A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. január 29., szerda

Díj #72 #73 #74

Nagyon szépen köszönöm a díjat ~Dodoo~-nak <3
Ez a díj egy közönség díj, ami egyben a legjobb írót is illeti.
A célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.

Szabályok:
  • Iratkozz fel a küldő blogjára! 
  • Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj!
  • Ne küldd vissza neki a díjat!
  • Válaszolj öt kérdésre!
  • Írj magadról öt dolgot!
  • Küldd tovább minimum öt embernek!
  • Minden szabályt kötelességed betartani, mert ezzel jobbá teszed az író életét. Támogatod őt, hogy ne adja fel, amit csinál.
  • Mielőtt kiteszed a díjat mindenképp tüntesd fel a következő szöveget: A díj neve közösségdíj, ami egyben a legjobb írót is illeti. A célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
  • Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbadáshoz.
  • Kötelességed a teljes szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül.
Nem azért, mert nem tisztelem a díjat, mert igenis jól esik, hogy van, aki gondolt rám, de szerintem nem azzal támogatunk valakit, ha egy ilyen miatt feliratkozunk a blogjára. A blogolás  -mind az írás és mind az olvasás -, egy szórakozás, ha pedig ráerőltetünk valakire valamit, akkor elveszti az értékét, mind a komment, mind a feliratkozó. Nem fogok feliratkozni, és én sem kérem, hogy az enyémre feliratkozzon az, akinek küldöm. Remélem nem haragszotok meg.

