A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. július 28., vasárnap

X. fejezet: Mit tegyek?

Sziasztok :)
Az előző fejezetnél írtam egy komiba, hogy az ezt követő, vagyis a 10. fejezetben sok minden kiderül, és most, hogy megláttam a rész számozását, csak akkor esett le, hogy basszus, ez már a tizedik! Nem kicsit sokkolt le a tudat, hogy már itt tartunk, és nagyon boldog vagyok, hogy még mindig velem vagytok, szám szerint 49-en lettünk és 51 követővel büszkélkedhet a blog. Még most is alig hiszem el. Nem fűznék sok mindent a részhez, csak annyit, hogy szerintem elég morbid lett, de a maga módján humoros is, a vége pedig nem várt fordulattal jár. Nem olyan értelemben, mint a sorozatok, de Tori olyat tesz, amit sokan nem gondoltak volna róla, tekintve, hogy azt írtátok, szerintetek fülig szerelmes <3
Jó olvasást kívánok mindenkinek, Millio puszi Xx és ti vagytok a legjobbak! Borzasztóan hálás vagyok mindenért :)
ui.: tudom, kicsit rövid lett a fejezet, sajnálom, de nem tudtam tovább húzni a dolgokat, viszont, akit érdekel egyéb alkotásom a blogok világában, annak megsúgom, hogy pár másodperce tettem közzé az új blogon az első fejezetet, ami teljes egészében az én kezem munkája. Szóval, ha bárkit érdekel, kukkantson be nyugodtan és ha nem esik nehezetekre nagyon örülnék pár visszajelzésnek, ahogy itt is szoktam kapni. Hisz ez ad erőt a folytatáshoz. 
Gyorsan belinkelem nektek, ha kedvet kaptok hozzá ---> 1. fejezet: A búcsú mindig szomorú
u.ui.: tegnap találkoztam egy barátnőmmel kriszty96 személyében és együtt csináltunk egy trailert a harmadik történethez, ami ezen a blogon lesz publikálva. Csak a Zaynes után jön, de ha valakit érdekel, akkor nézze csak meg Louis & Grace
~Victoria Jones~
Épp a filmet töltöttem le, amikor Zayn elviharzott mellettem, fel az emelet felé. Leküzdöttem magamban újságírói kíváncsiságom, így nem mentem utána. Ezt körülbelül öt teljes percig bírhattam, majd én is felsétáltam az emeletre. Az egyik ajtóban pillantottam meg, ott állt mozdulatlanul és csak annyit mondott, hogy anya. Vettem a bátorságot és benéztem mellette a szobába, ahol egy számomra ismeretlen nő ült az ágyon.
- Zayn – kezemet nagyon lassan és óvatosan a vállára raktam, aminek hatására egész testében megfeszült. Ő lenne az anyja? Bizonyára, hisz kristálytisztán hallottam, hogy így hívta. Semmi kedvem nem volt beleszólni egy családi vitába, így csak annyit akartam mondani, hogy hazamegyek. Már épp szólásra nyitottam a számat, amikor Zayn összekulcsolta a kezeinket és akkor megéreztem, hogy szüksége van rám. Biztatásképp kissé megszorítottam a kezét, végül néma csendben vártam a fejleményeket. Nagyon sokáig meg sem mozdultunk, a ránk telepedett néma csendben hallani lehetett mindhármunk lélegzetvételét, ezalatt volt időm körbenézni a szobájában. Sima, fehér falak és kék ágynemű, ami össze-vissza volt gyűrődve ott, ahol a nő ráült. Párnákat nem láttam az ágyon, mint később észrevettem mind le volt dobva a földre. Az egész szoba a feje tetején állt, annyira fel volt dúlva, mintha egy betörő járt volna itt a hétvégén.
- Úgy sajnálom – sírta el magát a negyvenes éveiben járható nő, bár olyan lestrapáltan nézett ki, hogy simán többnek nézném, ha nem tudnám ki is ő. Egy másodpercre felállt, mintha oda akarna menni a fiához, de végül visszarogyott az ágyra.
- Dehogy sajnálod – rázta meg szomorúan a fejét a mellettem álló srác, olyan sok gúnnyal a hangjában, amit még sosem tapasztaltam azelőtt nemhogy tőle, de senki mástól sem.
- Nem voltál itthon és... - Zayn meg sem várta, hogy az anyja befejezze a mondatát, kissé dühösen vágott a szavába.
- És úgy gondoltad kirabolsz?! - mutatott végig a viharvert szobán és akkor sikeresen összeállt az addig zavaros kép a fejemben. Alig akartam hinni a fülemnek, mivel eddig el sem bírtam képzelni, hogy egy anya képes lehet hasonló dolgokra.
- Én csak... teljesen le vagyok égve... a húgaid... nekik vettem volna ételt a pénzből – dadogott az asszony én pedig nem tudtam hirtelen mit is gondoljak. Zayn képes lenne arra, hogy cserben hagyja a családját, mikor sikeres és van elég pénze? Nem. Azok után, amiket megtett értem, most hogy már megismertem ezt száz, sőt ezer százalékig képtelenségnek tartom. Akkor mégis mi a franc folyik itt? Összezavarodva és ha lehet még kíváncsibban vártam a történések folytatását.
- Ne hazudj a szememben. Mind a ketten tudjuk, hogy piára költenéd a pénzt, ezért is utalok a nővéremnek és nem neked – szorította meg a kezem, én pedig próbáltam nyugtatni azzal, hogy körkörös mozdulatokkal simogattam a hátát.
