A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. március 14., péntek

Díj #75 #76 #77

Köszönöm szépen a díjat Molly Schmidt-nek <3
A díj neve közösségdíj, ami egyben a legjobb írót is illeti. A célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
Szabályok:
  • Iratkozz fel a küldő blogjára! 
  • Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj!
  • Ne küldd vissza neki a díjat!
  • Válaszolj öt kérdésre!
  • Írj magadról öt dolgot!
  • Küldd tovább minimum öt embernek!
  • Minden szabályt kötelességed betartani, mert ezzel jobbá teszed az író életét. Támogatod őt, hogy ne adja fel, amit csinál.
  • Mielőtt kiteszed a díjat mindenképp tüntesd fel a következő szöveget: A díj neve közösségdíj, ami egyben a legjobb írót is illeti. A célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
  • Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbadáshoz.
  • Kötelességed a teljes szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül.
    Nem azért, mert nem tisztelem a díjat, mert igenis jól esik, hogy van, aki gondolt rám, de szerintem nem azzal támogatunk valakit, ha egy ilyen miatt feliratkozunk a blogjára. A blogolás  - mind az írás és mind az olvasás -, egy szórakozás, ha pedig ráerőltetünk valakire valamit, akkor elveszti az értékét, mind a komment, mind a feliratkozó. Nem fogok feliratkozni, és én sem kérem, hogy az enyémre feliratkozzon az, akinek küldöm. Remélem nem haragszotok meg.
5 dolog rólam:
  • Már nagyon régen ki szerettem volna tenni ezeket a díjakat, csak mostanában mindennel elcsúszom.
  • Most itt ülök a kanapén a nappaliban és közben mellettem a testvérem üvölteti azt a hülye tévét.
  • Megtisztelő, hogy ennyien gondoltok rám, valahányszor díjat kaptok.
  • Szeretem a csokoládét, de a csokipudingot és a csokis fagyit már nem annyira.
  • Ma szoknyában kertészkedtem, mert muszáj volt és lusta voltam átöltözni.
Válaszaim:
  • Mi volt az első műved írás terén? Mivel a blogolás előtt nem nagyon írtam "műnek" tekinthető dolgokat, így a Holdhercegnő című blogomat mondanám, pedig az sem volt valami nagy színvonal.
  • Mindig meg vagy elégedve a fejezeteiddel? Nem. Legtöbbször találok benne hibákat és úgy érzem, ezt jobban is megfogalmazhattam volna, de aztán rájövök, hogy nekem így megy. Aki szereti, amit csinálok, az szeretni fogja, aki pedig nem az nem.
  • Tervezel még történeteket írni ebben az évben? Sosem tervezem, de mindig jönnek az újabb ötletek, amikből blogok, történetek lesznek. Igen, ebben az évben is lesz olyan blog, amit majd megnyitok, de most még nem publikus.
  • Ha igen, akkor milyen témában? Lesz romantikus és lesz fantasy is.
  • Mit szeretsz a leginkább az írásban? Hogy bármit leírhatok és megfogalmazhatok. Nincsenek korlátok. Kiadhatom magamból, amit amúgy nem tehetnék... 
Kérdéseim:
  • Van olyan blogger, akivel régen jóban voltál, de mára már nem tartjátok a kapcsolatot vagy csak alig-alig?
  • Mit gondoltál rólam, amikor először beszélgettünk?
  • A boldog vagy a szomorú befejezést szereted jobban egy történet végén?
  • Szerinted melyik volt a tavalyi nyár legnagyobb slágere? Szeretted?
  • Mi a legjobb és mi a legrosszabb tulajdonságod?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Bea Styles-nak <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • szeretem a puncsos tortát
  • egyre több bloggerrel ismerkedek meg és mindig rájövök, hogy nem szabad másokra hallgatni a megítélésüket illetően
  • nem értem, mostanában miért kapnak a barátaim utálkozó üzeneteket, amikor egytől.egyik tehetségesek
  • szeretek kosarazni
  • szerintem már semmi újat nem tudok mondani magamról, de azért mindig megpróbálkozom vele
  • ma voltam a Budai várban mert így emlékeztünk meg a nemzeti ünnepről
  • kezdek éhes lenni, így szerintem a díj után pihenek és zabálok
  • ma nem tudok beszélgetni Krisztivel Facebook-on, ami fura, mert mindig szoktunk és hiányérzetem lett tőle
  • épp S. King: Carrie című könyvét olvasom, mert már sokan mondták, hogy nagyon jó
  • a film nem tetszett annyira, szerintem inkább dráma, mintsem horror
Válaszaim:
  • Hogyan vélekedsz a saját írásaidról/munkáidról? Van, hogy elégedett vagyok velük, de akkor nagyon és ezerszer visszaolvasom, mert szeretek az általam megalkotott sorokat (videóknál magát a videót), de megesik, hogy nem jön át annyira, mint kéne.
  • Vannak olyan emberek, akik szerinted becsületre méltóak, esetleg példaképként szolgálhatnának a fiatalság számára? Persze, nagyon sok ilyen ember van, mint például jó pár anyuka. csak sajnos soha senki sem néz fel rájuk, mert a mai fiatalok kicsit elszálltak maguktól és nem mindig tudják ki a felnőtt a háznál. (velem is megesik olykor és természetesen sok kivétel van, nem is akarok általánosítani, csak jobban nem tudtam leírni).
  • Te a fiatalok melyik kategóriájába sorolnád magad? 1) tanulós, szorgalmas, okos és kitartó; 2) bulizós, nemtörődöm, felelőtlen vagy 3) átlagos, magának való, egyedi? Szerintem én a három keveréke vagyok: kitartó, okos, bulizós, átlagos vagy valami hasonló.
  •  Volt már olyan film/könyv, ami inspirált? Persze, hiszen a Halálmadár című blogom is a Pokoli szerkezetek elolvasása után született.
  • Szerinted a 13-16 éves korosztály mennyire művelt? Tudnának válaszolni az alap műveltség kérdéseire? Ez abszolút nem kor függő, hiszen sok idősebb embert ismerek, aki nem tudna válaszolni ezekre a kérdésekre. Vannak olyan 13-16 évesek, akik tudnak és vannak, akik nem.
  • Ki tudnál emelni egy olyan embert, aki szerinted maradandót alkotott a maga módján? (lehetőleg bloggert) FantasyGirl
  • Szoktak neked "rajongói üzeneteket" küldeni, esetleg kérésekkel előállni? Konkrét rajongói üzenetet szerintem még nem kaptam, de írtak már olyan e-mailt amiben azt állították, hogy szeretik a blogom és örülnének, ha elolvasnám és véleményezném az övékét.
  • Az érettségi/diploma után mivel szeretnél foglalkozni? Szeretnék írni, de nem hiszem, hogy ezzel bármit is elérnék.
  • Mennyi időt szoktál írással tölteni? Képes lennél napokon keresztül a képernyő előtt ülni és csak pötyögni? Változó, de minden nap szakítok rá legalább egy fél órát, ha épp nem kell szerkesztenem. Nem lennék képes CSAK pötyögni, mivel mindig úgy írok, hogy közben beszélgetek másokkal egy-egy közösségi oldalon.
  • Hogyan képzeled el Magyarországot 20 év múlva? Szerintem semmit sem fog változni.
  • Szerinted van normális jövője annak, aki itthon szeretne a későbbiekben boldogulni? Ha nagyon ügyes és vannak kapcsolatai (ami sajnos elengedhetetlen manapság), akkor igen, van jövője.
Kérdéseim:
  • Honnan jött a blogod ötlete?
  • Szerinted fantasy vagy romantikus történetet nehezebb írni?
  • Milyen típusú blogokat olvasol?
  • Mindenhol szoktál kommentelni vagy valamilyen más nyomot hagyni magad után?
  • Mi a jelenlegi kedvenc számod?
  • Tartod a kapcsolatot az olvasóiddal? Fontosnak tartod mindezt?
  • Szerinted az olvasó van az íróért vagy fordítva?
  • Van, hogy zenére írsz?
  • Vannak testvéreid?
  • Van olyan idézet, ami illik az életedre, vagy rád?
  • Szoktál segíteni a házimunkában?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Anikó Kecskemétinek <3

Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • ma kiültem három osztálytársammal a Köki tetejére és hihetetlen jó élmény volt
  • nem szeretek kuponnal vásárolni
  • padlizsán lila a szobám, ez a kedvenc színem
  • szeretem a fantasy történeteket
  • szeretnék hinni a varázslatban, mármint komolyan elhinni, hogy létezik
  • néha még mindig a plüssmacimmal alszom, szégyen vagy sem
  • az öcsém most nyolcadikos és mostanában mindenki felvételilázban ég... kicsit unalmas
  • épp Katy Perry egyik számát hallgatom
  • mindig zenére írok
  • imádom a Klea napokat (Kinga+Lea)
  • a gépemen le van töltve Cassandra Clare: A herceg című könyve, de még csak a felénél tartok, mert mindig elfelejtem folytatni
Válaszaim:
  • Ki a legjobb barátnőd? Sajnálom, de nincs konkrét legjobb. Sok barátom van és majdnem mindet ugyanúgy szeretem. 
  • Mikor voltál először bulizni? Tizenöt évesen, de arra már nem emlékszem, hogy pontosan melyik hónap, melyik napja.
  • Milyen filmet láttál legutoljára? Én, Frankenstein, de nem tetszett annyira, kicsit csalódtam is benne.
  • Fantázia vagy szerelmi könyveket olvasol leginkább? Vegyesen olvasom mind a kettőt, de talán a Fantasyt egy kicsikét jobban szeretem.
  • Vezetnél közös blogot valakivel, ha megkérne rá? Ha szeretem az írás-stílusát, akkor igen, hiszen nem is egy blogot vezetek valami mással közösen.
  • Honnan meríted az ötleteket a blogjaidhoz? Leginkább az életemből, hiszen szerintem sok érdekes dolog történik velem, vagy a barátaimmal, amiket bele lehet írni egy történetbe.
  • Meg szoktad beszélni valakivel a blogjaid ötletét? Igen, mindig van két ember, akiknek elmondom. Kriszti és Dorina, de olykor Leát is bombázom az ilyenekkel, vagy Mollyt.
  • Mikor van a szülinapod? Várod már? Február 18-án lesz újra és nagyon várom, hiszen végre tizennyolc éves leszek.
  • Sok blogot olvasol? Rengeteget, ezért van, hogy csak akkor tudom elolvasni az aktuális fejezetet, amikor már egy újabb is kikerült.
  • Mi a kedvenc könyved? Cassandra Clare bármelyik műve. Mindet nagyon szeretem és ebben sincs konkrét kedvencem.
  • Mi a kedvenc filmed? Dettó. Nincs konkrét kedvenc, viszont szeretem a Percy Jacksont mind a két részét.
Kérdéseim:
  • Tervezel még újabb blogokat és történeteket?
  • Szerinted bármikor is ki lehet öregedni mindebből?
  • Mi a jelenlegi kedvenc számod, vagy az, amit sosem tudnál megunni?
  • Mi az az emlék, amit sosem szeretnél elfelejteni?
  • Inkább olvasni vagy írni szeretsz?
  • A barátaid tudják, hogy írsz, és mindig tudták?
  • Volt HSM korszakod?
  • Mi szerettél volna lenni kiskorodban? (szuperhős vagy filmsztár?)
  • Ki a kedvenc sztárod?
  • Szoktál bulvárlapokat olvasni?
  • Szoktál veszekedni másokkal? Ha igen, te kérsz előbb bocsánatot vagy megmakacsolod magad és megvárod amíg bocsánatot nem kérnek tőled?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

7 megjegyzés:

  1. Drága szerencsendio!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Előbb-utóbb majd válaszolok is a kérdéseidre! ;)
    Kellemes hétvégét! <3

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága FantasyGirl!
      Nagyon szívesen adtam, és rendben, izgatottam várom már a válaszokat :)
      Kellemes hétvégét!
      Millio puszi Xx

      Törlés
  2. Kedves RenTV!
    Már egyszer megkértelek, hogy ne itt reklámozd az oldalad, legközelebb kitörlöm... sajnálom!
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  3. Drága Bloggerina!

    Blogom meghirdette élete első versenyét. Jelentkezz te is!:) Vesztenivalód nincs,sőt, még új olvasókra is szert tehetsz.
    Ölel.: Blake

    lovewillremember-justinbieber.blogspot.hu/p/verseny.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Blake!
      Téged is szeretnélek megkérni arra, hogy ne itt hirdesd a blogod, hiszen annyi Facebook csoport van már külön erre a célra.
      Millio puszi Xx

      Törlés
  4. Drágaságom :)
    Végre ide is eljutottam, és sikeresen kikerült a díj, amiért nagyon-nagyon hálás vagyok :)
    Köszönöm, szeretlek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám!
      Nagyon szívesen adtam a díjat, hiszen megérdemled *.* Ezért nem kell hálásnak lenned <3
      Millio puszi Xx szeretlek :)

      Törlés