúte lapos párti vagyok.
  • Mi a kedvenc színed? Lila és annak leginkább a sötét árnyalatai.
  • Mi a kedvenc évszakod? Az előző kérdés válaszával ellentétben a tél a kedvenc évszakom.
  • Szereted a vígjátékokat? Igen, és az utolsó, amit láttam, és amin nagyon nevettem az a Csajok bosszúja volt.
  • Szeretsz egyedül lenni? Mint a legtöbb ember, én is társasági lény vagyok. Természetesen van, hogy mindenkit kirekesztenék, olyankor jólesik az egyedüllét.
Kérdéseim:
  • Milyen napod volt?
  • Miért pont Ashley Benson lett a blogod főszereplője?
  • Szerinted mi a sikeres élet titka?
  • Végül beszóltál annak a bizonyos kivételező illetőnek?
  • Mit vársz az új tanévtől?
  • Mi a jelenlegi kedvenc 5SOS számod?
  • Várod már, hogy együtt dolgozzunk?
  • Csatolnád a kedvenc képed Ash-ről?
  • Miért pont ő a kedvenc bandatagod?
  • Vonz a zenei pálya - eltekintve attól, jó-e a hangod vagy sem -, hiszen a blogodban is nagy szerepe van?
  • Mi az, amit sosem fogsz megbánni, hogy megtettél?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Drága havercsajszibarackom!<3

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, tényleg sokat jelent!<33

    Hatalmas ölelés,
    Diana Brunwin

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes havercsajszibarackom!
      Jézusom, hihetetlen, hogy még csak most válaszolok, pedig már lassan egy hónapja megkaptad ezt a díjat. Egyébként szívesen adtam, és az azóta feltöltött fejezeteiddel bizonyítottad, hogy meg is érdemled <3
      Millio puszi Xx

      Törlés