A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. július 25., csütörtök

Díj #35 #36

Köszönöm szépen ezt a díjat kriszty96-nak :) Nagyon imádlak! <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • ma egész nap a szobámat takarítottam
  • szombaton végre találkozom Krisztivel
  • épp zenét hallgatok
  • hétfőn kezdődnek az edzéseim
  • tegnap volt a névnapom
  • imádok írni, bár ezt már tudtátok
  • padlószőnyeg van a szobámban
  • szombaton fagyit fogok enni
  • van itthon jégkrém
  • most zuhanyoztam
  • van Twitterem
Válaszaim:
  • Nos, én is kíváncsi vagyok, így megkérdezem; mit gondoltál rólam, amikor először hallottál felőlem? Jesszus, ez a lány mindenhol ott van, minden novellaversenyen és egyéb, majd megnéztem a blogod és rájöttem, hogy nem csoda, hogy tehetséges vagy.
  • Mikor lesz már szombat? Holnapután, de jó lenne, ha ma már az lenne :)
  • Mit gondoltál akkor, amikor felvetettem egy közös blog ötletét? Ez nagyon jó ötlet, remélem sok-sok ihletünk lesz.
  • Most, hogy már kicsit közelebbről ismersz, változtak az érzéseid velem kapcsolatban? Részben, hisz még mindig tehetségesnek tartalak, de rájöttem arra is, hogy kedves és aranyos lány vagy, akivel rengeteg közös tulajdonságom van és aki megért és támogat így én is támogatlak mindenben.
  • Rengeteg olvasód van, akikkel szoros kapcsolatot ápolsz. Találkoztál is már valamelyikükkel? Sajnos még nem, de te leszel az első és remélem majd a többiekkel is tudok majd.
  • Mire gondolsz, miközben írsz? Ki szoktad zárni a külvilágot? Csak arra gondolok, mit tenne a szereplő, akiről írok, a külvilágot teljes mértékben kizárom.
  • Benned is az a folyamat zajlik le, hogy állandóan csak a történeteid szálai körül tudsz keringeni? Mostanában igen, gyakran álmodom is a történeteimmel, ami jó, mert így van ihletem.
  • Én még éjszakánként is ihletre fakadok, ezért mindig szoktam a párnám alá tenni egy füzetet. Neked is van jegyzetelésre használt tárgyad, amit mindenhová magaddal viszel? Nincs, viszont ha este az eszembe jut valami és nem vagyok túl lusta és fáradt akkor felkapcsolom a villanyom, előkeresek egy jegyzetfüzetet és addig le sem fekszem, amíg papírra nem vetettem az ötleteimet.
  • Van esetleg olyan dolog, amit a legszívesebben megváltoztatnál magadon/magadban? Nincs, hisz ha nem ilyen lennék belülről, akkor talán most nem írnék, a külsőmmel pedig elégedett vagyok.
  • Szereted azt a fajta írásmódot, amiben rengeteg hasonlat lakozik? XD Hahahah, igen, szerintem nagyon is költői az a fajta írás, és tudom, hogy profi vagy benne, majd én is próbálkozom ellesni pár szófordulatot.
  • Mit gondolsz azokról a blogokról, amiknek tömérdek olvasója van, de a történet maga sablonos és így ez kizárja a jól írók esélyeit, s ezáltal a jó cselekmények csak kevés követővel rendelkeznek? Nem szeretem őket, de semmi pénzért nem mondanám nekik, hogy fejezzék be, esetleg töröljék a blogot, mert gondolom szeretik csinálni és örömüket lelik benne.
Kérdéseim:
  • Mit szólsz ahhoz, hogy ez a díj csak a tied és csak személyre szóló kérdésekkel leplek meg?
  • Mit gondoltál rólam legelőször? Azóta változott a véleményed?
  • Milyen volt külföldön? 
  • Megvetted azt az arany fogsort?
  • Mióta imádod ennyire Miley Cyrust?
  • Milyen filmeket láttál eddig tőle?
  • Szerinted mi a nyár nagy slágere? Szereted azt a számot?
  • Mikor fogunk már találkozni?
  • Mi az a hely a városban, ahol laksz, amit a legjobban szeretsz?
  • Akkor hogy is áll a szitu Niall 2.0-val ? XD (nem muszáj válaszolni)
  • Miért pont Hazza lett a főszereplőd?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Dorinaa-nak <3 
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • Eggyel kevesebb követőm lett Bloglovin'-on.
  • Alig várom már, hogy az első fejezet is felkerüljön az új blogra.
  • Mindig nagyon boldog vagyok, ha kapok egy komit vagy pipát. szóval valamilyen visszajelzést.
  • Nincs sok könyvem, de amik vannak, azokat nagyon szeretem.
  • Most is be vagyok jelentkezve Facebook-ra.
  • A szereplők közül, akiket megalkottam eddig Grace tetszik a legjobban, de róla csak majd később olvashattok majd.
  • Nem várom a hétfőt.
  • A kedvenc színem a lila.
  • Hullámos a hajam, mégis be szoktam fonni.
  • Zene nélkül el sem tudnám képzelni az életet.
  • Takarítás közben találtam 200 forintot a szobámban XD
Válaszaim:
  • Csalódtál már igazán? Igen, de sikerült túl lépnem rajta.
  • Szoktál venni tinimagazinokat? Régen sok BRAVO-t vettem, mára már leszoktam erről a szokásról. 
  • Melyik a kedvenc országod? Nincs konkrét, de szeretem Horvátországot, Angliát, Amerikát és Franciaországot.
  • Batman vagy Superman? Batman
  • Szereted a romantikus könyveket? Nincs velük bajom, de inkább Fantasy könyveket olvasok.
  • Kedvenc filmed? A lány és a farkas, Éhezők viadala, Tűzgyűrű...
  • Mit gondolsz a BSE-ről? Szerintem nagyon vicces lett.. maga a szöveg és a klip is :)
  • Hiszel a szerelemben? Bizonyára létezik, hiszek benne, viszont én még nem voltam igazán szerelmes még sohasem.
  • Melyik egy fiú legfontosabb tulajdonsága? Hogy meg tudjon nevettetni akkor is, ha a világon minden összedőlni látszik körülöttem.
  • Mi a kedvenc sportod? Kosárlabda
  • Gondolkoztál már azon, hogy miért pont 11 van itt mindenből? Fogalmam sincs, talán azért mert ez egy szerencsés szám.
Kérdéseim:
  • Mit szólsz ahhoz, hogy ez a díj csak a tied és személyre szóló kérdéseket kapsz tőlem?
  • Mi volt rólam az első véleményed?
  • A Kritikás blogokat szereted jobban szerkeszteni vagy a történeteseket?
  • Hány blogod van összesen, és melyiket szereted a legjobban?
  • Szeretnél velem találkozni élőben is?
  • Elhiszed, hogy meg fogod szeretni Zayn anyukáját?
  • Van olyan ember a világon, akit utálsz, és ha igen, melyik tulajdonsága miatt?
  • Őszintének tartod magad?
  • Mi a kedvenc ruha-összeállításod?
  • Ha élőben is találkoznál Zayn-nel, akkor tényleg levetetnéd a boxerét, hogy BOXERMAN lehess?
  • Végül pedig, ugye még jó az idegállapotod?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus Zsuu... el sem hiszed milyen pancser vagyok :'( véletlenül kitöröltem a megjegyzésedet, amikor félre kattintottam, ebben a késői órában :'(
      Nagyon - nagyon sajnálom..
      Még szép, hogy csak a tied a díj, nagyon szívesen adtam, hisz megérdemled <3 nagyon szeretlek és kérlek bocsásd meg bénaságomat :/
      Millio puszi <3 Xx

      Törlés