A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. február 9., vasárnap

Támasz leszek, amikor úgy érzed, mindent fel kéne adni

Sziasztok!
Nem tudom, hányan fogjátok elolvasni ezt a bejegyzést, hiszen ennek semmi köze sincs ehhez a bloghoz, sem semmilyen másik történethez amit én írok.
Úgy éreztem, meg kell osztanom valakivel/valakikkel a felháborodásom, és mivel ti vagytok a világ legjobb Olvasói, akiket talán már ért ehhez hasonló sértés, ezt a bejegyzést találtam a legjobb megoldásnak. Elmesélnék nektek valamit, amin már egy órája rágódom:

Az egyik barátnőm, aki  roppant tehetséges író, és még annál is kedvesebb lány, kapott egy utálkozó e-mailt;

Nem fogok köszöngetni meg ilyesmi, inkább rövidre fogom itten a dolgokat. Nem tudsz írni, nem is tudom minek csinálod, amikor kurvára tehetségtelen, senki vagy! Hagyd már abba, minden egyes sorodon érződik, hogy lopás az egész, szar vagy! Csak ennyit akartam ;)

Puszika


Nem ez volt az első alkalom, az elsőt is szintén ugyanez a kedves ember küldte neki és most nagyon maga alatt van. Alapból elég érzékeny és önbizalom hiányos, de ez most tényleg teljesen kiborította. Abba akarja hagyni az írást, minden egyes történetet be akar zárni amit ír, pedig szerintem folytatnia kéne. Sehogy sem tudom meggyőzni abban, hogy jó, és ez engem is elszomorít.

Kérdem én; Mi értelme van az ilyen s ehhez hasonló üzeneteknek? Tényleg ennyire unatkoznak manapság az emberek? Vagy ennyire lenéznek másokat, olyan emberek munkáit, akik szívüket-lelküket beleteszik abba, amit szeretnek csinálni? 

A blogspot azért van, hogy a kreatív emberek megmutathassák egymásnak mit tudnak, legyen szó írásról, szerkesztésről, kritizálásról vagy egyéb más dologról. Ne bántsuk egymást, adjunk esélyt mindenkinek, hiszen senki sem profiként ugrott ki az anyukája pocakjából!


Amúgy itt van a barátnőm blogja, amit annyira lehúztak, szerintem nagyon költőien fogalmaz, és bizton állíthatom, hogy minden egyes szava saját, hiszen láttam már írni: 
Pretty Little Liars

Abba ne merd hagyni, mert elmegyek hozzátok és addig ütlek, amíg ki nem verem a fejedből ezt a sok sületlenséget a zárásról! Nagyon szeretlek <3


Írj, mert szereted! Azért, mert jó vagy benne, s mindig csakis magadért. Mert egy író akkor tud igazán maradandót alkotni, ha a soraiba belecsempészi önmagát. Mindig te legyél az első... a nagyközönség már csak a ráadás.
ui.: köszönöm a száz olvasót!
Millio puszi Xx szerdán pedig érkezem a frissel <3

10 megjegyzés:

  1. Drága Kinga!
    (ez az én véleményem) Szánalmas az az ember, aki ilyeneket ír a másiknak. Mindegy, hogy akinek küldi jó író vagy nem. Nem ez a lényeg, hanem az, hogy egy ilyen üzenet senkinek nem esne jól. Mondjuk ha neked, vagy valamelyik barátnőmnek ilyeneket írnának, odamennék és.. és nem tudom. Valamit csinálnák. De ez már nem normális. Miért folyamodnak ilyen utáló üzenetek írásához az emberek? Mert ő biztos jobb író.. ja, persze. Abba nem gondolnak bele, hogy ez hogy esik a másiknak? o.O
    És üzenem a lánynak, hogy bármilyen sértést kap, bármilyen üzenetet egy utálótól, ő akkor is csodálatos ember marad. Belenéztem a blogjába, és egyedi. Nem is lehetne azt mondani, hogy valakiről másolja.
    Ennyit szerettem volna. Egy kis vélemény nyílvánítás :)
    Szeretleek<3 Xx Cinti
    U.i.: neked még nem küldtek ilyeneket ugye? Mert ha igen, megkeresem azt a személyt és megverem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cinti!
      Szerintem is eláshatja magát minden olyan ember, aki ilyenekkel bántja a másikat, legyen az jó vagy kevésbé jó író. Ha nekem ilyeneket írnának, nem tudom mit reagálnék, az biztos, hogy rosszul esne, de akkor elolvasnám a szavaitokat, azokét, akik mindig támogatnak és akkor azzal a lendülettel válasz nélkül törölném az üzenetet.
      Nem tudom, hogy ez a lány ír-e blog vagy bármi ilyesmi, bár kétlem.. pusztán abból, ahogy írt és amit írt.
      Átadtam minden kedves szót, nagyon sokat segítettek, köszönöm az ő nevében is édes vagy, amiért írtál <3
      És a legutolsó kérdésre a válaszom egy hatalmas NEM. Én nem kaptam ilyet, remélem nem is fogok. :)
      Millio puszi Xx nagyon szeretlek <3

      Törlés
  2. Drága Szerecsendiom!

    Felhaborito, hogy egyes emberek mit meg nem engednek maguknak. Kivancsi lennek egy ilyen ember hogyan nez tukorbe, vagy egyaltalan nezett-e mar valaha. Miert kell masokat bantani? Szanalmas, jobb jelzo nem is jut eszembe ezzel kapcsolatban. Biztosan nagyon szepen irhat, akinek az agyi szinte sakbodaig terjed, hogy masok irasaot leszolja, legyen az jo, vagy rossz. Es bizton allitom, hogy Krisztie fantasztikus!

    Draga Kriszti!
    Ezt neked uzenem! Kerlek ne hagyd abba az irast, nagyon szepen irsz, gyonyoruen fogalmazol. Minden mondatodbab, es szavadban ott rejlik a varazslat, imadom a torteneteidet, a kepzeloerodet! Igazan csoda ember lehetsz, ha ilyeneket meg tudsz alkotni! Kerlek ne hagyd abba! Kaptal egy utalkozo levelet? Valoszinuleg nagyon melyen erintett teged, es teljesen megertem az okot, hogy miert akarod befejeznu az irast. De mit er egy level, ha ellene van annal joval tobb, amelyek azt hirdetik, mennyire szeretik az irasaidat, es teged?! Gondold at ezt ketlek, sok embernek okoznal csalodast, ha abbahagynad! Koztuk Szerecsendionak es Nekem is! Nem tunhet el egy ilyen tehetseges, hatalmas fantaziaval rendelkezo iropalanta! ♥
    Millioszor olel Benneteket Kathy Xx

    P.S.: Gratulalok az elert 100 taghoz Diocskam! Es neked ugye nem irt senki ilyet?! Mert szegeny majd banhatja a napot, amikor...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oke. Az elirasaimat nezzetek el, siettem! ♥

      Törlés
    2. Drága Kathym!
      Csak a saját részemre reagálnék, hiszen a vége nem nekem szól...
      Szerintem is felháborító, hogy egyesek ilyen sokat képzelnek magukról. Szerintem minden embernek jár esély arra, hogy azt csinálja, amit szeret. Nem tudom, hogy ír, még sosem hallottam róla ezelőtt, így nem is nagyon minősíteném, de nagyon elszomorított, hogy képes volt ilyen pofátlanul ráírni Krisztire.
      Nagyon szépen köszönöm, nagyon örülök, hogy máris ennyien lettetek. Nem, nekem nem írt senki, de ha írna is, akkor sem bánthatnád, mert nem engedem. Hidd el, lerendezném :)
      Millio puszi Xx és semmi baj, egy kis elírás sosem árt :) <333 nagyon szeretlek <333

      Törlés
  3. Szerintem az ilyen ember egyszerűen nem tudja elviselni ha valaki tehetséges és ezt kihasználja, sikeres és népszerű, mig ő nem tud a létra első fokára sem fellépni.
    Lehet kritizálni, de azt is meg lehet oldani kulturáltan.
    Üzenem a barátnődnek, hogy ne figyeljen arra, amit az ilyen személyek irnak neki. Belenéztem a blogjába és, habár néhány sort olvastam el csupán.... Tetszett, ahogyan ir. Amint lesz több időm neki fogok és elölről nekifogok. :) xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jule!
      Igen, teljesen egyet értek veled, mindent meg lehet oldani kulturáltan, kevésbé sértő és alpári módon. Lehet, hogy tényleg az irigység van a dolog mögött, nekem is megfordult már a fejemben, bár azt nem értem, neki ettől miért lesz jobb. Szánalmas az egész.
      Átadtam neki, és szerintem nagyon sokat segített, köszönöm, hogy írtál és remélem tetszeni fog a története, ha egyszer tényleg lesz időd elolvasni <33
      Millio puszi Xx

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Szerecsendio!
    Nem hiszem el,hogy létezik ilyen ember,aki megbánt másokat olyan szavakkal,hogy tehetségtelen,szar és egy senki!Mégis mit képzel magáról?!Szánalmas!Azt nem értem,hogy ha ilyen "szar" a történet,akkor miért olvasta el?Szerintem nem szar,sőt!Imádom ahogy ír!Nem akarom magam reklámozni,de én is írok,de az én történeteim nem hasonlíthatók az ő történetéhez,sőt szinte senkiéhez!Én még kezdő vagyok.A blogozást is csak azért kezdtem el,mert a barátnőim biztattak.Bevallom,hogy nagyon hasonlítok én is rá,mivel én is egy önbizalom hiányos és érzékeny lány vagyok,de nem akarom magam sajnáltatni,szóval csak annyit akarok neki üzenni,hogy ne adja fel!Fel se vegye az ilyeneket!Egy csomó ilyen ember létezik,de nem érdemes velük foglalkozni!Ha abbahagyná az írást,egy csomó ember lenne szomorú,mivel biztosan egy csomó ember szereti olvasni az ő írásait!

    U.i.: A te írásodat is imádom,és remélem nem fogod abbahagyni!

    Puszi mindkettőtöknek!
    Szandi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Szandi!
      Pedig sajnos léteznek ilyen emberek, és nem is kevés. Mostanában egyre több ilyen gyűlölködő üzenettel találom szembe magam különböző oldalakon, vagy más blogok chat-jén. Nem értem, mi értelme van mindennek, vagy ebben mi okoz számukra örömöt. Egyszer leírhatná nekem valaki...
      Nem számít reklámozásnak, sőt, örülök, hogy te is írsz, hiszen ez már is egy közös pont bennünk. Nem szabad önbizalom hiányosnak lenni - mondom én, aki mindig köröm rágcsálva várja a visszajelzéseket -, hiszen ha szereted csinálni, akkor előbb utóbb a legjobbak közé kerülsz. Hiszen a gyakorlással és a kitartásnak köszönhetően fejlődni fogsz. Én sem így estem ki az anyukámból annak idején. Sőt! Ha olvastad már a Niall&Kelly oldal alatt található bejegyzéseket, akkor rájöhetsz, hogy mélyről jutottam a felszínre.
      Szerintem is sokan szeretik olvasni, amit csinál.. én például már nem tudom elképzelni úgy egy napomat, hogy Facebookon ne másolna nekem egy kis részletet.
      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy ennyire szereted, amit csinálok és hidd el, egy darabig még biztosan nem fogom abba hagyni ^^
      Millio puszi Xx és köszönöm, hogy írtál, átadom neki <33

      Törlés