A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2015. január 18., vasárnap

Díj #98 #99 #100 #101

Nagyon szépen köszönöm a díjat Diana Brunwin-nak <3
Szabályok:
  • Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • A hétvégén megnéztem a Csodálatos Pókember első és második részét, és a végét bár nem könnyeztem meg, hisz tudtam mi lesz benne, azért összefacsarodott a szívem.
  • A héten csináltam egy új Trailert egy februárban debütáló blogomhoz, amit még nem tudom, elmondhatom-e, kivel írok.
  • Ma rántott karfiolt vacsoráztam, amit mindig a családdal együtt szoktunk elkészíteni, ugyanis pont négyen vagyunk (liszt, tojás, zsemlemorzsa és sütés)
  • Mostanában nagyon lassan szoktam válaszolni az üzenetekre, amiért rendszerint bűntudatom is van.
  • Megfogadtam, hogy a második félévben majd jobban odafigyelek a tanulásra.
  • Szerintem elég jól kezelem a negatív hozzászólásokat, vagy a kommentárok hiányát, legalábbis rosszabbra számítottam.
  • Nem tudom, miért olvasnak mostanában kevesebben, de még ha sablonos is ez a blog, akkor sem fogom abbahagyni, amíg végig nem viszem.
  • Utálom a fogorvosokat, sőt! egyenesen félek tőlük.
  • Oda meg vissza vagyok James Dashner Útvesztő trilógiájáért.
  • Nem csak a könyvért, de a filmért is.
  • Izgatottan várom, hogy kijöjjön a Tűzpróba adaptációja is, ugyanis a hétvégét a könyv olvasásával töltöttem.
Válaszaim:
  • Karácsonyi lázban égsz már? Hűha! Ezen a kérdésen látszik meg igazán, hogy milyen sokáig tart néha begépelnem egy-egy kedves díjat. Nem már nem égek karácsonyi lázban, és szerintem decemberben sem volt ez másképp.
  • Van valami terved a szünetre? (Utazás, új történet, konkrét könyv olvasása etc.) Sok mindent terveztem és a legtöbbet szerintem meg is valósítottam. Együtt voltam a barátaimmal, elolvastam a Négyes című könyvet... nem is kívánhattam volna jobb, pihentetőbb vagy tartalmasabb szünetet. Kár, hogy vége!
  • Van konkrét kívánságod karácsonyi ajándék terén? Nagyon szerettem volna, ha anyuék megveszik nekem James Dashner Útvesztő című könyvét, ráadásul a Tűzpróbát is megkaptam mellé, így nem panaszkodhatom.
  • Te inkább saját készítésű ajándékokat készítesz, vagy egyszerűen veszel valamit? Az embertől és időtől függ. Ha tudom, hogy jobban örülne valami személyesnek és ráadásul még fontos is a számomra, akkor természetesen szánok rá időt, és leülök elkészíteni az ajándékot.
  • Valamiféle furcsa szokásod van? Ha igen, mi az? Nem hiszem, hogy lenne, de ha van is, én még nem vettem észre. Inkább a környezetemet kellene megkérdezni, mert lassan tizennyolc vagyok, ennyi idő után már semmit sem tartok furának magamon.
  • Szilveszterre van pár programod, vagy inkább otthon ülős típus vagy? Ez is mindig a hangulatomtól függ, idén/tavaly Krisztivel ünnepeltem és hát sorozatmaratont tartottunk, plusz horror filmet néztünk.
  • Melyik az a könyv, amit bevezetettnél kötelező olvasmánynak? Hmmm, valami tanulságosat kellene mondanom, nem?! Nem is tudom, legyen mondjuk az Egy különc srácfeljegyzései.
  • Ha egy online regény karakterét életre kelthetnéd egy délután erejéig, akkor ki lenne az? Miről beszélgetnél vele? (Saját karaktert nem lehet.) Szerintem Belen lenne az a Túl jó megjátszásból, és elmondanám neki, mennyire szép és kivételes lány.
  • Ha most itt hagyhatnál csapot-papot, akkor hova mennél? Miért pont oda? Nehéz! Szerintem Ausztráliába mennék, és kifeküdnék a Tasman tenger partjára (ha jól emlékszem a nevére). Hogy miért? Mert gyönyörű hely, mert meleg van, mert életemben egyszer mindenképp szeretném látni azt a kontinenst is.
Kérdéseim:
  • Miért pont az American Horror Story első évadát választottad?
  • Mennyiben hasonlítasz Violetre?
  • Nem nehéz egy olyan tiniről írni, aki vagdossa magát, aki magányos?
  • Hogyan találtál rá a bloggerre?
  • Szoktál zenét hallgatni, miközben megírod a részeidet?
  • Ha elhagy az ihlet, hogyan szoktad visszahozni?
  • Mit gondolsz arról, hogy ez a díj most csak a tied, és a kérdéseket is személyre szabottan kapod?
  • Volt valamilyen újévi fogadalmad? Szerinted az emberek miért fogadnak meg ilyenkor bármit is, ez miben más, mint az év többi napja?
  • Van valami, amire allergiás vagy?
  • Melyik a kedvenc napod a hétköznapok közül, és miért pont az?
  • Az összes karakter közül, akiket eddig megalkottál, ki a kedvenced és miért?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Aise C. Caldinn-nak :)
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj a jelölő által írt 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Amikor rossz kedvem van, általában YouTube videókkal szórakoztatom magam.
  • Holnap nincs iskola, így csak a fogorvos miatt utazom be Pestre.
  • Holnap szeretnék megcsinálni egy rendelt videót, de nem tudom, hogy kezdjek neki.
  • Kenzienek hála, megszerettem a The Vampset, a Hurricane címá számuk például rendszeresen mosolygásra késztet.
  • Ha tehetném, egész nap pizsomában lennék, ugyanis felemelő érzés.
  • A zuhanyzó alatt minden alkalommal éneklek, aminek anyuék nem mindig örülnek.
  • Amint kitöltöm a díjat, lemegyek a konyhába és elmosogatom a koszos tányérokat.
  • A tányérok után jöhet az irodalom tételem kidolgozása.
  • Azt hiszem ma is későn fogok lefeküdni.
  • Már csak egy évad, és utolértem magam a TeenWolfban.
  • Nagyon szeretem a narancsos ásványvizet.
Válaszaim:
  • Mit jelent számodra az egész blogger világ? Egyfajta önmegvalósítás. Ez az a hely, ahol tényleg önmagam lehetek, ahol találok olyanokat, akik megértenek. Ahol kiírhatom, kiszerkeszthetem magamból a bennem felgyülemlő érzelmeket, amikkel egyébként nem tudnék mit kezdeni.
  • Miért pont Niall Horan? Mert aranyos, mert szőke, mert volt fogszabályzója... mindenért. Bár már koránt sem rajongok annyira a fiúkért, mint régebben.
  • Mi a titkod, hogy egyszerre ilyen sok blogot vezetsz, éltanuló vagy, és még sportolsz is? Talán az, hogy már nem is sportolok. Abbahagytam, mert nem volt rá elég időm és energiám, és vagy az, vagy az írás, nekem pedig az írás olyan fontossá vált, hogy egy percig sem gondolkodtam, amikor választanom kellett. Egyébként minden az időbeosztáson múlik. Én egy héten hét részt írok meg és egy videót készítek el, plusz napra felbontva pontosan két fejezetet olvasok el az általam követett blogok közül. Így megtalálom az egyensúlyt.
  • Melyik történetedet írod/írtad a legnagyobb élvezettel? Lehet olyat mondani, amit még nem publikáltam? Mert ha igen, akkor kétség kívül a POINTLESS a befutó, ha nem lehet, akkor gondolkodás nélkül a Halálmadarat választanám.
  • Az összes karaktered közül, akiket valaha megalkottál, ki a kedvenced és miért? Hmm, direkt kérdezel ilyen nehezeket? Emily Penhallow és Mary. Ők ketten, bár nem egyformák, egyformán imádnivalóak. Ez olyan, mintha azt kérdeznéd, hogy a jobb, vagy a bal kezemet szeretem annyira, hogy ne vágják le. Mindketten erős és független harcosok. Mindent túlélnek, és bármit megtennének azért, akiket szeretnek.
  • Mit gondoltál a bloggerina pályafutásod elején? Hitted, hogy valaha ilyen sokan fognak szeretni téged, és az írásaidat? Nem hiszem, hogy olyan sokan szeretnék az írásaimat, mint azt te gondolod, de tényleg nem gondoltam volna, hogy valaha lesz olyan blogom, amit tíz embernél többen olvasnak,így a válaszom egy hatalmas: NEM.
  • Ki az az ember, akivel mindenképp szeretnél találkozni az életed folyamán, aki valami miatt nagy hatással volt rád? Sok emberrel szeretnék még találkozni életem során, többen is nagy hatással voltak rám az eddigi majdnem tizennyolc év alatt. FantasyGirl az egyik, akivel szerencsére már többször is találkoztunk és minden nap beszélünk. Ami azt illeti, Thomas Brodie-Sangster-rel is szívesen összefutnék mondjuk az utcán *o* Szép álmok!
  • Kedvenc részed a legelső történetedből ezen a blogon? Jézus! Nem, olyan nincs :") Az egy borzadály, nem is hiszem el, hogy van, aki még emlékszik rá. Na jó, ha mindenképp kellene választanom, akkor nem konkrétan egy részt, inkább csak egy jelenetet emelnék ki: imádtam, amikor Kelly a családjuk házának hátsó udvarán ült, miközben az őszi szél táncra hívta a leveleket. A legszebb rész.
  • Tervezel valamit a nagy két éves blog fordulóra? Talán egy olyan novella, amit megint a saját szemszögedből fogalmaznál meg? Most sajnos nem volt időm megírni egy egész novellát, mert tanultam és a készülőben lévő blogom részeit írogattam, de természetesen készülök valamivel. 27-én kiteszek majd egy 10 kérdésből álló kvízt, és mindenki, aki elküldi nekem a helyes válaszokat, nyereményben részesül.
  • Ha egy nap, egy könyvbeli szereplő bőrébe bújhatnál, ki lenne az és miért? Teresa Gray. Hogy miért? Nagyon egyszerű. Ki ne akarna Árnyvadászok között élni? Ki ne akarná Will Herondale és Jem Carstairs igazi szerelmét? Ki ne akarna kalandot és barátokat?
  • A blog világában ki volt rád nagy hatással? Ki az, akire itt a legjobban felnézel? Egyértelműen FantasyGirl.
Kérdéseim:
  • Hogyan találtál rá a blogger világára?
  • Gondoltad volna valaha, hogy ilyen rövid időn belül ilyen sok kedves olvasód lesz?
  • Mi az, akire felnézel a bloggerek közül?
  • Gondoltál már arra, hogy együtt dolgozz valakivel?
  • Mi a legnagyobb félelmed?
  • Van bármiféle valóságalapja a történetednek? Mi vett rá arra, hogy pont erről a témáról írj?
  • Sorozatfüggőnek tartod magad? Ha igen, ha nem, melyik a kedvenced?
  • Napi hány órát internetezel?
  • Ha jól láttam, nem tettél ki képet Danáról? Ha muszáj lenne, kit választanál?
  • Mit gondolsz erről a szóról: hétfő?
  • Szerinted az olvasók vannak az írókért, vagy fordítva?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Linden Sky-nak!
Szabályok:
  • Írj 10 dolgot magadról!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • A Vámpírnaplókból jelenleg Kai az egyik kedvenc karakterem.
  • Amikor szerelmes jeleneteket írok, rendszerint meghallgatom az I want my memories back című videót, ami egy szépséges Delena videó.
  • Még mindig nem tudom, hova szeretnék tovább tanulni.
  • A Hall of Fame című szám az egyetlen, ami képes minden alkalommal reményt csempészni az életembe.
  • Sajnálom, hogy csak most töltöm ki ezeket a díjakat.
  • Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem lombozott le a chat-es üzenet, amiben sablonosnak titulálták a történetemet.
  • Nem azért, mert fáj a sablonos szó, hanem mert ez a történet az én érzéseimet írja le, menne van minden kételyem, így igazán személyes.
  • Szerintem Zoey Deutch nagyon gyönyörű színésznő.
  • Szeretem az érzelmes, lassú számokat.
  • Még mindig nem bánom, hogy a fejezetek címét dalok alapján választom, mert mindegyik elején egy általam szeretett szám díszeleg.
Válaszaim:
  • Van újévi fogadalmad? Igen, ami azt illeti kettő is volt, de már mind a kettőt megszegtem.
  • Melyik a kedvenc könyved? Nagyon sokat olvasok, így nehéz választani, de az Útvesztő trilógia minden általam olvasott részéért rajongok.
  • Milyen tanuló vagy? Általában 4.5 felett van az átlagom.
  • Hol látod magad 20 év múlva? Nem tudom. Jelenleg abban sem vagyok biztos, hol leszek három év múlva.
  • Adni szeretsz, vagy inkább kapni? Mind a kettőt ugyanolyan nagyon szeretem. Imádom látni, ahogy az általam szeretett emberek arca felragyog egy általam készített/vett ajándéktól, míg fordítva is igaz: imádom, ha valaki gondol rám, és ad nekem valamit, legyen az bármilyen apróság.
  • Vannak karácsonyi hagyományaid? Minden évben leutazunk vidékre, ha ez hagyománynak számít.
  • Rajongsz valamiért? Ha igen, miért? Rajongok Newtért, rajongok a szép, érzelmes dalokért, rajongok Brad hangjáért, rajongok a barátaimért, rajongok a jó könyvekért... miért? Mert így fejezem ki az imádatomat.
  • Mennyire vagy babonás? Szerintem semennyire.
  • Melyik a kedvenc ünneped? A szülinap. Nem feltétlenül az enyém, csak úgy általánosságban.
  • Ha egy szóval kéne magad jellemezni, mi lenne az? Labirintus.
Kérdéseim:
  • Milyen érzés egy majdnem befejezett blog tulajdonosának lenni?
  • Melyik volt a legnehezebb fejezet a feltöltött részek közül?
  • Volt, amikor elbizonytalanodtál, végül James vagy Brad lesz-e a befutó?
  • Mik a terveid a jövőre nézve?
  • A fejlécen kívül minden más a te érdemed, ami a designt illeti?
  • Melyik internetes blog szereplőit shippeled a legjobban? Miért?
  • Honnan jött a TABU ötlete?
  • Milyen visszajelzésre számítottál, amikor befejezted a Prológus írását?
  • Mit gondolsz, sikerült mindent kihoznod ebből a történetből, amit szerettél volna?
  • Ha egy mondatban kellene összefoglalnod, mi a történet tanulsága, mi lenne az?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Sophie V.-nek!
Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  • Írj 10 dolgot magadról!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Írj 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • Stiles Stilinski rajongó vagyok.
  • Már az első évad óta várom, hogy Lydia végre összejöjjön a fiúval.
  • Ennek ellenére valamiért nem tudom utálni Maliat.
  • Nagyon gyorsan telik az idő.
  • Fáj a fogam.
  • Már legalább két órája zuhanyoztam, de még mindig vizes a hajam.
  • Ha nem szárítom meg, nagyon durván begöndörödik.
  • Miközben ezt a bejegyzést írom, a háttérben egy YouTube lejátszási lista szolgáltatja a zajt.
  • A héten szinte semmit sem írtam, de a hétvégén két teljes fejezetet is sikerült összehoznom.
  • Remélem a gyorsaságom nem ment a "minőség" kárára.
Válaszaim:
  • Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az? Bárcsak egyszer valaki úgy szeretne, mint Stiles Lydiát.
  • Van újévi fogadalmad? Igen, ami azt illeti két dolgot is megfogadtam az idén, de már mind a kettőt megszegtem, szóval mindegy. Majd jövőre.
  • Van olyan város, amit szívesen meglátogatnál? Szívesen meglátogatnám Ausztrália egyik kisebb városát, teljesen mindegy, hogy melyiket.
  • Melyik a kedvenc évszakod? Miért? A tél, mert imádom a havat, a nyár, mert meleg van és nincs iskola, a tavasz, mert az a megújulást jelenti és az őszt, mert az ősz színei elkápráztatják az ember szemét.
  • Mikor kezdted a blogolást? Ha jól emlékszem, a blogger-profilom szerint 2012. áprilisában regisztráltam ide.
  • Milyen témájú blogokat szeretsz olvasni? FanFictiont vagy nem FanFictiont? Igazából mind a kettőt nagyon szeretem, feltéve, hogy ütős az alapja vagy kellemes a stílusa (mármint ami a fogalmazást illeti).
  • Van kedvenced? Nincs kimondottan egy kedvencem, sajnálom.
  • Melyik bloggerinára nézel fel leginkább? Egyértelműen FantasyGirlre.
  • Szerinted mi a legnehezebb része egy történet megírásának? Minden fejezet első és utolsó mondata. Mert nem mindegy, hol kezdődik, és nem mindegy, hol ér véget. Egyfajta keretet kell képeznie, ami magába zárja a történéseket.
  • Tervezel később komolyabban is foglalkozni az írással? Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem, viszont félek, hogy ez csupán egy álom marad. Egy hobbi. Semmi több.
Kérdéseim:
Sajnálom, de egyetlen ember sem jut eszembe, akinek tovább küldhetném ezt a díjat, így ha nem haragszotok meg, akkor ezt most kihagynám.

6 megjegyzés:

  1. Szia szerecsendio! Az a nagy helyzet, hogy ezeket a díjakat annyira nem bírom, mert csak úgy dobálják az emberek. De mivel a kérdéseket személyesen nekem írtad, hatalmas lelkiismeret furdalásom lett volna, ha egy köszönömmel lerendezem a dolgot. Szóval, itt a kommenteknél válaszolgatok rá, remélem nem haragszol :)
    1. Hogyan találtál rá a blogger világra?
    Huh, ezer éve volt. Na jó, csak három éve. Akkoriban még a neonon ment a blogolás, és ott láttam, hogy sokan áttérnek a blogspotra, aztán rátaláltam a Facebook csoportra, és nagyjából így. Nagyon imádom az egészet egyébként. ^^
    2. Nem, sosem gondoltam volna hogy egyáltalán hosszú idő alatt is ennyi olvasóm lesz. Ami azt illeti, ezelőtt volt egy másik blogger profilom is, ahol volt egy-két blog, és azoknak a blogoknak csak egy-két feliratkozója volt, jobb esetben.
    3. Szinte minden bloggerre felnézek, magamon kívül. :D Olyan sok menő blogger van aki rohadt jól fogalmaz *-* Mögöttük elbújhatok. Pl, te is olyan menő vagy :D
    4. Hát. Nem vagyok annyira együttműködő.
    5. A legnagyobb félelmem az, hogy örökké élek. De komolyan. Elfoghat valaki, és örökké kínozhat... Brrr.
    6. Hehe, még szép hogy van valóságalapja. Nagyon-nagyon nagy a valóságalapja, épp ezért írom annyira könnyedén.
    7. Nem vagyok sorozatfüggő, de meglehetősen sok sorozatot nézek. Suburgatory, Falling Skies, Doctor Who, American Horror Story, Jóbarátok, Elveszett szoba, Hannibal, Doctor House stb.
    8. Húúúúú. :D Sokat. Olyan négy órát legalább. Hiszen a filmeket is a netről nézem, meg miközben írok, aközben is netezem. Szóval nagyon sokat. De erre nagyon nem vagyok büszke.
    9. Azt, hogy aúúúú.
    10. Én nagyon odavagyok az olvasóimért, azt nem tudom, hogy ők mennyire vannak értem oda, bár van pár lelkes emberke, aki szerintem biztos bír. Mindenesetre én imádoooom őket :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ropi!
      Mint azt már a te friss részed alatt is említettem, én nem csak dobálgatom ezeket a díjakat. Mindig olyan embereknek adom őket, akik tényleg megérdemlik. Köszönöm szépen, hogy válaszoltál a kérdéseimre, főleg hogy ezek szerint nem nagyon szoktál. Sokat jelent! Menő lennék? Nagyon édes vagy <33
      Kellemes hetet!
      Millio puszi Xx

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, rettenetesen örülök neki. :")xx
    Miranda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Miranda!
      Nagyon szívesen adtam, hiszen megérdemled <3
      Millio puszi Xx

      Törlés
  3. Drága szerecsendio!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Imádlak! <3
    xoxo, Mackenzie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes, drága Mackenzie!
      Nagyon szívesen adtam, hiszen imádom a blogod, és már most sajnálom, hogy nincs vissza más, csupán az Epilógus <333 Én is nagyon imádlak!
      Millio puszi Xx

      Törlés