A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. június 28., péntek

III. fejezet: Van barátnőm!

Sziasztok :)
Ismét szeretnék köszönetet mondani, hisz hihetetlenek vagyok, már is 34-en követtek bloglovin'-on, ami nagy szó számomra. A sok-sok komiért és pipáért, no meg díjárt is hálás vagyok. Nem is szeretném húzni a szót viszont lenne egy BEJELENTÉSEM:
Elutazom a Balatonra, így a 4. és 5. fejezetet nem tudom feltenni, viszont nem szeretnék szünetet tartani, így a következőre jutottam. Megkértem az egyik barátnőmet, Dorinaa-t, hogy tegye fel helyettem az előre megírt részeket. Természetesen ezt a kis előszót ő írná meg, ha már megteszi nekem ezt a szívességet, viszont a komikra én fogok majd válaszolni, amint hazaértem. 
Tudom, pár embernek lehet, hogy nem lesz kedve ezért írni, én mégis biztatlak rá titeket, hiszen minden véleményt, legyen az jó vagy rossz el fogok olvasni annál a két résznél is és reagálok majd rá. 
Imádlak titeket, jó olvasást mindenkinek! <3 Xx

 ~Victoria Jones~
Az ágy kora reggel kidobott magából, egyszerűen képtelen voltam visszaaludni, csak forgolódtam kínomban. Olyan erősen szorongattam Zayn kék pulcsiját a kezeim közt, hogy az ujjaim teljesen elfehéredtek a körmeim körül. Egyszer csak egy rezgő hang szólalt meg a párnám alól. Annyira megijedtem, hogy leestem az ágyról, hatalmas puffanással érkezve a földre. Megsimogattam fájós hátsó felemet és előkotortam a készüléket. Erős fénye bántotta a szemem, így bele telt egy kis időbe, mire el tudtam olvasni az üzenetemet.
„Jó reggelt! Nincs kedved ma újra találkozni? :) ui.: tudom hol laksz :P xo „
Megmosolyogtatott Zayn SMS-e, hisz gondolt rám, pedig még csak hajnali hat ötven van. Írtam neki egy gyors választ és visszamásztam pihe-puha ágyamba. Muszáj aludnom! Csak ez járt a fejemben. Behunytam szemeimet és magamban elkezdtem számolni. Már harmincnál jártam, amikor csodák csodájára elnyomott az álom.

***
Az egyik percben még egyenletesen veszem a levegőt, csorgó nyállal és szuszogva alszom, a másikban viszont egy hatalmas test nehezedik rám, a bátyám személyében. Tommy óriás lendülettel ugrott rám, ezzel kiszorítva belőlem minden levegőt. Fuldokolva, elvörösödött fejjel tátogtam neki, hogy szálljon le rólam, mert egy hang sem jött ki a számon.
- Szóval nem bírod el a hab könnyű testemet, húgi? - vigyorgott, mint a vadalma, én pedig dühömben összeszedtem minden maradék erőmet és behúztam neki egyet – Áu, ez fájt! - hagyta el egy mélyről jövő kacaj a száját, gyenge próbálkozásomat követően, de végre leszállt rólam.
- Köszönöm – lihegtem egy kicsit, aztán elindultam a fürdőszoba felé – Mennyi az idő? - ordibáltam már az ajtóból, hisz nincs külön fürdőszobája a szobámnak. Hogyan is lenne? Hisz csak egy egyszerű garzonlakásban élek.
- Kettő – jött a válasz, nekem pedig eszembe jutott Zayn üzenete. Gyorsan lezuhanyoztam, amennyire ez tőlem telik, és magamra húztam egy hosszított pólót és egy farmernadrágot. Sportos, de nőies, mint mindig.
- Figyelj... - léptem be a szobámba, vagyis jobban mondva megálltam az ajtókeretnek támaszkodva. Féltem feltenni bátyámnak a fejemben megfogalmazódott kérdésemet, hisz minden vasárnapot együtt töltünk. Számunkra ez egy hagyomány, mivel csak ketten vagyunk egymásnak. Természetesen van barátnője, együtt is élnek már két hete, de ezt a szokást akkor is megtartottuk – Nem mehetnék el ma valahova? - idegességemben a pólóm alját kezdtem piszkálni, ahol kilógott egy cérnaszál. Nem fair, hogy ezt kérem tőle egy olyan fiú miatt, akit nem is szeretek, csak kihasználok, hogy feljebb jussak azon a bizonyos ranglétrán. De mentségemre legyen mondva, a jövőnkért teszem, hogy ne kelljen hónapról hónapra élnünk.
- Persze menj csak nyugodtan. Ennek van valami köze ehhez? - emelte fel azt a bizonyos kék pulóvert én pedig bőszen rázni kezdtem a fejem, miszerint nem.
- Semmi olyan, amire te gondolsz! - kaptam ki a kezéből a ruhadarabot, ő pedig nevetni kezdett gyerekes viselkedésemen.
- Ha te mondod – mosolygott mindent tudóan, nekem pedig kedvem támadt volna beverni neki egyet, de egy kellemes dallam megzavart abban, hogy nekivágjam a kezemben lévő párnát. Szinte szó szerint ugrottam a telefonért, ami az ágyon volt, és amihez vészesen közeledett bátyám kíváncsi keze. Egy ügyes csellel kikaptam a mancsából a lészüléket, mielőtt meg tudta volna nézni, ki keres. Kirohantam vele a konyhába és rányomtam a zöld mini telefon alakú gombra.
- Szia – gyorsan körbenéztem, egyedül vagyok-e és amikor megbizonyosodtam róla, hogy igen, minden idegszálammal a vonal másik oldalán lévő srácra koncentráltam.
- Szia. Öt perc és ott vagyok – szám mosolyra húzódott. Leültem egy székre és kitöltöttem magamnak egy pohár narancslevet.
- Rendben, de még nem is reggeliztem – magyaráztam, mire hangos tiltakozásba kezdett.
- Nehogy egyél! Nem ajánlom a programhoz, amit terveztem. Majd utána eszünk. Siess! - elköszöntünk egymástól és leraktuk a telefont. Egy húzásra kiittam az előttem pihenő pohár tartalmát és felrohantam a szobámba. Tommy az asztalomnál ült és twitterezett. Adtam a fejére egy puszit és Zayn pulcsijával együtt a lift felé száguldottam.
Lent egy Audi fogadott, sofőrje udvariasan kinyitotta nekem az ajtaját. Halvány lila gőzöm sem volt hova mehetünk, és bevallom őszintén egy kicsit megijedtem, amikor elhagytuk Londont.
- Nyugi. Élvezni fogod – leállította a motort és mindketten kiszálltunk a járműből, a semmi közepén. Kíváncsian emeltem rá tekintetem, de ahelyett, hogy elmagyarázta volna, miért is hozott ide, megfogta a kezem és húzni kezdett egy ösvény felé.
Körülbelül negyed óráig sétálhattunk a fákkal és virágokkal borított rengetegben. Amikor kiértünk az erdőből, egy kacskaringós pálya látványa terült elém, amiken a szélén gumikerekek voltak elhelyezve. Zayn a hátára kapott és a kerítéshez érve segített átmászni.
- Jól gondolom, hogy ide nem tehetnénk be a lábunkat? - kérdeztem, amikor földet ért mellettem.
- Tökéletesen, de tudom, hogyan kell beindítani ezeket és ilyenkor senki nem jár erre, szóval nem fogunk lebukni – rossz-fiús mosoly terült szét az arcán, miközben a fejemre húzott egy bukósisakot. A sajátjára is feltett egyet, utána pedig kitolta a gokartokat a pályára. Gyorsan beültem az egyikbe, bekapcsoltam az övemet, ő pedig beüzemeltette nekem, az engem apró formaegyes autókra emlékeztető kocsikat. Mindig is ki akartam próbálni egy ilyet, így azonnal a gázra léptem, meg sem várva, hogy ő is elkészüljön. Miközben száguldottam a szél belekapott a kilógó hajtincseimbe, ez pedig kellemes érzéssel töltötte el a testem, úgy éreztem szabad vagyok, oly sok idő után újra gyereknek éreztem magam, és ez leírhatatlan.
Egyszer csak valaki hirtelen nekilökött a falnak. Kifordultam a pályáról, Zayn pedig teljes gázzal száguldott el mellettem.
- Te normális vagy? - olyan hangosan ordítottam, hogy a motor hangos zúgása mellett is meghallotta.
- Te csaltál az elején, drágaságom – kiabált vissza, én pedig egyenesbe kormányoztam a gokartom és üldözőbe vettem. Nyolc körbe telt, de végül sikeresen megelőztem. Beérve a célba kipattantam a járműből és ugrándozni kezdtem örömömben.
- Szép volt! - kezemmel a bukósisakom csatjához nyúltam, de sehogy sem sikerült szétkapcsolnom. Egyre feszültebben babráltam, mégsem akart kikapcsolódni.
- Hagyd, majd én megcsinálom – közelebb lépett hozzám. Megadóan leejtettem magam mellé kezeimet. Felém emelte jobb karját és egyetlen apró, nagyon egyszerű mozdulattal kikapcsolta. Még csak meg sem erőltette magát. Lehúzta a fejemről a sisakot, hajam kissé ziláltan omlott a vállamra. Eltűrt a fülem mögé egy nem kívánatos tincset, ami eddig belelógott a szemembe.
- Köszönöm – kicsit zavarban éreztem magam, olyan közel volt hozzám. Mellkasa nekinyomódott az enyémnek. Az egyik pillanatban még egymás szemébe nézünk a következőben pedig Zayn puha szája hozzápréselődik az enyémhez. Teljesen ledermedtem, hisz váratlanul ért ez az egész. De amikor végre feloldódtam átadtam magam az érzésnek. Zayn gyengéden, mégis mohón falta ajkaimat, én pedig viszonoztam csókját. Úgy éreztem csak mi ketten vagyunk a világon, de hirtelen, hamarabb mint szerettem volna, elhúzódott. Érdeklődve figyeltem arcának minden rezdülését. Rá akartam jönni mit érez, hogy vajon mire gondolhat ebben a pillanatban. Szemei egy árnyalattal sötétebbek voltak, mint tegnap. Arca ragyogott, mégis elkomorult, mintha nem tudná eldönteni mit érez vagy mi a helyes.
- Sajnálom... - megnövelte a köztünk lévő távolságot, már nem éreztem magamon a leheletét - Nekem van barátnőm! - csak bámultam rá, üres tekintettel. Nem tudtam mit mondhatnék. Talán ha jobban utánanéztem volna a fiúknak, akkor nem érintene ilyen kellemetlenül ez az egész helyzet. Akkor biztos vagyok benne, hogy nem hagytam volna neki az előző csókot. Én nem ilyen vagyok.
Mosolyt erőltettem az arcomra és úgy reagáltam kijelentésére.
- Nem baj. Viszont én éhen halok, és megígérted, hogy elviszel enni – hitetlenkedve nézett végig rajtam gyors témaváltásom miatt, de amikor megemésztette a dolgokat, megszólalt.
- Akkor menjünk, de előbb még be kell ugranunk pár percre a stúdióba, ha nem gond – elindultunk visszafelé az erdei ösvényhez. Az idő sokkal lassabban ment, mint idefelé. Elkezdtünk beszélgetni semleges témákról, hisz még csak tegnap találkoztunk, és szinte semmit sem tudunk a másikról. Személyes dolgokba természetesen nem mentünk bele annál jobban, hogy volt-e háziállatunk kiskorunkban. Visszaérve az Audihoz kényelmesen elhelyezkedtünk az ülésekben, bekapcsoltuk a biztonsági öveket és benyomtuk a rádiót, hogy ne legyen olyan kínos a csend.   

17 megjegyzés:

  1. Drága Szerecsendio! :)
    Még nem olvastam el, de hogy én legyek az első, írtam komit. :D Na megyek olvasni, utána is írok. :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG A BUNKÓJA. :( Utálom Zaynt és megyek széttépek róla egy posztert! xddddd
      Amúgy mikor mész Balatonra, mert azelőtt írnék neked Fbn?!:)

      Nagy ölelés(:3), Zsuu

      Törlés
    2. Drága Zsuu! :)
      Most nagyon nevetek, annyira hülye vagy <3 De a tied az első komi, úgyhogy büszke vagyok rád.
      Hát igen, nem volt szép dolog, de ennek így kellett történnie (figyeled milyen bölcs válasz? :D) Ne tépj össze semmit! :O XD
      Amúgy kedden reggel, szóval hétfő estig bármikor írhatsz nekem Facebook-on, mert arra még válaszolni fogok :)
      Millio puszi Xx imádlak, és köszönöm, hogy írtál.

      Törlés
  2. Kedves Szerecsendio! :)
    Hirtelen nem tudok semmit se írni. Még teljesen az olvasottak hatása alatt vagyok! :D Zayn elkövetett egy nagyon bunkó húzást, remélem hamar kijavítja majd :P
    Ami az írásodat illeti... eszméletlen. Nagyon tetszik minden részlet! Imádom a történetet! Már várom a következő részt, és én ahhoz is fogok kommentelni! :D <3
    xx Vanessza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vanessza! :)
      Ilyen velem is sokszor előfordult már, van amikor én sem tudok mit írni. Szeretnék, de nem jönnek a szavak.
      Sokan írtátok, hogy Zayn milyen bunkó volt, és bevallom sokadik visszaolvasásra most először vettem észre mit is írtam le pontosan. Meglepődtem, hogy ennyire átjött nektek, ami még nekem se esett le elsőre XD
      Köszönöm, annyira jól esik, hogy így érzed. Örülök, hogy tetszik, amit csinálok, hisz hatalmas munka van benne :)
      Köszönöm a komidat, és hogy a következőhöz is szívesen írsz majd <3
      Millio puszi Xx imádlak <3

      Törlés
  3. Szia. Hát most megleptél...Zayn rettentő bunkó volt és legszívesebben most behúznék neki egyet -.- amúgy a rész az nagyooon jó lett :D hamar köviiiit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Do :)
      Szia, ennek nagyon örülök, hiszen szeretek meglepni másokat. Azon pedig, hogy bevernél neki... nagyon jót mosolyogtam, amit köszönöm :) Annak pedig végképp örülök, hogy szerinted jó lett a rész :)
      Sietek vele, Dorinaa szerdán fel is rakja <3
      Millio puszi Xx köszönöm, hogy írtál :)

      Törlés
  4. Drága szerecsendio!
    Ez a rész is nagyon jóra sikeredett! (milyen meglepő XD)
    Az első, ami eszembe jutott, az az volt, hogy Zayn miért tette? Tudta, jól, hogy ez lesz belőle.. Na, mindegy :)
    A második, ami eszembe jutott, hogy GOKAAART!! Egyszerűen imádom :) Legelőször úgy vezettem, mintha dodzsemben lennék. Konkrétan még apába is belementem, aki mögöttem jött! :D
    A kávézó után megyünk gokartozni, úgyhogy igyekezz!!
    Imádlaak <3 xx Cinti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cinti alias Husi! :)
      Nagyon szépen köszönöm (milyen meglepő :P)
      Hogy miért tette? Nos, az majd ki fog derülni, ezt az egyet megígérhetem.
      Amikor én először gokartoztam, akkor apuval versenyeztünk és én hülye egyszerre nyomtam a gáz és a fék pedált is, mivel egymás mellett volt és ha az egyiket nyomtam valahogy automatikusan a másikat is XD a lényeg, hogy full lassú voltam és mire rájöttem mi a baj, már alig volt időm kiélvezni a száguldást. DE élveztem és ezért megírtam :)
      Mehetünk mind a két helyre, mikor érsz rá? :P
      Millio puszi, és köszönöm, hogy írtál *.*

      Törlés
  5. Halihó!

    Csak meg jöttem - és ismét fáradtan - és kommentelek neked. Nagyon ötletes volt a randi féleség, amin én is szívesen részt vettem volna. :P Annyira jól írsz, nem értem miért tetszika z ahogy én írok ha te profi vagy!! A csóknál olyan rossz volt ahogy benyögte hogy van barátnője..ajj de rossz. :I Remélem ez ebből nem lesz nagy bonyodalom! :)

    Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Drága Dodó!
      Annyira örülök, hogy írtál, még így fáradtan is, és megnyugtat, hogy azt mondtad, nem erőltettem XD sosem tennék olyat.
      Örülök, hogy úgy gondolod, jól írok, és hidd el én is ugyanezt gondolom rólad. Nagyon tehetséges vagy és imádom a történetedet és biztos a következőt is fogom.
      Én is szívesen elmennék egy ilyen randira egy hozzá hasonló helyes pasival :P A csók... nos nem volt szép húzás, de legalább őszinte volt, ami nagy szó manapság. Bonyodalom? Majd meglátjuk mi lesz.
      Millio puszi Xx és köszönöm, hogy ilyen későn és fáradtan is írtál <3 ikertesó *.*

      Törlés
  6. Szia szerecsendió!

    Elolvastam a történetedet és nagyon imádtam!
    Kíváncsi leszek mi lesz köztük ha Zayn-nek már van barátnője. Remélem, azért még sokat lesznek együtt!
    Tudom, hogy ez még az előző részekben történt, de olyan aranyos volt, hogy megmentette. Tudtam, hogy meg fogja menteni, mégis ott izgultam, nehogy történjen vele valami!
    Nagyon imádtam és várom a kövit!
    xo xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Veronika :)
      Nagyon szépen köszönöm, annyira örülök, hogy imádtad *.*
      Konkrét dolgokat nem mondanék, hisz úgy már nem lenne izgalmas, de még lesznek köztük érdekes dolgok ;)
      Bár az előző részekben történt, aranyos tőled, hogy ide leírtad a véleményed arról is. Izgultál? <3
      A következő szerdán érkezik, remélem azzal sem okozok csalódást :)
      Millio puszi Xx és örülök, hogy írtál :)

      Törlés
  7. Kedves Szerecsendio :)
    Imádom a blogodat, annyira várom a folytatást. Ne haragudj, nem akarok sablont írni, így nem tudom mit írhatnék, most ide. A lényeg, a lényeg, hogy NAGYON VÁROM :)) ÚÚÚÚÚ.
    Könyvjelzőbe tettem a blogodat meg a bloglovinodat is.
    Csak így tovább, isteni író vagy!!! *ujjong*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kitti!
      Jesszus, csak az imént olvastam az előző komidat és nagyon örülök, hogy ennyire tetszik, amit csinálok, hisz az a célom, hogy másokat szórakoztassak vele.
      A könyvjelzők közé?! *.* huhaaa, nagyon köszönöm!
      Az a baj, hogy én is csak a 'sablonos' köszönöm-öt hajtogatom állandóan, hisz nem tudom mit is mondhatnék még. Nem tudom leírni milyen boldog vagyok ilyenkor. :)
      Millio puszi Xx <3

      Törlés
  8. Drága szerecsendio!

    Tudom, hogy elutaztál, de, mint azt tegnap megígértem neked, el is olvastam az eddigi fejezeteket, s most ezen megjegyzésen keresztül szeretném tudatni veled a véleményemet! Mint azt már említettem az alapsztori nagyon felkeltette az érdeklődésemet és a mögötte bujkáló cselekményben sem csalódtam! Igaz még csak kevés rész van fent, mégis eseménydús blog tulajdonosa lehetsz. Kimondottan kedvelem Tori személyét, mert talpraesett, barátságos lány, s Zayn rossz fiús oldala - bár ez még annyira nem nyilvánult meg - is fantasztikus! Szépen fogalmazol, jól közvetíted az érzéseket, s szerintem előtted ebben a szakmában rengeteg lehetőség áll! :) S nem csak ebben, hanem a videókészítésben is roppant tehetséges vagy! :) További sok szerencsét kívánok neked ezen blogodhoz, s mostantól megajándékozlak majd minden egyes fejezethez egy - egy kommenttel, mert igazán megérdemled!

    Végtelen puszi tőlem Neked :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága kriszty :)
      Huhaa... ez aztán a terjedelmes vélemény. A szívemig hatolt minden egyes szavad. Boldog vagyok, amiért elnyerte a tetszésedet, azért amiért tehetségesnek tartasz, nem csak az írásban de a videó készítésben is, ami mellesleg csak egy hobbi. Én is kedvelem Tori személyiségét, eddig az összes karakterem közül ő a kedvencem, hisz sokban hasonlít rám és igazán könnyű volt az ő szemszögéből írni. Azonnal írok egy üzit, és köszönöm, hogy írtál, annak ellenére is, hogy nem voltam itthon <3
      Millio puszi Xx nagyon szeretlek <3

      Törlés