A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. június 3., hétfő

24. fejezet: You have to lost, to find yourself

Sziasztok :)
Hihetetlen, hogy máris elérkeztünk az utolsó előtti részhez, számomra olyan, mintha csak most kezdtem volna bele. Nagyon gyorsan telik az idő, ilyen kedves és aktív olvasók társaságában, hiszen felemelő volt olvasni a véleményeiteket és komolyan mondom, hogy feldobtátok vele a napjaimat. Nem akarok búcsúzni, bár ennek kicsit olyan lett a hangvétele. Még hátra van az utolsó rész, utána pedig ugyanezen a blogon jön a következő történet, szóval nem zárom be és ha rajtam múlik (vagyis ha szeretnétek olvasni az írásaimat és az ihlet is jön) akkor még jó sokáig olvashattok történeteket a fiúkról.
Ez a rész a gyász különböző szakaszairól szól majd, és arról, hogy Niall igenis képes támogatni a lányt, akit szeret, a maga módján. Jó olvasást mindenkinek <3 Ti vagytok a legjobbak!
*Kelly*
Reggel Niall ölelő karjai közt keltem, csakúgy, mint ez elmúlt három napban. Próbál mindig mellettem lenni, nehogy kárt tegyek magamban, mert bár szégyenlem bevallani, első este majdnem belefulladtam egy kád vízbe. Sajnos vagy nem sajnos, ki hogyan gondolja, a fiúk idejében kihúztak a jéghideg vízből. Szóval Niall egy másodpercre sem hajlandó magamra hagyni. Három napja történt, hogy anyu meghalt, ma lesz a temetése. Először segíteni akartam apuéknak az előkészületekben, de Emma miatt inkább kimaradtam belőle, mert még mindig utál. Óvatosan leszedtem magamról Niall kezeit és kisétáltam a szobából. Felvettem egy melegebb pulcsit és kiültem a kertben lévő hintaágyba. Az idő napról-napra egyre hűvösebb, a levelek is elkezdtek hullani a fákról. Térdeimet felhúztam a hasam elé, kezemmel pedig összekulcsoltam őket. A lágy szellő belekapott a hajamba, könnyeim pedig utat törtek maguknak.
- De jó, hogy megtaláltalak – hozott ki egy pokrócot magával Jamie és leült mellém, engem is betakarva.
- Nyugi, nem tervezem pont ma megölni magam – halvány mosolyt erőltettem az arcomra, és a felettünk elszálló madarakat kezdtem el bámulni.
- Egy óra múlva indulnunk kell – nézett rá, karján pihenő órájára, nekem pedig kikerekedett a szemem. Hisz nem rég keltem fel, ilyen gyorsan szállna az idő?
- Egy perc és készülök – szóltam utána, amint bement a házba. Lassan kikászálódtam a pokróc alól, amit itt hagyott nekem, összehajtottam és besétáltam a nappaliba. Mindenki azonnal engem kezdett el bámulni, de nem törődve vele a jelenlegi szobám felé ballagtam. Magamra csuktam az ajtót, de nem kulcsra, nehogy a többiek szívinfarktust kapjanak aggodalmukban. Előszedtem egy fekete egybe ruhát, amit fürdés után egyből magamra húztam. Felkontyoltam rakoncátlan vörös tincseimet, kihúztam tussal a szemem, nem használtam pirosítót. Apró gyöngy alakú fülbevalókat tettem füleimbe, felvettem egy magassarkút és indulásra készen lépkedtem a srácokhoz. Belekapaszkodtam Niall felém nyújtott karjába, és gyalog tettük meg a temetőig vezető utat. Nem volt messze Demiék házától, tíz perc alatt odaértünk. A mindig kopár temetőt virágkoszorúk sokasága borította be. Pár szék, az egybegyűlteknek, középen pedig egy gyönyörű koporsó. Pontosan fél hatkor elkezdődött a ceremónia, a pap elmondta beszédét, Emma és apa, sőt még én is mondtam néhány szót, majd a lezárt koporsót elhelyezték a föld alatt. A néma csendet csak pár varjú károgása zavarta meg. Mind egy-egy vörös rózsát helyeztünk el a sírtábla előtt, végül az emberek hazamentek. Csak pár igazi barát maradt apám és a sírástól remegő húgom mellett. Félve, de én is odalépkedtem melléjük. Egy szeretetteljes puszit nyomtam apám arcára, ő pedig megölelt. Bárcsak ne kéne ekkora veszteség ahhoz, hogy rájöjjünk mennyire szeretjük egymást. Belenéztem Emma vörös és feldagadt szemeibe. Már nem láttam benne utálatot, sem ahhoz hasonló érzelmeket. Már csak szomorúság csillogott gyönyörű csokoládébarna szemeiben. Remegve öleltem át, és hihetetlen, de nem lökött el magától. Csak szorított és nem akart elengedni.
- Úgy sajnálom, amiket mondtam. Egyáltalán nem a te hibád! Szeretlek – kezdett újra bőgni, én pedig simogattam a haját, mint ahogy ő tette nekem már annyiszor, amikor szomorú voltam.
- Semmi baj. Szeretlek – így álltunk mindketten a temető közepén, már nem is tudom mennyi ideig. A szél kezdett egyre hidegebb lenni, már csípte az arcomat, de még mindig nem váltunk el egymástól.

***
Aznap este újra otthon aludtam, egy ágyban Emmával. Újra elválaszthatatlanok lettünk egy kis időre, de nekem vissza kell utaznom Londonba, itt hagyva őt és aput. Az életem már oda köt. A suli, a fiúk, mindenki. Megbeszéltük, hogy ha Em befejezte a gimnáziumot kiköltözik Angliába hozzám, apuval együtt. Mindketten kikísértek a reptérre, és bár még mindig nagyon magam alatt voltam, boldogan integettem nekik.
- Biztos, hogy jól vagy? - nézett rám kék szemeivel Niall, én pedig válasz helyett csak beletemettem a fejem a vállába. Nem sírtam, könnyeim már teljesen elfogytak. Jól esett a közelsége, hogy egész végig mellettem állt, hogy nem hátrált meg a nehéz helyzetekben. Ha eddig teljes szívemből szerettem, akkor a mostani érzéseimre már nincsenek szavak.
- Jól leszek – suttogtam a pólójába, ő pedig átkarolt. Szemeimet egyre nehezebbnek éreztem, végül elaludtam.

***
Puha kezek simogatására ébredtem fel, az arcomat cirógatta valaki. Óvatosan nyitottam ki szemeimet, már fájtak a sok sírástól. A fiúk sehol sem voltak, egyedül Niall ült még mindig mellettem. Vajon mióta szállt le a gépünk?
- A többiek? - értetlenkedtem, hisz nem vagyok egy nyűgös kisgyerek, simán felkelthetett volna.
- Londonban – mosolygott édesen, az egyik kicsit hosszabb szőke hajtincse belelógott a szemébe, de még így is észvesztően jól nézett ki.
- Tessék? Na és akkor mi hol vagyunk? - hangom megemelkedett, én pedig azonnal felálltam a helyemről. A legközelebbi ablak felé siettem, és amikor kinéztem csodálatos látvány fogadott, bár még mindig nem tudtam hol is vagyunk pontosan.
- Írországban – ölelt meg hátulról, illata betöltötte az egész levegőt. Beleremegtem lágy puszijaiba, de örömmel töltött el közelsége – Olyan szomorú vagy, úgy éreztem kötelességem felvidítani. Amikor kiskoromban el akartam bújni a világ elől mindig volt egy hely, ahova mentem. Ezt szeretném most megosztani veled – kacsintott egyet, és a repülő kijárata felé kezdett húzni. Erős karja gyengéden bánt velem, mintha a féltett kincse lennék vagy egy porcelánbaba ami bármelyik pillanatban eltörhet.
Először egy kisebb városon mentünk keresztül. Sokan felismerték barátomat, sőt volt, aki még engem is, és tőlem is kért egy fényképet vagy aláírást, ami nagyon megdöbbentett. A városkán belül elmentünk egy pékségbe. Először azt hittem Niall ezt a helyet szerette volna nekem megmutatni, de tévedtem, mert tovább haladtunk, forró buktákkal a kezünkben. Az idő elég fülledt volt, Atlantához képest, de a fákról már itt is hiányzott pár levél. Elsétáltunk egészen a helyiség határába, ahol egy gyönyörű pusztaság látképe tárult elénk, aminek a közepén volt egy fa. Komolyan nem túlzom, annyit kellett sétálni, hogy az a fa biztosan a közepén volt, ha nem messzebb. Szóval, a hatalmas fán megláttam egy gumiabroncs hintát. A hintától nem messze pedig egy pokróc és egy kosárka volt elhelyezve.
- Ez mese szép! - nem tudtam megállni, muszáj volt hangot adnom csodálatomnak. Olyan más, mint London. Sokkal meghittebb.
- Örülök, hogy tetszik – kapott fel a hátára és így tettük meg a maradék utat. Leülve a kockás terítőre, kipakoltuk a gyümölcsöket meg a szendvicseket és jóízűen falatozni kezdtünk. Szőlőszemeket dobáltunk egymás szájába, és újra felhőtlenül boldognak éreztem magam, épp ezért bűntudatom lett.
- Hé! - emelete fel a fejem az állam alá nyúlva, így kénytelen voltam a szemébe nézni – Mi a baj? Az előbb úgy tűnt minden rendben – csalódott volt, pedig tényleg eszméletlenül jól megszervezte ezt a napot.
- Csak nem helyes, hogy máris nevetek. Gyászolnom kéne – próbáltam kerülni a pillantását több-kevesebb sikerrel.
- Gyere ide! - gyengéden magához húzott én pedig teljes testsúlyommal rá nehezedtem. Az egyik percben pedig hirtelen hátraesett, ezzel újabb nevetés tört ki belőlem. Egyszerre mosolyogtam és könnyeztem.
- Hintázunk? - segítettem fel a földről, ő pedig beleültetett a hintába és lökött hátulról. Eszméletlenül magasra repültem, párszor már azt hittem kiesek, de nem történt meg szerencsére. Csak sötétedés után indultunk haza, vissza Londonba a fiúkhoz. Most már nem aludtam el a repülőn, inkább zenét hallgattam Niallel, aki a vállamon pihentette fejét.

21 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendio!
    Nagyon jól írsz, és ez meg is látszik a blogodon! Csodálatos ez a történet! :) A legjobb érzés az, amikor látom, hogy új rész van fent. Egyszer mindennek vége, és így van a te blogoddal is. Igazából várom a következő részt, elszámítva, hogy az lesz az utolsó. És így a vége felé, még megkérdezném azt, hogy honnan jött ez a szerecsemdio név? :D
    Pusszancs xxx Cinti <3 ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cinti!
      Nagyon szépen köszönöm a komidat, nagyon jól esik és örülök, hogy tetszik amit csinálok *.* Én is nagyon várom, hogy végre olvassátok az utolsó részt, kíváncsi leszek nektek hogyan fog tetszeni és hogy vajon le tudom-e illően zárni ezt az egészet.
      A szerecsendio név ne kérdezd honnan jött XD ültem a számítógép előtt és egyszer csak az eszembe jutott. Nem gondolkoztam rajta sokat viszont az igazi nevem nem szerettem volna leírni, mert akkor féltem, hogy nem lesz elég jó amit csinálok és nem akartam, hogy bárki is tudja, hogy ezt a szerény kis történetet én írom. Mostanra viszont már felvállalom, a barátaim is tudnak róla, a név pedig rajtam ragadt :)
      Millio puszi <3 nagyon imádlak Xx

      Törlés
  2. Drága szerecsendio!
    Ez inkább ilyen "átfutó" rész lett, de nagyon jó. Az első komi nem jött össze, majd máskor :(
    Tök jó, hogy kibékültek egymással és Niall..... sooo sweeeeet :33
    Várom a kövi részt! :)) ❤

    Xoxo, Zsuu_Lorant

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuu!
      Igen, ebben nem történt semmi izgi, csak szerettem volna kibékíteni Emmát és Kellyt, hisz mégsem fejezhetem be úgy, hogy utálják egymást...
      Édes vagy, hogy te szeretnél lenni az első, legközelebb biztosan össze fog jönni, szurkolok neked.
      Niall mindig nagyon édes, nem volt kérdés, hogy most is az lesz, hisz csak rá kell nézni!
      A kövi rész még a héten fel lesz rakva. Szerintem egész jó lett, de ezt majd nektek kell eldönteni.
      Millio puszi Xx és köszönöm szépen a komidat <3

      Törlés
    2. már meg is írtad a kövi részt?*•* feltöröm a bloggered.xdddd amúgy nem:D:)

      Törlés
    3. Igen, a kövi részt már megírtam, de nem rakom fel csak szombaton, mivel nem szeretném utolérni magam. Inkább most várjatok öt napot, mint később heteket :) vagy nem?
      Jujjj, félek :O csak nem egy számítógép zsenivel van dolgom? Nehogy feltörd, mert akkor nem lesz meglepi :P <3

      Törlés
  3. Drága szerecsendio! :)
    Niall, de édes.c: Örülök, hogy a két testvér kibékült, átkötő részhez képest tetszik. Hoztad a formád<3
    Várom az utolsót és a következő történeted! :)
    xx, Dóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dóra!
      Igen, zabálni való, nagyon imádok róla írni. Én is örülök, hogy kibékültek, és köszönöm a kedves szavakat, örülök, hogy ez az eseménytelen rész is elnyerte a tetszésedet.
      Ne is mondd, annyira izgatott vagyok már miatta... nagyon izgulok, mint egy elsős az első napon, vagy mit tudom én mihez hasonlítsam.
      Millio puszi Xx

      Törlés
  4. én nem akarom, hogy vége legyen a blogodnak :/ én még csak nemrég találtam rá..ez nem igazság :S egy vigaszom van mégpedig az, hogy rögtön lesz új történeted ami szerintem ugyan ilyen fantasztikus lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Do!
      Nagyon édes vagy *.* kétszer is el kellett olvasnom a komidat, mert először azt hittem káprázik a szemem. Mindig felvidítjátok a napjaimat ezekkel a szavakkal. Már sokszor leírtam, hogy én is szomorú vagyok, hogy vége van, de esküszöm, hogy a következő történet legalább ilyen, ha nem jobb lesz :)
      Köszönöm a kedves szavaidat, nagyon imádlak <3
      Millio puszi Xx

      Törlés
  5. Drága szerecsendió!:)
    Ez a fejezet ismét megfogott, mint általában. De kérlek ne haragudj mg rám, amiért ezt mondom, de már nem bírom magamban tartani, sehogy sem. Nem is próbálkoznék tovább, szóval...
    Nem tudom miért, de minden történés ellenére úgy érzem, mintha... Mintha Niall nem tudom ,de nem szeretné Kelly annyira. Vagy... Lehet, hogy számomra kevés benne az összebújós pillanat, de nagyon keveset vannak együtt. Gondolok itt a reggeli ébredésekre. Kelly hülye, miért nem várja meg Niallt, hogy együtt ébredjenek, ...? Olyan érzésem van, mintha valamit titkolna a lány, vagy nem tudom. Mintha lenne köztük egy fal, de biztos csak én látom így.
    A történetről..: Én azt az Írországos részt megkedveltem, na itt már kibontakozott amire vártam. DE miért nem csókolják meg egymást? :D Mindezek ellenére úgy érzem az utolsó rész nagyon ütős lesz és lesz még egy meglepetésed. :D
    Nos, vedd figyelembe, hogy nem bántásnak mondtam, csupán vélemény Kellyről! Nem rólad, hanem Kellyről! ;)
    Love ya, Brooke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cher!
      Soha életemben nem haragudnék meg rád, azért, mert őszinte vagy. Igazad van, kevés benne az összebújós rész, és van köztük egy aprócska papírvékony fal, de nem direkt írtam így, egyszerűen csak ilyen vagyok a való életben a fiúkkal. Nem engedem őket túl közel és ez sajnos megmutatkozott a történetben is. Esküszöm, nincs mit titkolnia, vagyis eddig úgy volt, de ki tudja, talán ihletet adtál a történetük folytatásához, amit talán egyszer meg is írok :)
      Örülök, hogy mindezek ellenére is megfogott a rész, ez azt jelenti, hogy még sincs minden veszve. És itt egy újabb nem kért reklám a következő történetről: abban teljesen az ellentéte lesz a lány.. vagyis sokban fognak különbözni, szóval szerintem ott lesznek összebújós részek is, bár még mindig nem olyan sok, mint amennyi kielégítené a fantáziádat, édesem <3
      Nagyon köszönöm a komidat, sokat jelent, ettől talán sokat fogok fejlődni.
      Millio puszi Xx Szeretlek <3

      Törlés
  6. Drága, édes szerecsendio!
    Annyira örülök, hogy kezd minden rendbe jönni Kelly életével! tűkön ülve várom a következő részt. Nagyon kedves Niall-től hogy próbál segíteni a szerelmének, és remélem még együtt maradnak, és nem tervezed az utolsó részre a szakítást!
    Puszi xx
    UI.: csak vidáman! ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dorinaa!
      Köszönöm szépen a kedves szavaidat, nagyon sokat jelentenek. Igen, Kelly élete kezd egyenesbe jönni, de tudod milyen vagyok, így ki tudja, még a szakítás is összejöhet az utolsó részre XD
      Vidám vagyok, ma egész nap nem tudom abbahagyni a nevetést, a német tanár is kikészült :P
      Millio puszi Xx

      Törlés
  7. nagyon jókat írsz grat. ;)nagyon várom a szombatot h felrakd a köit :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Panna!
      Nagyon szépen köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik *.* Én is várom már a szombatot, kíváncsi leszek, az is tetszeni fog-e nektek, legalább ennyire. Istenem, sosem gondoltam volna, hogy egy fejezethez fogok majd ennyi kedves komit kapni, azt meg főleg nem, hogy ehhez.
      Imádlak, és köszönöm, hogy írtál <3 Millio puszi Xx

      Törlés

  8. :D és ugye a 25.fejezet nem az utolsó lesz ?azt nagyon nem szeretném
    Elmondom , hogy ezen a héten hétfő este 9-kor találtam rá a blogodra és azon az estén olvastam el mind a 24-fejezetet ami kb. hajnali fél 2-ig tartott és nagyon fáradt lettem akkorra és a fejem is fájt már és másnap nem is mentem iskolába mert elaludtam , de nem bánom mert nagyon tetszik amit írsz :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem *.* Remélem jobban vagy, hallod bekönnyeztem attól, amit írtál <3 Nagyon aranyos vagy, örülök, hogy ennyire tetszik, de nem kellett volna fenn maradni, a blog másnap is itt maradt volt :P Sajnálom, de a 25. fejezet az utolsó, viszont utána 5 nap múlva feltöltöm ugyan ide a következő történetem szereplőit, egy kis előzetest meg mindet és egy teljesen új bandatagról olvashatsz majd, ami még ennél is jobb lesz.. vagyis nekem személy szerint jobban tetszik
      Legalább egy hétig boldog leszek a komid miatt <3 Imádlak és köszönöm, hogy írtál!
      Millio puszi Xx

      Törlés
  9. Drága Szerencsedió!
    Mostanra sikerült végigolvasnom a blogodat. Eszméletlen jó! Maga a történet is tetszett, a szereplôk személyisége. Nagyon sajnálom, hogy a következô résznél végeszakad ennek, engem megnyertél az írásoddal, ami nagyon klassz. Már nagyon várom a másik blogodat is, amit mondtál nemrég. :) <3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vanessza :)
      Örülök, hogy sikerült végig olvasnod és nem adtad fel a sok fejezet láttán. Ne is mondd, nekem is nehezemre esik feltenni holnap az utolsó részt, de minden vég egy új kezdet.. szokták mondani :) Nincs semmi új blog.. a blog megmarad csak a történet lesz új <3 így nektek sem kell majd keresgélni vagy esetleg újra feliratkozni.. meg persze én sem szeretnék mindent elölről, a nulláról kezdeni.
      Köszönöm, hogy írtál, millio puszi Xx <3

      Törlés