A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. június 11., kedd

Díj #17 #18

Nagyon-nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Grétának :) 

Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Minden kérdésre őszintén kell válaszolni!
  • Tegyél fel te is 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek (visszaküldeni nem lehet annak, akitől kaptad)!
11 dolog rólam:
  • Már hétfőn ki akartam rakni a díjakat, de úgy döntöttem csak akkor fogom, ha kész az új kinézet
  • Ötösre szóbeliztem angolból
  • Lila a kedvenc színem, de a kék is nagyon megnyerte a tetszésemet
  • Imádok angolról magyarra fordítani pl.: Dark Niall verzió
  • Minden olvasómat egyformán szeretem
  • Jó érzéssel töltött el, amikor megláttam az első blogom kitartó olvasójának üzenetét a barátnőmmel közös blogunkon
  • Még most is alig hiszem el, hogy több mint 14 000-szer kattintottatok a blogomra
  • Szeretek lassú számokat hallgatni
  • Ez a történet nagyon érzelem dús lesz
  • A főszereplő sokban hasonlít rám, jobban, mint Kelly
  • Alig várom a nyári bulikat
Válaszaim:
  • Mit gondolsz a 13-16 év körüli bloggerekről? mivel én is 16 éves vagyok, és pont bele esek, így úgy gondolom, nincs velük semmi baj, ha nem fogalmaznak túl gyerekesen
  • Hány éves vagy? 16
  • Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz blogot írni? túl nagy volt a fantáziám, és gondoltam megosztom másokkal is a gondolataimat, hátha fel tudom dobni legalább egy ember napját
  • Vannak céljaid? szeretnék újságíró lenni Londonban
  • Hobbijaid? kosarazom és rajzolok meg írok
  • Kedvenc énekes? nincs kedvencem, de jelenleg szeretem Taylor Swiftet
  • Mit csinálsz ha nem a blogod új részét írod? (magyarul mit csinálsz szabadidődben, amikor nem blogolsz?) szabadidőmben kosarazom, tévézek, zenét hallgatok és alszom
  • Film vagy sorozat? mind a kettő
  • Kedvenc film? Barátság extrákkal és Másnaposok 3.
  • Kedvenc könyv? még mindig Cassandra Clare:  Üvegváros
  • Könyvet vagy blogot olvasol szívesebben? mind a kettőt szívesen olvasom
Kérdéseim:
  • Hol laksz?
  • Melyik könyvet olvastad utoljára?
  • Tartod a kapcsolatot az olvasóiddal, valamilyen közösségi oldalon?
  • Van testvéres, ha nincs akkor szeretnél?
  • Van olyan blogger, akit példaképnek tartasz?
  • Mi vett rá az írásra?
  • Van aki a barátaid közül tudja, hogy blogolsz és támogat?
  • Mit vinnél magadra egy lakatlan szigetre?
  • Interjúvoltak már meg, szeretnéd, hogy megtegyék?
  • Magadnak csináltad a fejlécedet?
  • Mindenhol rendszeres olvasó vagy, amit olvasol?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a blog 18. díját Zsófi*-nak :)
Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  • Tedd ki a díj képét az oldaladra, majd másold át a kérdéseket a díj adónak az oldaláról!
  • Válaszolj a kérdésekre!
  • Küldd tovább, maximum öt blognak!
Kérdések és a válaszaim:
  • Ki a példaképed? nincs példaképem, próbálok a saját elvárásaimnak megfelelve élni
  • Mi/ki inspirál az írásra? a barátaim, a környezetemben élő emberek, egy-egy kép vagy dallam, szinte bármi
  • Hányadik blogodat írod? volt egy, amit töröltem, van ez és egy amin segédkezem, szóval 3
  • Kedvenc sorozat, vagy film? sorozat: Vámpírnaplók, Így jártam anyátokkal; film: Barátság extrákkal és Másnaposok 3.
  • Kedvenc étel? aki ismer, az tudja, hogy mindenevő vagyok, de legyen a rántott hús
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm tovább:

4 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendió!
    El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok! Köszönöm! <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen adtam <3 hisz megérdemled, mert egyedi a történeted és csodásan fogalmazod meg! :)

      Törlés
  2. Gratulálok ehhez a 2 díjhoz, és nagyon szépen köszönöm Szerencsedió! Csodálatos vagy!:) <3333 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és nagyon szívesen adtam <3

      Törlés