Válaszaim:
  • Miért akartál író lenni? Elsősorban azért, hogy másokat szórakoztathassak, hiszen imások érzelmeket kiváltani a többi emberből. Másodlagosan pedig azért, mert túl sok ötletem volt, és úgy éreztem, ki kell adnom magamból, erre pedig az írás volt a legjobb módszer és a mai napig is az.
  • Mi vagy ki improvizált az írásra? Amikor elkezdtem akkor a blogspot általam kedvelt írói miatt kezdtem bele. Annyira tetszettek a történetek és annyira rossz volt, amikor egy-egy lány abbahagyta az írást ihlethiány miatt, hogy eldöntöttem, ezt én is megtudnám csinálni. Én is írhatnék - azzal a különbséggel, hogy én be is fejezném (megjegyzem, az első blogommal nem sikerült, így ebbe belebuktam).
  • Melyik a kedvenc számod? Nincs konkrét kedvencem, minden pörgős vagy érzelmes számot szeretek, aminek megfog a szövege vagy a dallama/ritmusa.
  • Cica vagy kutya? Egyik sem. Szeretem az állatokat, de nekem nem kéne itthonra.
  • Mi a fontosabb egy blogon? A design vagy a történet? Mind a kettő egyformán fontos ugyanis szép design nélkül kevesen kezdenek bele a történetedbe, viszont a külső semmit sem ér ütős történet nélkül.
5 dolog rólam:
  • egy hete kezdtem bele az Originals című sorozatba és egy perce fejeztem be a kilencedik részét
  • már csak három napot alszom "itthon" aztán végleg elköltözünk
  • ma szerettem volna belekezdeni egy történet hetedik fejezetébe, de sajnos túl sok a magyar leckém, lehet hogy nem lesz rá időm
  • kosárlabdázom, a héten viszont még csak egy edzésen voltam
  • a rakott krumplit mindig majonézzel, a lecsót mindig tojással eszem
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Lottie Brooks-nak <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj a kérdésekre!
  • Küldd tovább minimum három embernek!
11 dolog rólam:
  • ezüst színűek a körmeim
  • nagyon boldog voltam hétfőn, amiért egy éves lett a blog
  • el sem hiszem, hogy ez már a 73. díjam, nagyon szépen köszönöm
  • nagyon keveset alszom, csoda, hogy nem alszom el az órákon
  • jobban szeretem az eredeti angol hangot, mint a magyar szinkront
  • már csupán könyvek, három napi ruha, üres bútorok és sminkek vannak a szobámban a laptopon kívül
  • minden nap olvasok a buszon
  • nagyon meglepődtem reggel, amikor megláttam, hogy esett a hó
  • ma nagyon bunkó voltam az egyik barátnőmmel, amit nagyon sajnálok
  • Demi Lovato: Neon Lights című számát hallgatom
  • minden reggel arra kelek, hogy bekapcsol a tévém
Válaszaim:
  • Milyen blogokat szeretsz? Szeretem, ha egy blognak van mondanivalója, ha van igazi története és nem csak összefüggéstelen fejezetekből állnak. Szeretem azokat, amikben van eredetiség.
  • Tetszik a blogom kinézete? Igen, szerintem gyönyörű fejléced van és a háttér is illik hozzá.
  • Milyen lett a félévid? Számomra meglepően jó lett, hiszen tizenegyedikesen egy 4,7-es átlag szerintem nem is annyira rossz, főleg, hogy az edzés és a blogolás mellett nem tanultam túl sokat.
  • Sportolsz valamit? Igen, kosarazom egy egyesületben Budapesten.
  • Kedvenc állat? Nincs konkrét kedvencem.
  • Kedvenc tantárgyad? Leginkább az angol, hiszen nagyon szeretem mind a brit, mind az amerikai szavakat, hagyományokat, kultúrát. Ráadásul a tanárnőnk is nagyon fiatalos és kedves így minden óra nagyon vicces.
  • Mi ad ihletet egy rész megírásához? Nagyon sok minden, szerintem le sem tudnám írni őket, max csak úgy, hogy abba már én is belebonyolódnék. Legtöbbször a buszon vagy este elalvás előtt jutnak az eszembe a gondolatok, akkor, amikor már olyan szinten hulla vagyok, hogy semmi más nincs a fejemben.
  • Van példaképed? Nincs. Próbálom úgy élni az életem, hogy megfeleljek a saját elvárásaimnak, hogy visszanézve ne gondoljak majd arra, hogy igen, ezt nagyon megbántam.
  • Szoktál könyvet olvasni? (ha igen, milyet?) Minden reggel szoktam olvasni, így ez egy határozott igen. Leginkább a fantasy történeteket részesítem előnyben. Szeretek elvonatkoztatni a valóságtól és belecsöppenni egy teljesen más világba.
  • Kedvenc filmed? Mostanában annyi filmet néztem, hogy ez egy nagyon nehéz kérdés. Talán az Éhezők viadala, de lehet, hogy már láttam jobbat is.
  • Mi szeretnél lenni felnőttként? Újságíró vagy valami hasonló, de sokan mondták, hogy oda nagyon nehéz bekerülni, így még nem tudom. Majd még gondolkozom rajta.
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat  Easy-nek <3
Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • ezeket a díjakat már nagyon rég ki szerettem volna rakni, csak egyszerűen erőm nem volt hozzá, ami bár nagyon szar kifogás, kivételesen igaz
  • tisztában vagyok vele, hogy mindenkinek sokat kell tanulnia, de néha elbizonytalanít, ha nem kapok visszajelzéseket
  • az új szobám padlizsán színű és kisebb, mint a mostani
  • minden alkalommal meglepődöm, amikor valami megkérdezi, lenne-e kedvem írni vele egy blogot
  • jelenleg a Harry Potter ötödik részét olvasom 
  • minden blogon, amit rendszeresen olvasok, hagyok magam után nyomot, legyen az egy kommentár vagy egy üzenet chat-en (leginkább az előbbi)
  • ma gyakoroltunk volna a matek témazáróra az egyik barátnőmmel, de nem ért rá, mert épp vezetni ment, hogy meglegyen a jogsija
  • én csak nyáron tervezem megszerezni a jogosítványt
  • nem tudok keringőzni
  • szeretek segíteni másoknak és ha tudok, akkor meg is teszem
  • a héten leginkább bunkó voltam a körülöttem lévőkkel, de egyszerűen ezt hozza ki belőlem a fáradtság
Válaszaim:
  • Mi a kedvenc tantárgyad? Az angol, mivel nagyon szeretem a brit és az amerikai kultúrát, hagyományokat, látványosságokat, szavakat. Szívesen meglátogatnám valamelyik országot.
  • Mit szeretnél elérni az életedben? Szeretném, ha kitűnhetnék a tömegből, ha nem lennék én is csupán egy szürke folt a Földön. Nem azt mondom, hogy mindent elsöprő hírnévre vágyom, mert ez nem igaz. Csak szeretnék valaki lenni. Több, mint egy senki.
  • A barátaid tudják, hogy ilyen tehetséges író vagy? Azt tudják, hogy blogolok, és volt, hogy bele is olvastak, de nem hiszem, hogy tehetségesnek tartanának, bár az is lehet, hogy igen.
  • Mi fog meg egy irományban? (legyen az blog vagy könyv) A cselekményszálak fondorlatos szövögetése. Szeretem, ha olvasás közben a főszereplővel együtt oldhatom meg a misztikus rejtélyeket.
  • Melyik az a dal, ami legjobban megérintett? Nincs ilyen, de legutoljára Safura: Drip-drop című számán sírtam, mert szalagavatón felkértek táncolni erre, és egyszerre hatódtam meg és lettem szomorú, ugyanis nem szeretném, hogy elballagjanak a mostani végzősök.
  • Mit gondolsz a "Segíts" szóról, hogyan értelmeznéd a te szemszögedből? Szerintem a segíts szót csak bátor emberek képesek kimondani, hiszen egy gyáva személy sosem merne segítséget kérni mástól. Ahogy csupán csak egy bátor ember képes segítséget nyújtani másoknak. Van a szónak egy egyfajta bája, mert olyan jó érzés, amikor bármiféle elvárás nélkül segítünk másokon. Kicsit talán zavarosan fogalmaztam meg, de próbálkoztam.
  • Ki a kedvenc életművészed? Nincs ilyen.
  • Miről olvasol szívesen? Misztikus dolgokról, háborúkról, véres csatákról, könnyed szerelemről és veszekedésekről.
  • Mi inspirál az írásban? Az, hogy nem hasztalan. Ezzel segítek magamon, hiszen a felgyülemlett, ki nem mondott érzéseket írom ki magamból és ezzel párhuzamosan szórakoztathatok másokat, érzelmeket válthatok ki belőlük, megmosolyogtathatom őket... feltéve, ha képes vagyok normálisan leírni, megfogalmazni és átadni a lényeget.
  • Ha bármit kívánhatnál most, mi lenne? Bárcsak az egyik osztálytársam észrevenné, hogy mennyit bánt azzal, hogy egyszer kedves egyszer pedig le sem szar.
  • Te inkább "Happy" vagy "Sad" vagy Happy+Sad fajta lány vagy? Vegyes, és szerintem nincs is olyan ember, aki csupán az egyik kategóriába tartozik.
  • Mi a kedvenc blogod? Nincs kedvencem, mindet szeretem, amit olvasok.
Kérdéseim:
  • Mi vett rá arra, hogy újra kezd a történeted?
  • Féltél attól, hogy lesz, aki leiratkozik az újra kezdés miatt?
  • Van olyan dolog, amiről szerinted bárki fel tudná ismerni egy névtelen történetről, hogy igen, ezt Madison írta? Különlegesség, esetleg szófordulat?
  • Mi a kedvenc számod? Szoktál zenére írni?
  • Mi az, amit szeretnél elérni a blogger karriered során?
  • Hogy zártad a félévet?
  • Mi az, amit elvársz magadtól az írás terén?
  • Szerinted a kegyes hazugság megbocsátható?
  • Mi a kedvenc sorozatod?
  • Volt már olyan tanács, amit nem fogadtál el, és később megbántad, amiért nem hallgattál a másikra? Ha igen, akkor mi?
  • Melyik a kedvenc márkád?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendio!

    Nagyon szépen köszönöm a figyelmességedet! Sokat jelent, hogy megajándékoztál a díjjal!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága FantasyGirl!
      Nagyon szívesen adtam, hiszen imádom a blogod ^^
      Millio puszi Xx

      Törlés