A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. január 4., szombat

Díj #70 #71

Nagyon szépen köszönöm a díjat Sutton S.-nek <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj a kérdésekre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • a héten már kétszer hét órát edzettem
  • tudom, hogy megint jócskán elmaradtam a díjakkal is és még nem is válaszoltam minden kommentre, de igyekszem
  • épp a Burok című könyvet olvasom Stephenie Meyer-től
  • fáj a szemem és egyfolytában ásítozom, de addig nem fekszem le, amíg ki nem posztoltam ezt a bejegyzést
  • még mindig alig hiszem el, hogy ennyien szeretik, amit csinálok
  • a héten készítettem egy ajándék Trailert Azynak
  • nem akarom elhinni, hogy lassan vége a szünetnek
  • nemsokára költözünk, így mostanában minden időt az új házban töltünk és festünk meg takarítunk
  • Molly azt mondta, túl sokat vállalok és aggódik értem (nagyon szeretem, olyan aranyos)
  • néha úgy gondolom, hogy tényleg igaza van ezzel kapcsolatban
  • a lila a kedvenc színem és olyan lesz a szobám is - padlizsán
Válaszaim:
  • Mi a véleményed a magyar celebekről? Nem követem nyomon az életüket, nem nagyon hoznak lázba, számomra olyanok, mint bárki más, szóval ha látnám őket az utcán, eszembe sem jutna leszólítani őket.
  • Mit gondolsz a külföldi hírességektől? Nagyon sokukért rajongok, és amíg tényleg a tehetségük miatt vannak elismerve, addig semmi bajom sincs velük.
  • Van olyan ember, akire felnézel? Természetesen van, még annak ellenére is, hogy példaképem nincs. Sok barátnőmre felnézek, ahogy sok tehetséges íróra is azért, amilyenek.
  • Mit gondolsz, hol leszel tíz év múlva? Fogalmam sincs, egyenlőre azt sem tudom, mi lesz a jövő héten. Nem tervezek túlságosan előre, ebből a szempontból elég spontán személyiség vagyok - mármint a magánéletben, az írás már teljesen más tészta.
  • Valóra vált már bármelyik álmod? Igen, méghozzá az, hogy olyan barátaim legyenek, akik bármit megtennének értem és akikért én is képes lennék megtenni akármit, méghozzá gondolkodás nélkül. Plusz, az is, hogy elfogadnak és szeretnek, olyannak, amilyen vagyok.
  • Van olyan titkod, amiről senki sem tud? Nincs, hiszen elég nyílt személyiségnek tartom magam, nem történt még velem olyan dolog, amit titkolnom kellett volna mások elől.
  • Milyen filmet láttál legutoljára? Szilveszterkor megnéztem a barátnőimmel a Végjátékot, szerintem nagyon jó.
  • Van kedvenc kiegészítőd? A sajátjaim közül, vagy csak úgy általánosságban? A sajátokból egy baglyos nyaklánc és egy gyöngy fülbevaló, általánosságban pedig a hosszított nyakláncok.
  • Mit kezdenél egy ládányi pénzzel? A barátaimra és a családomra költeném.
  • Az életrajzi filmedben ki játszana téged? Selena Gomez.
  • Mi az a dolog, amire a legjobban vágysz? Arra, hogy egyszer a metrón vagy bármely másik tömegközlekedési eszközön valaki az én könyvemet olvassa a szemem láttára. Ha tárgyra gondoltál, olyan per pillanat nincsen.
Kérdéseim:
  • Honnan jött a blogod ötlete?
  • Hogyan töltötted a szilveszter?
  • Melyik az a nap az évben, amelyiket a leginkább várod?
  • Volt újévi fogadalmad?
  • Babonásnak tartod magad?
  • Melyik volt az első blog, amit olvastál és melyiket szereted a legjobban?
  • Szerinted az író van az olvasóért vagy fordítva?
  • Mit tervezel az utolsó szünetben eltöltendő hétvégére?
  • Vannak blogos barátaid, akiket kimondottan itt ismertél meg?
  • Mi az, ami nélkül nem tudnál élni? (nem ér a levegőt mondani)
  • Tehetségesnek tartod magad, van olyan személy, akit annak tartasz?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:


Nagyon szépen köszönöm a díjat essie-nek <3
Feladatok:
  • Említsd meg, akitől kaptad!
  • Küldd tovább négy embernek!
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése