A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. november 8., szombat

Díj #93 #94

Nagyon szépen köszönöm a díjat paapaya-nak <3
Szabályok:
  • Írj magadról 4 dolgot!
  • Válaszolj 4 kérdésre!
  • Írj 4 kérdést!
  • Küldd tovább 4 embernek!
4 dolog rólam:
  • még mindig pizsomában vagyok, ami nálam egy hosszú és bő, zöld pólót jelent
  • nagyon szeretem a kakaót, mindig felvidít, ha rossz kedvem van
  • leírhatatlanul izgultam az első fejezet közzététele előtt, és még mindig, mert ez a történet merőben más hangvételű, mint a többi volt
  • mostanában rákattantam a YouTube videók nézegetésére, van, hogy onnan szerzek ihletet
Válaszaim:
  • Mi az igazi neved? Kinga.
  • Kedvenc filmed? Hmm, nincs konkrét kedvencem - szerintem egyébként semmiből sem -, de legyen mondjuk az Útvesztő.
  • Kedvenc Vloggered? Nincs ilyen sem.
  • Kedvenc számod? Zene? Lana Del Rey: Serial Killer
Kérdéseim:
  • Miért pont Derek lett a főszereplőd?
  • Szoktál zenét hallgatni, miközben megírod a részeket?
  • Az ihleted a sorozat adja, vagy az élet?
  • Hogy hívják a fiút, akit a fiatal Dereknek használsz? A sorozatban is ő játssza?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:



Nagyon szépen köszönöm a díjat Daisy-nek *-*
Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  • Írj 10 dolgot magadról!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Írj 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • mindig meglep, amikor valaki gondol rám, amikor díjat kap
  • lefagynak a lábujjaim, de itthon nem szeretek zokniban lenni
  • nagyon sok barátnőt köszönhetek a blogolásnak, amiért roppant hálás vagyok
  • ha muszáj lenne, sem tudnék kedvenceket választani, így az ilyen kérdésekre mindig random választok valamit
  • fura, de az Ask-fm-nek köszönhetően lettem jóban Diával
  • nagyon ritkán használom a Twitterem, akkor is csupán beszélgetésre
  • már alig várom a Karácsonyt, bár még nem tudom, kinek mit vegyek
  • szeretem a cherry coke-t
  • mostanában nagyon sok édeset eszek
  • valahányszor elhatározom, hogy edzeni fogok, a végén mindig filmezek, olvasok vagy írok
Válaszaim:
  • Miért pont arról írsz, amiről? One Direction? Nos, mivel mára már szinte semmit sem hallgatok tőlük, nem mondhatom azt, hogy rajongásból írok róluk. Én úgy fogom fel ezt az egészet, hogy különálló, hírnévtől független emberekről írok, akik az én fejemben léteznek, csupán az ő nevüket és arcaikat használom.
  • Mi ad ihletet? Minden, és nem túlzok. Videók, az élet, a csalódásaim, a vidámabb pillanatok, egy vérvétel, egyálmos éjszaka, egy álmatlan éjszaka, egy dalszöveg, egy dallam, egy másik könyv, egy illat...
  • Milyen híresség lennél szívesen egy napra? Mindenképp egy színésznő, aki lehetőleg angol nyelvű.
  • Melyik a kedvenc könyved? Nincs kedvencem semmiből, de jelenleg a Hollófiúkat olvasom és bár az eleje nem tetszett, alig várom, hogy folytathassam.
  • Miért szeretsz írni? Mert eszméletlen, mennyire megnyugtat. Ezt csak az tudhatja igazán, aki ismer. Lea például, amikor a héten kicsit ki voltam bukva, már egyből ezt tanácsolta: Írj, az jó tesz. Nos, igaza lett, ma már sokkal jobban vagyok <3
  • Szereted a Harry Pottert? Ha igen, miért? Ha nem, miért? Igen, nagyon szeretem és minden egyes kötetet elolvastam, a filmeket is megnéztem. Nem lehet leírni miért, egyszerűen megfogott, magába szippantott és kész, ennyi.
  • Voltál már igazán szerelmes? Egyszer, de köszönöm, nekem elég is volt.
  • Hiszel az ufók/szellemek/bármilyen földöntúli lény létezésében? Hiszek, hiszen a világegyetem hatalmas, kizárt, hogy csak mi éljünk benne.
  • Van mottód? Ha igen, mi? Ha valami fájdalmat okoz, akkor tüntesd el az életedből... ha nem szeretsz egyedül lenni, ne legyél egyedül. Ha nem szereted, hogy kihasználnak, ne hagyd, hogy kihasználjanak. 
  • Mi a legnagyobb álmod? Hogy egyszer a metrón ülve, valaki az én könyvemet olvassa közvetlenül mellettem.
Kérdéseim:
  • Már eleve ismertétek egymást, vagy a bloggerkedésnek köszönhetitek, hogy egymásra találtatok?
  • Ha bármelyik fiúval összejöhetnétek a Teen Wolf-ból, ki lenne az?
  • Honnan jött a közös írás ötlete?
  • Melyik a kedvenc párosotok a sorozatból?
  • Mivel vennétek rá egy "nem rajongót", hogy belekezdjen a történetetekbe?
  • Van olyan idézet, ami jellemzi az életeteket? Ha igen, leírnátok?
  • Mit gondoltok a Halloweenről? Ti ünnepeltétek/beöltöztetek?
  • Van olyan dal, amiről egy kedves emlék jut az eszetekbe? Melyik az?
  • Melyik filmet láttátok utoljára a moziban?
  • Milyen témában olvastok a legszívesebben?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése