A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. december 12., péntek

Díj #95 #96 #97

Nagyon szépen köszönöm a díjat Isobel A.Gross-nak *O*
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • holnap az osztállyal moziba megyünk, és bár nem szeretem a filmet, amit nézni fogunk, azért jobb, mint az iskola
  • ma írtam egy történelem témazárót, és amikor a tanárnő kijavította, végig nevezett... kezdjek félni?
  • nem izgulok a félévi jegyeim miatt, még sosem izgultam
  • már nagyon várom, hogy nekikezdhessek az új blogomhoz - egy barátnőmmel írom
  • örök reménykedő vagyok, és sajnos nehezen tanulok a hibáimból
  • már csak 10 rész, és befejeztem a Liam-es történet írását
  • szokásomhoz híven, borzasztóan sajnálom, hogy ilyen sokáig tartott, mire kitöltöttem a díjakat
  • megfogadtam, hogy az éven befejezem a Halálmadár írását, de még 6 fejezet vár rám...
  • van, hogy csak fekszem a sötétében, és zenét hallgatok... egyszerre felemelő és lesújtó érzés
  • legutoljára a Beavatott című könyvet olvastam
  • még mindig nem tudom, hol szeretnék tovább tanulni
Válaszaim:
  • Melyik az az öt szó, amely legjobban jellemezne téged; és melyik az az öt szó, amely a legjobban jellemezné az írói munkásságod? Az öt szó, ami jellemez? Hmm, nehéz, de azért megpróbálom: makacs, mély érzésű, reménykedő, törött, vidám... ami pedig az írói munkásságomat illeti: kitartó, érzelmes, kifejező, bizakodó, elhivatott.
  • Ha van példaképed, akkor miért vált azzá? Ha nincs, akkor milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy embernek, hogy azzá váljon? Nincs példaképem, és szerintem bárki, bármilyen tulajdonságokkal elém állna, akkor sem válna azzá. Nem mások szerint, hanem a saját elvárásaim szerint szeretnék élni. Úgy, hogy amikor már öreg leszek, ne érezzem azt, hogy értelmetlen volt az a sok idő - vagy nem sok -, amit leéltem.
  • A napokban írtam egy fogalmazást a közösségi hálóról... szerinted az előnyök, vagy éppen a hátrányok vannak többségben? Mindenképp az előnyök, azonban a hátrányai is egyre inkább megmutatkoznak.
  • Mit tartasz a legjobbnak, illetve a legrosszabbnak a blogolásban? A blogolásban az a legjobb, hogy itt önmagad lehetsz anélkül, hogy azok, akik már eleve elítélnek, ismételten megtehetnék. A legrosszabb, hogy kezd eltűnni az egyediség.
  • Melyik jellemez téged a legjobban? 1) egy pohár tea, egy jó könyv és te 2) hangos zene, rövid ruha és egy átbulizott éjszaka 3) barátok, család és egy jó vígjáték? Mindenképp az első, de azt a teát ki szeretném cserélni, ugyanis utálom a teát. Legyen kakaó, egy jó könyv és én.
  • Vannak olyan bloggerek/írók, akiknek már csak azért is elolvasod a műveit, mert az előzőek lenyűgöztek? Igen, természetesen vannak. Ilyen a bloggerek közül például FantasyGirl és Azy... az íróknál azonban így hirtelen nem jut eszembe egyetlen alkalom sem, amikor így tettem volna.
  • Ha bármit változtathatnál magadon, akkor mi lenne az? Szeretném, ha szebb lenne a bőröm, de így sem panaszkodhatom... szerintem nem vagyok egy kimondott bányarém.
  • Melyik az a tulajdonságod, amelyet a legjobban szeretsz, illetve legjobban utálsz? Szeretem magamban, hogy kitartó vagyok, és utálom a makacsságom, meg azt, hogy túlságosan ragaszkodom valamihez, ami már eleve eltörött.
  • Van valami különleges szokásod/szenvedélyed? Nem hiszem, hogy lenne... biztos vagyok benne, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki amint belép a szobájába, ledobja magáról a melltartóját, és simán pólóban és nadrágban rohangál otthon.
  • Van olyan sport, amit különösen kedvelsz? Ha igen, akkor melyik az, és miért? Ha nem, akkor mi az, ami le tud foglalni? Nagyon szeretem a kosárlabdát és a röplabdát. Miért? Nem tudom, talán mert mindkettőt játszottam már egyesületben is.
