A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. május 24., péntek

22. fejezet: She's my girlfriend!

Sziasztok!
OMG! Ez volt az első ami az eszembe jutott, amikor megláttam, hogy 21 rendszeres olvasóm lett *.* na meg persze ehhez társult egy elkerekedett száj, de az mellékes. Nagyon szépen köszönöm a sok támogatást (komikat, pipákat, rendszeres olvasókat és díjakat). Ezenkívül van még egy hihetetlen dolog, az pedig, hogy ezen kívül már csak 3 rész és VÉGE! De nehogy azt higgyétek, hogy unalmas lesz, neeem, koránt sem. Ez után olyan dolog fog történni, amire az ég világon senki sem fog gondolni, de várom az ötleteket, ha vannak. SZERINTETEK MI LESZ A VÁRATLAN FORDULAT? 
Nem is húzom a szót, jó olvasást <3 Imádlak titeket! Xx


*Niall*
„Öt perc és otthon vagyok :)”
Olvastam el Kelly válaszát az előbbi kérdésemre, majd a konyhában szorgoskodó fiúkra terelődött a figyelmem. A tűzhely felől enyhén égett szag terjengett át a nappali felé, ami irritálta az orromat.
- Kizárt dolog, hogy megnyerjétek a fogadást! - nevettem magamban és elnyúltam a kanapén. Tegnap Lou és Hazza kijelentette, hogy Liam főztje nélkül is eltartanák magukat, mire Kells nevetésben tört ki, ezzel lefordulva a konyhában lévő székről, magára borítva a kajáját. A két srác felhúzta az orrát, és ebből lett a fogadás. Mind az öten azonnal felhívtuk az anyukáinkat, és hárman a rántott húst mondták a legkönnyebben elkészíthető életnek. Ezért sütnek most a fiúk vacsorát az én barátnőmnek.
- Simán megnyerjük! Mikor is ér ide? - kérdezősködött a konyhából Harry, de mielőtt még válaszolhattam volna kattant a bejárati ajtó zárja és hatalmas lendülettel kicsapódott. Kelly gyorsan visszazárta, ledobta a vállán pihenő iskolatáskáját és rám ugrott. Egy szenvedélyes csók erejéig összeforrtak ajkaink, majd észrevette a konyhából áradó bűzt. Fejét a fiúk irányába fordította és átkiabált a másik szobába.
- Úgy érzem nyertem – nevette el magát aztán fejét a mellkasomra hajtotta és bekapcsolta a televíziót. Épp a Kiss you című számunkat adták, ami sokak tetszését elnyerte, bár azt kevesen tudják, hogy a rajtam fekvő lány írta a dalszöveget.
- Nem igaz! Direkt sütjük át jól, nehogy véres legyen – kiabált Lou, mire Kelly puszit nyomott a homlokomra és beszaladt a konyhába. Én is követtem, kényelmesen helyet foglalva az egyik széken. Barátnőm – olyan jó kimondani – kiszedte az éget húsokat a forró olajból. Kidobta őket a kukába, majd újat rakott a serpenyőbe. Lezárta a krumpli alatt a gázt, és vajas törtkrumplit készített a kissé elfőzött burgonyákból. Mire Liam és Zayn hazaért kész volt a tökéletes vacsora.
- Hmm... és ezt ti csináltátok? - húzta fel az egyik szemöldökét Zayn, miközben kivitte tányérját a mosogatóhoz. Hazza és Lou lehajtott fejjel ült a székén.
- Félig – tette rá Kells kezét a vállaikra, végül ő is elballagott a mosogatóig.
- De akkor vesztettek. Mit kérsz tőlük? - kíváncsiskodott Liam, Kelly pedig elgondolkodott. Amikor eszébe jutott valami, résnyire nyitotta a száját utána pedig elmosolyodott. A két vesztes aggodalmasan bámult rá, de szerintem igazán könnyen megúszták ezt az egészet.
- Műsoros vacsorát szeretnék, amíg megeszem a pékségből hozott sütiket – kacsintott rájuk, nekik pedig azonnal fülig ért a szájuk. Felálltak a helyükről, és egymás nyakága ugrottak, bukfenceztek, hamisan énekeltek meg persze rendesen is. Simán megállnák a helyüket egy cirkuszban.
Vacsora után mind átmentünk a nappaliba, és egy kanapén nyomorogtunk, mint általában. Esküszöm venni kéne ide egy másodikat is. Mind elfoglaltuk magunkat valamivel. Kelly a laptopján pötyögött valami cikket házi feladat gyanánt. Zayn és Harry twitterezett, Liam a Batman meseváltozatát bámulta a TV-ben, én zenét hallgattam, Lou pedig répát evett.
- Twittcamet szeretnének- üvöltötte el magát Hazza, mire ugrottam egyet, ezzel megborítva mindenkit, és dőlt a banda. Gyorsan felhúztam a földről Kellyt, mire kijelentette, hogy elmegy fürödni. Mi pedig elkezdtünk twittcamezni.

*Kelly*
Felrohantam a szobámba a laptopommal együtt, mert igen, lett saját szobám, méghozzá az a vendégszoba, ami Niallé mellett van. Mára már teljesen át van alakítva, együtt festettem ki az öt idiótával. Gyorsan befejeztem a cikket a magánéletről és mentés után lehajtottam a tetejét. Ledobtam magamról a ruháimat, meztelenül bepattantva a zuhanyzóba. A langyos víz jólesően folyt végig a testemen, kimosva belőlem a nap fáradalmait. Nyomtam egy kis tusfürdőt a kezembe, felhabosítottam, majd elkentem magamon. Ugyanígy a sampont a hajamon, végül mikor kész lettem szárazra töröltem magam, megszárítottam a hajam és felvettem a pizsamámat. Beérve a szobámba szomjas lettem, így lementem a lépcsőn, és a konyhát vettem célba. Sajnos a fiúk pont köztem és kiszemelt helyiség között hülyéskedtek. Gyorsan négykézlábra álltam és a lehető leghalkabban próbáltam átjutni a nappalin. Figyelmetlenségemben meglöktem egy kis asztalt, mire mindenki döbbenten nézett rám.
- Te meg mit csinálsz? Kommandósat játszol? - szólalt meg Liam, mire a többiek nevetésben törtek ki. Felálltam, leporoltam magam, megigazítva ruhámat, és egyetlen szó nélkül besétáltam a konyhába. Készítettem magamnak egy bögre kakaót, és kényelmesen elhelyezkedtem. Semmi kedvem nem volt kimenni hozzájuk, így miután megittam a meleg folyadékot, a pohárral kezdtem játszadozni unalmamban. Hirtelen egy mély hang szólalt meg a hátam mögül.
- Nem szeretnél csatlakozni? - bámult rám kék szemeivel, én pedig csak megráztam a fejem. De ahelyett, hogy kiment volna, megfogta a kezem és gyengéden a többiek irányába húzott. Leült, én pedig az ölébe. Szorosan átölelt, ezzel védelmezve,én pedig biztonságban éreztem magam. Alig telt bele pár másodperc a rajongók azonnal rólam kezdtek el kérdezősködni.
- @directionerbaby: „Harry? Ő az a lány, akivel csókolóztál a képeken? Tényleg a barátnőd?” - olvasta fel hangosan is a kérdést Liam, göndör barátom pedig mosolyogva válaszolt rá.
- Csak barátok vagyunk, az a csók pedig félreértés volt – túrt bele ismertetőjegyévé vált hajába, mire Niall rátette a kezét zavarban lévő haverja vállára, és kisegítette szegényt.
- Ugyanis Kelly az én barátnőm – csókolt meg a fülem mögött, amibe beleremegtem. Bár lehet, nem csak ez játszott szerepet a viselkedésemben. Bejelentette a fél világ előtt, hogy a barátnője vagyok. Egyszerre örültem is meg nem is, végül csak hátrafordultam és adtam neki egy szájra puszit, jelezvén nem bánom, hogy kettőnk helyett döntött. Cselekedetemre megszorította a kezem és Zayn már olvasta is a következő kérdést.
- @takemehome: „Nem haragszol rájuk, amiért ezt tették?” - gondoltam, hogy valaki ezt is fel fogja tenni, de mégis váratlanul ért abban a pillanatban. Idegesen mozgolódtam Niall ölében, tűkön ülve vártam válaszát.
- Eleinte rosszul érintett, volt belőle pár vita is, de mára tudom, mi az igazi sztori és szeretem őket – a szívem újra visszaállt a rendes ritmusára, már nem akart kiugrani a helyéről.
- @niller_iloveu: „Hogyan találkoztatok?” - Lou azonnal oldalba lökött, és biztatott, hogy erre most én válaszoljak. Vettem egy nagy levegőt, felidéztem első találkozásunk minden egyes másodpercét, és csak ömlöttek belőlem a szavak. Ezt még a fiúk sem tudták, azt hitték a Nando's-ban jöttünk össze, amikor ráöntöttem bandatársukra egy pohár kólát.
Még kérdeztek párat rólunk, majd természetesen a többi fiú is szóba került. Az ő kapcsolataik, családjuk, turné helyszínek, ezenfelül rengetegen akartak Harry feleségei lenni. De ha engem kérdeztek, szerintem titkon az ő szíve is foglalt már, méghozzá egy barátnőm személyében. Ő és Jamie feltűnően sok időt töltenek együtt mostanában, és bár nem akarok kavarni, szerintem szerelmesek. Hirtelen álmosság lett úrrá a testem felett. Egy ásítás el is hagyta a számat, így nyomtam egy jó éjt puszit mindenki arcára és felsétáltam a szobámba. Alaposan betakaróztam,  pár másodpercen belül pedig már aludtam is.

8 megjegyzés:

  1. szerintem az lesz a váratlan fordulat, hogy valaki Kelly családjából meghal és hazakell utaznia, így szakítanak Niallel :DDDD na valamit eltaláltam??xddd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuu, remélem nem baj, hogy így hívlak :)
      Hmm, háát nem nagyon akarok elárulni dolgokat, de részben jó úton haladsz :P
      Köszönöm szépen, hogy írtál <3
      Millio puszi <3 Xx

      Törlés
  2. Hm, nem egy eseménydús fejezet, bár ennek ellenére egészen megkedveltem. Szeretem azokat az ominózus részeket, mikor csak Ketten vannak:)Imádom a fogalmazásodat, az egyik legjobb "mű", amelyet olvastam blogspoton, szóval... Gratulálok az olvasókhoz!:)
    Kíváncsi vagyok a folytatásra, de én nem is találgatnék, őszintén szólva pedig ötletem sincs. Érdekes, hogy az utolsó három részbe is bele tudsz még vinni valami érdekeset, és mivel így van, remélem olvashatok majd egy epilógust is:)
    xx, Cher Brooks

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cher!
      Igen, ez nem lett túl eseménydús, inkább amolyan nyugis résznek terveztem, ahol a világ megismeri Niall barátnőjét, aki büszkén felvállalja Kellyt. Nagyon szépen köszönöm a dicsérő szavaidat és a gratulációt.
      Semmi baj, ha nincs ötlet, ez azt jelenti, hogy sikerült eltitkolnom az eseményeket, aminek örülök, mert így csak még izgibbek a történések, legalábbis az olvasók számára biztosan.
      Konkrét epilógus nem lesz, hisz azt csak akkor írtam volna, ha prológussal kezdem, de az utolsó fejezet megfelel egy amolyan lezárásnak, és ha szeretnéd epilógusnak is nevezheted.
      Nagyon imádlak, és köszönöm, hogy írtál.
      Millio puszi <3 Xx

      Törlés
  3. szia. én még csak most kezdtem el olvasni a töridet de rögtön az elején megfogott...pedig nem nagyon szokok Nialles blogokat olvasni, de a tiéd az igalmas :D szóval garantáltan számíthatsz mostantól a komiaimra.

    ha van kedved nézz be hozzám is és mondj véleményt :D http://livewhilewereyoung1dstory.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Do :)
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál és nagyon örülök annak is, hogy megtetszett a történetem, hisz a célom az, hogy szórakoztassam vele az embereket, na meg persze imádom is csinálni.
      El sem hiszed mennyire jól esik, hogy ezt mondod, hisz minden kominak örülök és természetesen benézek hozzád és véleményt is írok :) a chaten kértél cserét, ott pedig már ki is tettelek <3
      Millio puszi <3 Xx

      Törlés
  4. Kinguus!! Naggyon-naggyon jó lett!! Nagyon ügyes és tehetséges vagy de ez természetes.:) Gratulálook a sok olvasóhoz!! És naggyon várom a következő részeket na és persze a váratlan fordulatot! Naggyon kíváncsi vagyook hogy mi lesz az!! :D Ölel&puszil: Cinti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cinti :)
      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy ismét elnyerte a tetszésedet az alkotásom, még akkor is, ha nem lett eseménydús. Két nap és jön a folytatás a váratlan fordulattal, úgyhogy már nem kell sokat várnod.
      Imádlak, millio puszi <3 Xx

      Törlés