A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. január 1., szerda

Ninth chapter: He is cute

Sziasztok :)
Először is, BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK ÉS IDETÉVEDŐNEK! El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok nektek, hiszen olyan sok mindent adtatok nekem 2013-ban, remélem idén is itt maradtok velem, és még sokáig boldogítjuk egymást. Kinek hogy telt a Szilveszter? Volt, aki újévi fogadalmat tett? Esetleg, aki épp most józanodik? 
Na jó, nem húzom a szót, mindössze annyit mondanék, hogy remélem, elégedettek lesztek ezzel a résszel, nekem személy szerint tetszik, hiszen egy új fordulatot tartalmaz, aminek később nagy jelentősége lesz. Szeretlek titeket, jó olvasást és Millio puszi Xx
ui.: nem vagyok a Facebook csoportok híve, de nemrég csináltam egyet, mert pár barátnőmnek meg szerettem volna mutatni egy vicces videót magamról. Azóta a szilveszteri "pizsi" buliról is került fel, és ha valakit érdekel, akkor itt megnézheti. Persze, csak a szórakoztatás kedvéért, egyáltalán nem kötelező. Link :)


Az emberek nem mindig képesek megőrizni sötét titkaikat, még akkor sem ha az életük múlik rajta. Hisz aki titkolózik, annak nincs minden rendben az életében, így a nagy stressz hatására ingerlékenyebbé válik. Aki pedig ingerlékeny, könnyen haragra gerjed. Mérgesen pedig olyanokat szoktunk mások fejéhez vágni, esetleg mondani, amit nem kéne. A féltve őrzött titkunk pedig hirtelen már nem is titok többé.”

°Grace Evans°
A bejárati ajtó hangos csapkodására keltem fel, szemeim kipattantak és testem összerándult a kellemetlen zajra. Azonban nem csak engem szakított ki édes álmomból a váratlan látogató, hanem a mellettem szundikáló Louist is. Szegény majdnem leesett a kanapéról, de szerencsére visszarántottam, így megóvva őt a pofára eséstől, hiszen ha ő zuhant volna simán magával rántott volna engem is.
- Sziasztok. Jaj, annyira örülök, hogy még itt vagy – Summer minden szava - tőle igenis szokatlan mód - csöpögött a kedvességtől, s olyan mézes mázasan ejtette ki a szavait, hogy egy pillanatra már én is hittem neki. Frissen manikűrözött kezeivel elrángatta mellőlem Lout és a szemem láttára fonta össze kezeit a fiú nyaka körül, mintha csak engem akart volna idegesíteni. Pedig ez hülyeség volt, én mégis ezt gondoltam.
- Akkor nem haragszol? - kérdezte a srác, kissé kómásan a fáradtságtól, mire a beképzelt picsa eljátszott meglepettséggel a hangjában válaszolt. Megforgattam szemeimet és épp el akartam köszönni Louistól, de Summer közelebb húzta magához és lenyomta a nyelvét a torkán. Alig kaptam levegőt a látványtól, ahogy szenvedélyesen harapdálták egymás ajkait. Kedvem támadt sikítani vagy hányni, de helyette csak vettem egy mély levegőt és rendeztem vonásaimat, vagyis felvettem egy hamiskás mosolyt. Úgy tettem, mintha nem érdekelt volna az, hogy őrülten szerelmesek voltak egymásba, de igazából szörnyen fájt.
- Sziasztok – köszöntem el, de a lábaim a földbe gyökereztek és képtelen voltam elszakítani a tekintetem arról, ahogy Louis kezei Summer derekára vándoroltak és szorosan ölelték. Egyedül éreztem magam, akár egy árva, akit magára hagytak az út szélén. Bőgni akartak, mindennél jobban ki akartam adni magamból a fájdalmat, ami hatalmába kerített, de még arra sem volt elég erőm.
Nem tudom meddig tartott, amíg bámultam őket, talán csak pár pillanatig, de az is lehet hogy hosszú percekig, végül mégis elváltak egymástól. Egyikük sem nézett rám, mintha ott se lettem volna, hisz ezt jelentette a szerelem. Nem létezik számukra senki más, csak az, akiért megdobban a szívük. Hirtelen valami hideget és nedveset éreztem meg az arcomon, végül belefolyt a számba és sós ízétől felfordult a gyomrom. Kezemmel letöröltem gyengeségem tagadhatatlan jelét, végül arra kényszerítettem magam, hogy a lépcső felé lépkedjek.
Félúton azonban ismét kinyílt a bejárati ajtó, amin ezúttal Esme kecses alakja lépett be. Amikor meglátta a lányát, megköszörülte a torkát, ezzel szétrepítve a turbékoló gerlepárt.
- Szia – köszönt illedelmesen Louisnak, akivel kezeit is fogott, majd szigorúan fordult Summer felé – Kérlek kísérd ki a barátodat, mert utána szeretnék beszélni veled és Grace-szel – simogatta meg lánya arcát, gyengéden és mérhetetlen törődéssel. Látszott rajta mennyire szerette a gyermekét, még rengeteg hibája ellenére is.
- Jó napot! - sétáltam oda hozzá és megöleltem, hisz az érkezésem estéjén megkért, hogy tekintsek rá egyfajta ideiglenes anyaként, esetlen egy jó barátként, akinek bármi búm és bajom elmondhatom. Ő is viszonozta kedvességem és még egy puszit is kaptam az arcomra, akár csak az igazi anyukámtól szoktam. Akaratlanul jutottak eszembe az utolsó napok, amiket Liverpoolban töltöttem. Emlékszem mennyit veszekedtem vele, amiért nem volt képes meghallgatni az én szemszögemet apuval kapcsolatban. Már bánom, hogy ezt tettem, és szívem szerint visszaforgatnám az időt, hogy semmissé tegyek minden egyes bántó szót, amit a fejéhez vágtam. Meg kellett volna értenem, hogy neki sem könnyű, hiszen, bár én az apámat veszthettem el bármelyik végzetes percben, ő az élete szerelmét. Talán amikor rá gondolok épp azt nézi végig, ahogy haldoklik az a személy, aki az életet jelenti számára. Látásom ismét elhomályosult, olyan volt, mintha egy leheletvékony bársonyfüggönyön át láttam volna a világot.
- Minden rendben, drágaságom? - kérdezte, amikor észrevette, hogy kissé remegek, de kihúztam magam és mosolyogva válaszoltam az imént feltett kérdésére. Hogy lehet egy ilyen megértő asszonynak olyan gyereke, mint Summer?!
- Persze, csak most keltem és még kába vagyok – nem hazudtam nagyot, bár kifejezetten éber voltam, hisz amikor láttam Louist és a beképzelt lányát csókolózni, az olyan volt számomra, mintha leöntöttek volna egy pohár jéghideg vízzel. Határozottan hatásos ébresztő, bárki számára.
A meghitt, kissé családias pillanatot maga az emlegetett szamár zavarta meg. Heves, jellegzetesen kimért mozdulataival becsörtetett a nappaliba és pontosan mellettünk állt meg. Olyan közel volt hozzám, hogy éreztem szaggatott lélegzetvételét, ami feltehetőleg a csókolózásuk okozta levegőhiány elengedhetetlen mellékhatása volt.
- Mit szeretnél, anya? - talán életemben most először láttam megcsillanni egyfajta tiszteletet kék szemeiben. Eddig elképzelni sem tudtam, hogy képes lehet erre az érzésre. Furcsán megszépítette, és bár nehezemre esett bevallani, tényleg úgy nézett ki, mint egy szupermodell. Nem csoda, hogy mindenki azonnal szerelmes lett belé.
- Úgy gondoltam lányok, hogy tölthetnétek együtt egy kis időt. Tudjátok, hogy jobban megismerjétek egymást. Még az is lehet, hogy elválaszthatatlan barátnőkké váltok. Biztos találtok majd egy csomó közös témát, hisz egyidősek vagytok. Új divatirányzatok, fiúbandák meg az ilyen csajos dolgok – arcán egy levakarhatatlan mosoly díszelgett én pedig képtelen voltam neki nemet mondani, pedig a testem minden egyes porcikája tiltakozott az ötlete ellen. Még hogy elválaszthatatlan barátnők. Majdnem elnevettem magam, amikor kimondta ezeket a szavakat, hisz nagyon vak lehetett, ha nem vette észre a köztünk lüktető feszültséget és ellenszenvet.
- Sajnálom, anyu, de... - Esme mérges pillantásokkal jutalmazta meg lányát, ezzel belé fojtva bármiféle próbálkozását az ötlete megvétózásával kapcsolatban.
- Semmi de. Már kértem is időpontot nektek Tiffany szalonjában. Masszázs és hasonlók. Jól hangzik, nem? - nézett felém, én pedig csak beleegyezően bólogattam. Igazság szerint még sosem voltam ilyen helyen, és bármennyire utáltam Summert, határozottan csábított, hisz remekül hangzott – Anyukád és én minden második hétvégén elmentünk egy ilyen helyre a fősuli alatt, csupán a kikapcsolódás miatt. Nektek is jót fog tenni.
- Biztosan – mondtuk egyszerre.
Mivel nekem sohasem volt saját kocsim, kézenfekvő volt, hogy Summer mellé kell majd beülnöm. Az ő autója tűzvörös színben pompázott, a tetejét pedig le lehet hajtani, ahogy azt ez alkalommal is megtette. A Porsche csak úgy száguldott az utcán, miközben a szél jólesően belekapott a hajamba. A táj kissé eltorzult, közel sem volt olyan csodálatos, mint amikor gyalog tettem meg az utat London belvárosa felé, és bár az tovább tartott, szerintem ezerszer kellemesebb volt. Summer és Louis, szerelmesek vagy sem, határozottan hasonlítottak egymásra, ha csak a vezetési stílusukat néztük, bár a gyomrom ezúttal nem rakoncátlankodott. Talán kezdtem egyre inkább hozzászokni a sebességhez, vagy tényleg csak a túl sok popcorn volt a hibás.
Elérve Tiffany szalonjához a látvány, ami a szemem elé tárult, teljesen az ellentéte volt annak, amit vártam. Nem volt felkapott és puccos, vagyis kívülről egyáltalán nem lehetett volna elmondani róla, hogy egy szépségszalon. Az ember sokkal hamarabb gondolt volna inkább egy unalmas irodára. Nem volt különálló épület, oldalai hozzá voltak építve egy kínai büféhez és egy zöldségeshez. Egyetlen látható fala fehérre volt festve és mindössze két ablak díszelgett rajta, amiken nem lehetett belátni a narancssárga halvány árnyalatában tündöklő függönyöknek köszönhetően.
Bevallom, először átfutott az agyamon, hogy rossz helyen jártunk és Summer el akart adni a fekete piacon, de gyorsan elhessegettem az idióta, paranoiás gondolataimat és egy mély lélegzetvétel után követtem őt a bejárat felé. Az egyetlen dolog, ami megnyugtatott az, az ajtó felett elhelyezett szintén narancssárga tábla volt, amire cifra betűkkel írták fel, hogy Tiffany's.
- Csak nem betojtál? - lökte oda, hangjában maró gúnnyal, mire megforgattam a szemeimet és jobb kezemmel magabiztosan lenyomtam a kilincset. Amint kitárult az ajtó, arcomat, vagyis inkább az orromat megcsapta a hajlakk és a füstölő tömény keverékének illata.
Jobb oldalon volt pár szék és tükrös asztalok, amiken halmokban állt a fésű, a hajfesték, a hajszárító és a zselé, akár egy egyszerű fodrászatban, ezt mégsem lehetett annak nevezni. Hogy is lehetett volna, amikor kissé arrébb fordulva az ember masszázságyakba ütközött, és ha bátorkodott még egy kicsit elfordítani a fejét már is megpillanthatott egy falat tele körömlakkokkal.
- Jaj, milyen rég láttalak, törpe – ölelte magához Summert, egy hóbortos kinézetű, vörös tincsekkel rendelkező nő, mire akaratlanul is mosoly kúszott az arcomra. Nagyon édes jelenet volt, de nem ezért tetszett, hanem azért, mert az említett 'törpe' fülig vörös lett zavarában. Nem is lesz ez olyan rossz nap, és ettől a gondolattól már szinte hahotáztam magamban – Ki a barátnőd? - fordult ezúttal felém, így jobban szemügyre tudtam venni. Arca csöppet ráncos volt, így azonnal rájöttem, hogy még anyukáinknál is idősebb lehetett. Szemüvegének fekete kerete ellenére, egyáltalán nem hatott szigorúnak tekintete, sőt sokkal elragadóbbnak tűnt tőle. Alkata sovány és kecses, akár egy elrepülni készülő madáré, mosolya pedig hófehér volt.
- Ő itt Grace – mutatott felém, és egész végig mosolygott, mint aki felhőtlenül boldog. Még az sem zavarta, hogy ez a nő a barátnőjének hitt.
- Aki a törpe barátja, annak itt minden ajándék. Mit szólnátok ha a masszázsasztaloknál kezdenénk, aztán egy pedikűr vagy amihez csak kedvetek lesz – félénken bólintottam egyet és elsétáltunk a fehér asztalokhoz. Levettük a ruháinkat és ráfeküdtünk két egymás mellett elhelyezett bútordarabra.
Nagyon sokat beszélgettünk, vagyis eleinte Carla – hiszen időközben elárulta a nevét – húzta ki belőlünk az információkat, de aztán már magunktól áramlottak a szavak. Feljött minden fajta téma, és én magam is alig tudtam elhinni, hogy Esmenek mindenben igaza volt. Viszont mindezek ellenére kételkedtem abban, hogy nem csak a látszat miatt voltunk ilyen megértőek és barátságosak egymással. Summer kivirult a boldogságtól, az arcát megfiatalította és lágyabbá tette a rajta megjelenő pír. Engem viszont elgondolkoztatott, hogy ebből mennyi volt a valóság és mennyi szólt, pusztán a nagyközönségnek.
- És mi van a pasikkal, lányok. Sikerült már elfelejtened Ericet? - eddig nem néztem Summerre, csak élveztem a kényeztetést, azonban érdekelt a válasza, így fejemet felé fordítottam. Arca mintha megfeszült volna pár pillanatra. Olyan volt, mint akinek az eszébe jutott valami kellemetlen emlék, amit legszívesebben elfelejtett volna, mégis válaszolt.
- Eric? Már azt sem tudom kicsoda – vonta meg a vállát – A fiú, aki átvert. Nagy cucc! Mindig ezt csinálják. Azóta megtanultam a leckét. Veled volt már ilyen? - szegezte nekem a kérdést, ezzel elvonva a figyelmet saját magáról.
- Hogy törték-e már össze a szívem? Persze, de ez nem jelenti azt, hogy nem hiszek a szerelemben. Mindenkinek meg kell adni az esélyt, a bizalmat, amíg okot nem ad rá, hogy utáld – mondtam egyszerűen, hiszen nem lehet mindig általánosítani. Ebben a témában meg főleg nem, hisz mindenki másmilyen. Nem ítélhetünk el valakit, csak azért, mert volt egy rossz tapasztalatunk.
- Nem értek egyet. Előbb-utóbb minden fiú kihasználna, így inkább én játszadozom velük és végül eldobom őket, mint a kinőtt ruhát. Erről szól az élet – mosolygott, bennem viszont szöget ütöttek a szavai és képtelen voltam csak úgy hanyagolni a témát.
- De Louis más, nem? - minden idegszálammal Summert figyeltem. Próbáltam kivenni valamit, akármit az arcán megjelenő rezdülésekből, de nem ment. Olyan érzelemmentesen pislogott, mintha nem is lett volna egy az emberek közül, csak egy kőszívű robot. Egy gép.
- Nem. Ő is csak egy a sok közül, aki menthetetlenül belém szeretett, és pont ez lesz a veszte – a következő pillanatban, mintha rájött volna, mit is mondott a szája elé kapta a kezét és mérgesen nézett rám. Ha szemmel ölni lehetne, már halott lettem volna, efelől semmi kétségem sem volt. Ajkaival néma szavakat formált, és nagy erőfeszítésembe került, mire rájöttem, mit tátogott nekem. 'Ha elmondod neki, neked annyi!'
Fejemmel bólogattam, jelezve, hogy megértettem, de abban már nem voltam biztos, hogy ezt az információt magamban is tudom majd tartani, vagy ha mégis, akkor meddig sikerül majd. Louisnak tudnia kell, hogy Summer nem szereti, mert ha a lány csak kihasználja, végül dobja, akkor össze fog törni. Nekem pedig túlságosan fontos lett ahhoz, hogy ezt tétlenül végignézzem. Viszont, ha szólok neki, akkor 'nekem annyi'. Persze, tudtam, hogy nem ölhet meg, de azt már el tudtam róla képzelni, hogy életem végéig ugráltatni fog, akár egy kutyát. Ez olyan nagy ár lenne az igazságért? Nem, vagy mégis? Most légy okos, ha a hülye kérdéseid miatt ekkora zűrbe keveredtél!

14 megjegyzés:

  1. Drága Szerecsendio!
    Végre megérkeztem, ezentúl számíts az ittlétemre! Most is nagyot alkottál, mint mindig. Már hiányzott az írásod, hogy itt legyek, mint egy kiéhezett hiéna, aki akármit megtenne egy kis falatért. Szóval nekem is ezt jelenti ez a blogod, a történeteid!
    Nagyon szépen leírtad ezt a részt is. Az elején olyan aranyos volt, hogy egymás mellett kelt fel Grace és Lou. Aztán hazaérkezett Summer, és belerondított a rózsaszín habos felhőbe. Ahhoz képest, hogy Louis milyen macsónak gondolja magát, elég könnyen bedőlt Summernek, és szerintem pont az egója miatt.
    Grace és Summer egy szalonban élvezhették egymás társaságát... legalább egy atombomba robbanására számítottam. Végül elég jól elsült, ..ha Summer félretenné a bosszúvágyát és mindenféle nagyképűségét; talán még Grace-szel is jó barátok lehetnének. Ő ilyennek "született" meg a fejedben, és tetszik a karaktere, valamilyen szinten meg lehet érteni, de már előre sajnálom Lou-t.. nagy lesz a fájdalom.
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Grace vajon el fogja-e mondani Louis-nak, amit megtudott Summer-től.
    Nagyon várom a jövőheti részt, remélem lesznek benne "kedvező" helyzetek a Grace és Lou párosnak (igen, én nekik szurkolok!!:D).
    Nagyon szeretlek diocskám<333
    Milliószor ölel Kathy Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kathy!
      Igen, a szünet alatt igencsak felhoztad a lemaradásod, meg is lepődtem, hogy visszatértél, főleg, hogy a múltkor, amikor beszéltünk, akkor még csak a harmadik fejezetnél jártál. Nagyon szépen köszönöm, hogy itt vagy és támogatsz, eszméletlenül sokat jelent.
      Köszönöm, próbáltam a tőlem telhető legjobbat kihozni magamból, már amennyire ez lehetséges volt. Grace és Louis szerintem is aranyosak együtt, de ez elég lehet ahhoz, hogy végül együtt is legyenek? Nem feltétlen, hiszen ahogy mondtad, ott van Summer. Igen, Louist épp ez vakítja el, az egója, miszerint mindenkit megkaphat és egyszer minden lány a lábai előtt fog heverni. Ebben sajnos nagyon hasonlít Summerre.
      TALÁN. Tökéletes megfogalmazás. Hiszen, ahogy azt Grace is gondolta, ebből vajon mennyi igaz és mennyi szól a nagyközönségnek? A barátság pedig nagyon erős kötelék... ahhoz igazi érzelmek kellenek.
      Az, hogy Grace végül hogy dönt, nos, a következő részből kiderül és garantáltan nagyot fog szólni. Gondoltam, hogy nekik szurkolsz :D <3333
      Millio puszi Xx én is nagyon szeretek <333

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész és már nagyon várom a következőt! :)
    Virág♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Virág!
      Nagyon szépen köszönöm, igyekszem a folytatással, remélem az is tetszeni fog ^^
      Millio puszi Xx

      Törlés
  3. Drága, édes, egyetlen szerecsendiom!

    Na, akkor most próbálom összekaparni magamat a földről, mert ez a rész alaposan oda küldött. Először is, amikor azt írtad az elején, hogy egy új fordulat következik több dolog is eszembe jutott. Lehet Grace és Summer barátsága, míg az is előfordulhat, hogy Grace elmondja-e Louis-nak az igazságot. Na mindegy, nekem ezek ugrottak be. Aztán hát igazából arra a következtetésre jutottam, hogy sajnálom Summert. Mert végülis alaposan összetörhették a szívét, és keménységgel álcázza, nehogy újra megbánthassák. Oké, mondjuk amit csinál az még így se normális, de vehetjük úgy, hogy annyira megbántották, hogy ez az egyetlen út....
    Grace és Summer most kivételesen jól kijött, és pont ez vetette fel bennem a gondolatot, hogy akár ténylegesen is barátnők lehetnének. Ez egyrészről tök jó lenne, mert hatalmas megkönnyebbülést jelentene, ha kiderülne, hogy Summer mégsem egy megátalkodott dög, de másrészről, ha Louis is észreveszi ezt az énjét vagy nem szeret ki belőle, akkor egy elégé érdekes szerelmi háromszög fog kialakulni...
    Grace helyében én nem tudjam mit tegyek, valószínűleg megpróbálnám meggyőzni Summert, hogy mekkora gerinctelenség, amit tesz, és ha ez nem sikerült egy finom figyelmeztetés után elmondanám Louis-nak is. Csak hát ugye kérdés az, hogy a fiú hinne-e neki Summer-el szemben...
    Huh, azt hiszem a történetről ennyit. Még mindig eszméletlen jól fogalmazol, komolyan imádom olvasni, rettenetesen tehetséges vagy! Ez a történet hihetetlen izgalmassá kezdi kinőni magát, lassan már el sem tudom képzelni hogy mi lesz a vége. Nagyon nagyon szeretlek, és hamar hozd a következőt, drága szerecsendio! <333333333

    Millió puszi, Azy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, hihetetlen, kedves, aranyos Azym!
      Szerintem nekem is a földről kell összekaparnom magam egy ilyen hihetetlenül hosszú és tartalmas kommentár után. Mind a kettő elképzelhető ez után a rész után, de az is lehet, hogy végül egyik sem történik meg, hiszen ez egy fordulatokkal teli történet, nemde? Az igazat megvallva, örülök, amiért sikerült megsajnáltatnom valakivel Summert. Rá akartam világítani arra, hogy az élet nem mindig fekete vagy fehér. Hiszen nincs olyan ember, aki csak rossz vagy csak jó, s mindennek megvan a maga oka. Az, hogy Summer képes lesz-e a változásra. Nos, a végére ki fog derülni, majd az utolsó fejezetek körül, ami még nem érkezett el, és szerencsére nem is fog egyhamar.
      Igen, tényleg nagyon jól kijöttek egymással, de ahogy Grace gondolataiban is írtam: vajon mennyi volt ebből őszinte és mennyi szólt a nagyközönségnek? Hát, hogy Lou kiszeret-e belőle valaha azt nem mondhatom el, de azt, hogy észreveszi-e ezt az énjén.. hát, tulajdonképpen a fiú csak ezt az énjét látja.
      Igaz, ez egy nehéz döntés, de szerintem a lány végül a helyes utat fogja választani és ezzel sikeresen el is árultam magam - mint tegnap a Végjáték mesélésénél. Az pedig, hogy a fiú hinni fog-e, nos, a következő fejezetben kiderül.
      Köszönöm, köszönöm és köszönöm, olyat jól esik ezt olvasni, főleg, hogy a te véleményed mindez, pedig beszéltük, az önbizalom az írás terén és mi... két külön dolog. Annyira édes vagy, annyira meghatódtam :') Nagyon nagyon szeretlek és sietek drágám <3333
      Millio puszi Xx

      Törlés
  4. Nagyon jó mint mindig!Alig várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Alexandra, Szandi, vagy nem tudom, hogy szereted-e ha becéznek!
      Köszönöm szépen, boldog vagyok, amiért tetszett és sietek vele <33
      Millio puszi Xx

      Törlés
    2. Szandi,azt jobban szeretem! :D
      Már alig várom!
      Kb mikor jön? :D

      Törlés
    3. Akkor kedves Szandi!
      Szerdán jön a folytatás, és általában mindig akkor frissítek ezen a blogom <3

      Törlés
  5. Szia drága szerecsendio!

    Nem is én lennék, ha nem csúsztam volna le az első kommentről, pedig már egyszer szeretném én az első megjegyzést írni, de szokásomhoz híven erről mindig lemaradok. De sebaj, hiszen most itt vagyok, és csodák csodájára nem rohanok, hiszen szünidő van, és rengeteg időm! ^^

    Fantasztikus fejezettel leptél meg minket, és bevallom, hogy ez az egyik kedvenc részem. Kissé mondjuk ideges voltam amiatt, ahogy az elején Summer viselkedett, de ő Summer, tehát pont ilyen megnyilvánulásra számíthattunk. Nagyon tetszett! De igazából a vége volt az, amivel megcsavartad, és szinte nevetni támadt kedvem azon, hogy Summer milyen felelőtlenül és vidáman fecsegett arról, hogy mit tervez Louis-val. Mégis Grace jószívűségéből kiindulva úgy gondolom, hogy próbálja majd meggyőzni Summert. Gondolom több-kevesebb sikerrel. Fogalmam sincs, hogy mit fogsz kihozni a történetből, de biztos vagyok benne, hogy csodálatos és elképesztő lesz, olyan, mint amilyen Te vagy. Istenem, én képtelen vagyok felfogni, hogy valaki hogy tud ilyen fantáziával rendelkezni, mint Te, és ilyen jól írni! :') Esküszöm, legbelül érzem, hogy te még egyszer eszméletlenül híres írónő leszel, és én leszek az első, aki megveszi a könyveidet *-* MERT TUDOM, HOGY RENGETEG KÖNYVET FOGSZ KIADNI :D (attól függetlenül, hogy most ilyen *mi van Jane-el?* fejet is vágsz :D)

    u.i.:nagyon boldog újévet kívánok! :')

    Szeretleeek:')<3

    Ölel: Jane xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jane!
      Ennyire fontos az első komment? Szerintem ha ennyire szeretnéd, akkor biztosan sikerül majd egyszer, hiszen még elég sok bejegyzés lesz ezen a blogon, vagyis én így látom, a terveimben mindenesetre ez szerepel. Igen, ma még szünet van, sajnos holnap már nem :( De csak pozitívan ^^
      Köszönöm szépen örülök, hogy az egyik kedvenced lett, igazából én is nagyon szeretem. Summer pedig már csak Summer, ez ellen nem lehet mit tenni, az pedig, hogy változni fog-e Grace mellett a jövő zenéje. Grace valóban jószívű, de lehet, hogy a lányhoz már neki sem lesz türelme és egy egészen más szemszögből közelíti majd meg a kialakult helyzetet. Olyat tud, amit senki más, és fogalma sincs mit kezdhetne vele, de hamar rá fog jönni, hisz nagyon okos. Kicsit örülök, amiért kiismerhetetlen lettem a folytatás szempontjából, remélem ez még sokáig így lesz, hiszen ez az izgalmas, nem?
      Köszönöm, köszönöm és köszönöm. Jaj, annyira édes vagy, fogalmam sincs, hogyan hálálhatnám meg. Nem vagyok én olyan fantasztikus, rengeteg ügyes bloggerina van a világhálón, akitől még tanulnom kéne. Bárcsak tényleg lehetne egy könyvem, amit érdemes lenne kiadni. Remélem igazad lesz, én is nagyon szeretném *.*
      És tényleg, mi van Jane-el fejet vágtam :$
      Neked is nagyon Boldog Új Évet kívánok!
      Szeretlek <33333
      Millio puszi Xx

      Törlés
  6. Drága szerecsendio!

    Sokáig gondolkoztam, hogy most meddig szidjam Summert, de megőrizem a hidegvéremet, így csak ennyi írok róla: gyökér, mindent elmond! A fejezet nagyon tetszett, jó lett kitalálva ez a kis csajos délután, és megtudhattunk pár dolgot a fent említett lányról, egy pillanat erejéig elhittem, hogy talán normális is lehet, legbelül, nagyon-nagyon mélyen, de tévedtem, kezelhetetlen. Grace remélem elmondja Louisnak, de ezer százalék, egy ideig nem fogja.:(

    Imádás van,
    a te Dionered!<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dius!
      Hahahha, igen, a gyökér mindet elmond, és a legrosszabb, hogy nagyon sok hozzá hasonló ember él és sétál a való világban is. Sajnálom, hogy hiú ábrándba kergettelek, de így éreztem jónak. Megmutatni a lány kevésbé ellenszenves oldalát is az olvasóknak, hiszen semmi sem csak fehér vagy csak fekete. Garce sem a megtestesült jóság, ahogy Sumer sem született magától az ördögtől. Tegnap már válaszoltam neked erre a megmondja, nem mondja dologra, remélem ennek ellenére meglepődsz ^^
      Millio puszi Xx imádlak <333 :$ juj, de cuki vagy <3333 nagyon szeretlek

      Törlés