  • Ha hatalmi helyzetbe kerülnél, akkor mi lenne az első dolog, amit megváltoztatnál? Segítenék azoknak, akik rászorulnak a segítségemre.
Kérdéseim:
  • Sok két vagy több évados blognál romlik a színvonal. Nem féltél, hogy veled is ez lesz, amikor belekezdtél a Royals második évadába?
  • Mi a legnagyobb álmod?
  • Mit teszel meg azért, hogy valóra váltsd?
  • Melyik az a szám, amit legutoljára hallottál? Szereted?
  • Szerinted fontos, hogy az ember életében legyen egy példakép, aki utat mutasson neki?
  • Te mi szerint éled az életed?
  • Melyik volt az a film, amit a legjobban vártál/vársz ebben az évben?
  • Melyik a kedvenc blogod? Miért?
  • Csukd be a szemed... mi az első szó, ami az eszedbe jut?
  • Kérlek, fejezd be ezt a mondatot: Az élet szép, de...
  • Milyen nyelveken tanulsz?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Azy-nek <3

Szabályok:
  • Fel kell tüntetned, hogy kitől kaptad!
  • 10 dolgot kell magadról írni!
  • A kérdező által írt 10 kérdésre válaszolni!
  • És 10 blognak/bloggernek tovább küldeni!
10 dolog rólam:
  • kicsit parázok a 2015-ös évtől, ugyanis jönnek a vizsgák, a kisérettségi, érettségi stb.
  • jelenleg egy Maroon 5 feldolgozást hallgatok
  • még mindig nehezen hiszem el, hogy milyen sok ember rendel tőlem videót
  • holnap, ha minden jól megy, este csinálok is egyet, vagy ha nem, akkor vasárnap
  • csütörtökön nem voltam iskolában
  • van egy jegyzetfüzetem, amiben minden kósza blogos ötletem le van firkantva
  • a könyvjelzősávom tele van olyan blogokkal, amiket szeretnék elkezdeni, csak még nem volt rá időm
  • még mindig nem tudom, hogy mit vegyek az osztálytársamnak Karácsonyra
  • nagyon szeretek sütni
  • ma pudingot vacsoráztam... nem csoda, hogy éhen halok
Válaszaim:
  • Hallottad már a FOUR albumot? Ha igen, hogy tetszett? Nem hallottam még, csupán egyetlen számot, aminek azt hiszem Steal my girl a címe.
  • Esetleg van, ami jobban megfogott? Így sajnos erről nem igazán tudok nyilatkozni.
  • Miért kezdtél a blogolásba? Mert egyszerűen olyan sok gondolat van a fejemben, amivel szórakoztathatok másokat. Miért ne tenném?
  • Hogyan sikerült beilleszkedned? Szerintem egész jól. Mármint megvan a magam "baráti köre", akikkel majdnem minden nap, ha nem ténylegesen minden nap beszélgetek.
  • Miért gondoltad, hogy ez a hely megfelelő a számodra? Mert itt mindenki önmaga lehet, mert a legtöbb blogger kreatív...
  • Vannak itt barátaid, akikkel nem csupán a felszínen álltok? Persze. Nagyon közeli barátom: Azy, kriszty96, Feilla, Vivian J. Walker, Leia, Diana Brunwin, FantasyGirl, Pippy Q. Akikkel pedig kevesebbet beszélek, de ugyanannyira fontosak nekem: Cher Brooks, Molly Schmidt.
  • Van kedvenc történeted? Igen *o* kinek ne lenn? Jelenleg Tyra W. Elemi ösztöne és FantasyGirl 5 sos sorozatai a kedvenceim.
  • Hogyan fogadod a negatív kritikát? Elolvasom őket, és ha normális stílusban írták meg, akkor elgondolkozom rajta, hogyan javíthatnám ki a hibáimat.
  • Építőként használod/fogd fel? Igen, hiszen az ember ezekből tanulhat a legtöbbet.
  • Vagy figyelmen kívül hagyod? Semmiképp sem, még akkor sem, ha nagyon durva. Csupán az oktalan szemétkedést veszem félvállról.
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:



Nagyon szépen köszönöm a díjat Alia Lloyd-nak :)
Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • mindig is érdekelt, ki az, aki a 11-et 10-re változtatta, ahogy az is, hogy mi vitte rá erre
  • régen nagyon utáltam a szoknyákat, most alig várom, hogy tavasz legyen, és felvehessem a kedvenceimet
  • már csak egy hét van a suliból - ez tartja bennem a lelket, valahányszor ki kell kelnek az ágyból
  • egyre nehezebb olyan dolgokat kitalálni ide, ami még nem hangzott el
  • ez a történet nagyon sokat jelent nekem, mert benne van minden keserűségem és kételyem
  • mindig parázok, mielőtt kiteszem a részeket, és ez nem múlik el, amíg valaki el nem mondja a véleményét az aktuális részről
  • elhatároztam, hogy a szünetben aktívabb leszek a kritikáimat és a részeimet illetően is, de már előre látom, mennyit fogok lustálkodni
  • mostanában nem iszok kólát
  • szeretném a csokoládét is kiszorítani az étrendemből, bár erre nem látok túl sok esélyt
  • nagyon szeretem a Fantasy történeteket
Válaszaim:
  • Mikor regisztráltál a blogspoton? 2012. áprilisában.
  • FanFictiont vagy non FanFictiont olvasol szívesebben? Mindkettőben van valami varázslatos, ha az író kellő odafigyeléssel dolgozza ki a fejezeteket. Olyan történeteket olvasok, amiben van fantázia, és nem számít, hogy FanFiction, vagy sem.
  • Csak történetes blogot olvasol vagy másmilyen kategóriájút is? Másmilyen kategória? Mármint design meg hasonló? Mert akkor inkább csak történeteset - viszont nagy ritkán akad egy-egy cikk, ami felkelti a figyelmemet az egyéb kategóriába sorolható blogokon.
  • Mi alapján választottad a blogger nevedet? Teljesen a véletlen műve, már nem is emlékszem rá. Elég idétlen, de nagyon szeretem!
  • Mi segít ihletet adni egy történethez? Bármi. Mostanában leginkább videók, dalszövegek, dallamok.
  • Történetet írsz szívesebben vagy cikkeket/novellákat/verseket? A novella is egy történtet ír le, nem? Egyébként teljesen hangulatfüggő. A múlt hétvégén például egy este alatt megírtam egy egész novellát (na jó, egy oldal átcsúszott vasárnapra), mert elkapott az ihlet.
  • Dolgozol most egy még nem publikált történeten? Igen, és annyira, de annyira el szeretném mondani, hogy miről szó, de sajnos nem lehet, mert nem egyedül írom. Viszont már csak pár hónap, és publikussá válik.
  • Szoktál könyveket olvasni? Ha igen, akkor mi a kedvenc könyved és miért? Persze, hogy szoktam, melyik "író palánta" ne tenné? A jelenlegi kedvencem a Beavatott, de szerintem csak azért, mert ezt olvastam legutoljára.
  • Hogyan formálódik meg benned egy karakter személyisége? Kitalálok egy bizonyos hangulatot, majd egy jelenetet, amiben megszületik az épp aktuális karakter személyisége.
  • Melyik a könnyebb? Elkezdeni vagy befejezni egy történetet? Számomra ugyanolyan nehéz mind a kettő. Az első és az utolsó mondat nagyon fontos. A megfelelő helyen kell elkezdeni, hogy érthető legyen a történet és a megfelelő helyen kell lezárni, hogy kerek egészet alkosson. Hogy az ember azt érezze: igen, ez tényleg így "tökéletes"... nem vontatott, és mégis kellőképp kidolgozott.
Kérdéseim:
  • Nem félsz attól, hogy a Six days folytatása, már nem lesz olyan jó, mint az első évad volt?
  • Mi ösztönöz írásra?
  • Kérlek, fejezd be ezt a mondatot: Az élet szép, de...
  • Melyik az a szó, ami a legjobban jellemzi az írásstílusodat?
  • Egy tízes skálán mennyire tartod magad tehetségesnek, ha a blogspoton kívüli életedre gondolsz?
  • Mennyire érted meg az angol dalszövegeket? Ha megfog egy dallam, rákeresel a magyar fordításra?
  • Sosem szerettél volna megtanulni sütni?
  • Írd le csukott szemmel: Nagyon szeretlek, te kutya!
  • Mi a legnagyobb vágyad?
  • Mit teszel annak érdekében, hogy valóra váljon/ a tiéd legyen...?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése