A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. június 30., vasárnap

.:Új Blog:.

Sziasztok :)
Nos, aki szemfüles volt, az olvashatta a kriszty96 és köztem lezajló beszélgetést chaten. Felvetette egy közös blog ötletét és még aznap este ki is találtunk két történetet. Úgy döntöttünk, mind a kettőt meg fogjuk írni egyszer, azonban egyszerre csak egyet, hisz mind a kettőnknek vannak blogjai, amiket nem szeretnénk elhanyagolni. Szóval lesz egy közös fanfictionunk (és majd később egy független történet is). Elkészítettem hozzá a trailer videót, amit szeretném, ha megnéznétek. Ha pedig felkeltette az érdeklődéseteket, akkor kukkantsatok be a blogba. Ott olvashattok majd egy kis köszöntőt és információkat. (még nincs teljesen kész az oldal, én viszont nem bírtam tovább XD. Muszáj voltam kirakni ide, hisz akik beszélgettek már velem Facebook-on vagy Twitter-en, azok tudják milyen vagyok.)
Millio puszi Xx Imádlak titeket <3 Apropó, ígérem utolsó megjegyzés, de már 40 követő Bloglovin'-on *.* KÖSZÖNÖM!
Nem is csacsognék többet, itt a videó: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése