A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. november 23., szombat

Díj #67

Nagyon szépen köszönöm a díjat kedves, édes Cher Brooks-nak <3
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj a jelölő 11 kérdésére!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • holnap, vagyis ma, életemben először megyek 4D-s moziba
  • a szombat nekem mindig Lea nap, amiből tegnap a Klea napot kreáltuk, mert engem pedig Kingának hívnak
  • a legutolsó könyv, amit olvastam az a Harry Potter 3. része volt
  • már nagyon régen ki szerettem volna tenni ezt a díjat, csak sajnos alig volt időm
  • tegnap 14 oldalt kellett jegyzetelnem magyarra, mert a tanárunk azt hiszi, csak az ő tantárgyára kell tanulni
  • grillcsirkét vacsoráztam
  • épp fent vagyok Facebook-on
  • nemrég írtam egy nagyon szarul sikerült földrajz dolgozatot, mire még aznap kirúgták a tanárunkat (egy boszorkány vagyok)
  • vasárnap mogyoró színűre festi a hajam az egyik barátnőm, de igazából vöröset szeretnék, csak anya még nem engedte meg, viszont nyáron ráveszem
  • ma - vagyis tegnap, hiszen már elmúlt éjfél -, befejeztem egy több mint hét oldalas fejezetet
  • el sem hiszem, hogy már hét követőm van a december kilencedikén nyíló blogomon KÖSZÖNÖM *.*
Válaszaim:
  • Melyik a kedvenc bevásárlóközpontod? Leginkább a Westend, hiszen szerintem remek mozija van és sok boltja, így a kínálat is remek, az éttermekről már nem is beszélve.
  • Melyik blogot olvastad utoljára? Fantasy Girl és Miss Sunshine közös blogját a Runaways-t.
  • Mi az, ami inspirál? A kedves olvasóim támogatása, és a barátaim, akik elviselik, hogy egyfolytában részleteket másolgatok nekik az éppen aktuális fejezetekből, amiket még nem publikáltam, csupán előre megírogattam. Ha nem lennének, kétség kívül én sem írnék ilyen könnyedén és ilyen nagy élvezettel.
  • Hány éves vagy? Február 18-án leszek végre 17 éves.
  • Mi az álomszakmád? Nagyon szeretnék újságíró lenni, vagy vágó, aki a filmek háttérmunkájában segédkezik. Mindenesetre valami ilyesmire vágyom.. s csak remélni tudom, hogy valamelyik össze is jön.
  • Mire gondolsz most? Hogy érzed magad? Olyan érzésem van, mintha pillangók röpködnének a hasamban. Jogosan feltehetnétek a kérdést, hogy miért, amikor hajnali fél egy van és a laptopom fölött görnyedek. Nos, az igazság az, hogy Kriszti most másolt egy darabot a közös blogunk 36. fejezetéből, és volt benne egy olyan jelenet.. hogy a hajamat tépkedem, amiért még nem kaptam folytatást. Nagyon beleéltem magam a lány szerepébe. Talán azért mert én írom a szemszögeit, s ezzel a saját személyemre alakítottam a karakterét.
  • Szereted az angol fan fictionokat? Persze a fordítottakat (pl.: Dark, After, Frozen...) Szeretem és nem csak magyarul, de angolul is szívesen olvasok. Volt például egy Nialles dark, amit én fordítottam. (Tumblr blog)
  • Mi vagy a legbüszkébb? Talán az olvasóimra. Arra, hogy vannak olyan emberek, akik szeretik amit csinálok, és talán halványan, de dereng nekik ki vagyok, ha meghallják azt a szót, hogy szerecsendio - apropó, Abbie C. említette, hogy látott az egyik könyvében a suliban. Cska később esett le, hogy mire gondolt. Nem ajánlom senkinek sem, hogy rágooglezzon erre a dióra. Elég csúnyácska XD
  • Volt már olyan blog, aminek a története megfogott, s átérezted? Az előbb említett blog, amit Krisztivel írok, Fantasy Girl történetei, amiben mindig megtaláltam a tanulságokat, Kriszti történetei, a tied, drága Cher és még napestig sorolhatnám. Bár ezek közül nem mindig éreztem át a dolgokat, kétség kívül mindegyik történet megfogott az egyediségével. 
  • Melyik a kedvenc zeneszámod? Az egyik nap csináltam egy trailert, amihez egy kissé lassú számot kellett letöltenem. Azóta nagyon szeretem: Carrie Underwood~Starts with goodbye
  • Ha egy blognak a prológusa nem tetszik, akkor nem olvasod tovább a blogot? Ez nálam igazán kedv és idő függő. Van hogy tovább olvasom, mert érdekel az író mit tud kihozni egy kicsit suta próbálkozásból. Hiszen senki sem kezdte profin, én sem felejtettem el, honnan kezdtem, ahogy azt sem, hogy mindig lesz hova fejlődnöm.
Kérdéseim:
  • Mit gondolsz a személyre szóló díjakról? Mit érzel azzal kapcsolatban, hogy ez most egyedül csakis a tied?
  • Mit érzel, amikor olvasod a sok-sok kedves kommentárodat?
  • Nagyon lelomboz, amikor kapsz egy-egy negatív megnyilvánulást? Olyankor elhagy az ihlet, vagy csak azért is írsz, hogy megmutasd nekik, mennyire tévedtek?
  • Mi a kedvenc zeneszámod, amit bár rongyosra hallgattál, még mindig nem untál meg?
  • Mindig is érdekelt, így muszáj megkérdeznek, előre is bocsánat a sablonos kérdésért, de Hogyan találtál rá a blogomra?
  • Hogy megy az iskola, neked is zsúfoltak a hétköznapjaid?
  • Mit csinálsz hétvégén? Próbálsz kipihenni minden fáradalmat, vagy valami egészen más dologgal ütöd el az időt?
  • Melyik volt az a blog, ami  képes volt színt vinnie egy-egy szürke napodba?
  • Szerinted mitől lesz valaki sikeres? Mi a sikert titka?
  • A blogod főszereplője Harry és Zoe. Honnan jött az alapötlet, hogyan találtad ki a kapcsolatukat?
  • Zoe karaktere nem más, mint a gyönyörű Emily Rudd. Kezdetektől fogva őt akartad, vagy véletlenül találtál rá?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Szia, új olvasód vagyok és azt szeretném kérdezni, hogy a frozennek van magyar verziója is? Ha igen megadnád? Előre is nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) nagyon örülök, hogy itt vagy ^^ én nem hiszem, hogy a Frozen-nek van magyar fordítása, vagyis eddig még nem láttam, de az egyik barátnőm egyszer már említette, hogy le szeretné fordítani. Majd megemlítem neki, hogy kezdjen bele, és ha tényleg megcsinálja, akkor szívesen szólok neked. <333
      Millio puszi Xx

      Törlés