- Próbálok leszokni, de el sem tudod képzelni mennyire nehéz – zokogott tovább a nő, vagyis Zayn anyja, amit még mindig alig hittem el, bár kétségtelenül be kellett látnom, hogy nincs más ésszerű magyarázat minderre a felfordulásra.
- Nehéz lehet... de az még nehezebb volt, hogy tizennégy évesen én neveltem a húgaimat. Panaszkodtam egyszer is? Hát kurvára nem, úgyhogy nem vagyok kíváncsi a siránkozásodra – vágott mindent a fejéhez, nekem pedig tátva maradt a szám. Zayn ma már sokadjára megremegett a benne forrongó dühtől, miközben kiadta magából az évek alatt felgyülemlett feszültséget.
- Nem csak az én hibám. Ha apád nem hagy el, akkor nem kezdtem volna el inni – emelte fel védekezően a kezeit a nő és most már ő is állva ordibált. Félelmetes volt belecsöppenni ebbe a családi vitába és bármennyire is el akartam tűnni, maradtam, mert szüksége volt rám.
- Okold csak őt, ha neked így könnyebb, nem érdekel, de most felhívom a lányokat és szépen hazamész – nyúlt a zsebébe, hogy elővegye a telefonját, de az anyja kikapta a kezéből, és egy egyszerű mozdulattal ledobta a földre, majd ráugrott.
- Mi a fasz – motyogott magában a mellettem álló Zayn és nekem is pont ugyanez jutott az eszembe az előbb látottaktól. Most, hogy a nő már csak fél méterre állt tőlünk érezni lehetett rajta az alkohol émelyítő bűzét, más szóval segg részeg volt.
- Nem megyek haza! - kiabálta hisztérikusan, miközben még mindig a telefon darabkáin ugrált, szilánkosra törve az elektronikus kütyüt.
- Tessék, hívd fel az enyémen, kint a folyosón, addig vigyázok rá – nyomtam a kezébe a kicsi készüléket ügyelve arra, hogy a részeg anyja nehogy észrevegye és trambulinnak nézze azt is.
- Köszönöm – hálálkodva nézett rám, majd eltűnt az ajtó mögött, így kettesben maradtam az anyukájával. Nagyon-nagyon lassan és csöndben közelítettem felé, nehogy megijesszem.
- Te ki vagy? - nézett rám hirtelen, ami olyan félelmetesre sikeredett, hogy simán beleillett volna egy horrorfilmbe.
- A nevem Victoria, és a fia barátja vagyok – mosolyogtam rá kedvesen és visszaültettem az ágyra. Kirohantam a szobához tartozó fürdőbe és az egyik üres pohárba töltöttem egy kis vizet, hátha attól kicsikét jobban lesz. Taránál ez mindig beválik, így nagy reményeket fűztem gyermekded kísérletemhez.
Körülbelül fél percre hagyhattam magára, de mire visszaértem az ágyhoz már sehol sem volt. Leraktam a poharat az asztalra és azonnal lázas keresgélésbe kezdtem, közben azért imádkoztam, hogy hamarabb találjam meg, mint Zayn, mert tuti kinyír, amiért elvesztettem az anyját. Meg mertem volna rá esküdni, hogy senki más nem lehet ennyire szerencsétlen, csakis én. A hátam mögül furcsa, morgó hangot hallottam meg, mintha egy veszett kutya lenne a házban, pedig tudtommal Zayn nem tart háziállatot. Félénken fordultam meg, de akkor egy test rám ugrott én pedig szétterültem a földön, akár egy zsák krumpli. A fejem hatalmas erővel csapódott bele a parkettába, amitől úgy hasogatott, hogy attól féltem elvesztem az eszméletemet. Ami még ennél is jobban fájt, az pedig nem más volt, minthogy Zayn anyja harapdálni kezdett, mint egy pitbull, aki egész életében a postást kergette és végre utolérte. Fogait belemélyesztette a húsomba, már majdnem kitépve belőlem pár falatott.
- Zayn – ordibáltam hangosan, hátha meghallja, hisz mégsem üthettem meg az anyukáját. Engem nem erre neveltek, és bár büszke voltam, mindig higgadt önmagamra, most jól jött volna, ha újságíró szakkör helyett önvédelemre jártam volna a gimiben.
- Itt meg mi a szar történik? - tárta ki az ajtót, végül amikor meglátott minket, pár cifra káromkodás közepette leszedte rólam a magát házőrzőnek képzelő anyuciját – Jól vagy? - kérdezte bocsánatkérően, mire hevesen bólogattam, jelezve, hogy túlélem.

***
Zayn nővére egy órával az incidens után érkezett meg, és nem győzött elnézést kérni a történtekért, pedig egyáltalán nem az ő hibája volt. Ezek után megkértem Zaynt, hogy vigyen haza, mivel minden egyes porcikám sajgott a fájdalomtól. Teljesen biztos vagyok benne, hogy minden harapásnyom be fog lilulni, és ma jó párat szereztem.
- Annyira, de annyira saj... - nem hagytam, hogy befejezze, inkább egy csókot nyomtam ajkaira, ezzel belefojtva a szavakat, mert már nagyon untam, hogy másodpercenként elmondja, mennyire bűntudata van az egész miatt. A család az család, nem lehet megválogatni. Bármennyire is szeretnénk, hogy tökéletes legyen, sosem lesz az.
- Maradsz? - kérdeztem, amint ajkaink elváltak egymástól, de ő szomorúan megrázta a fejét.
- Nem tudok, fél óra múlva forgatunk egy új kliphez – nézett le a karján pihenő órájára, mivel a telefonja teljesen tönkre ment, csak a SIM kártyát tudtuk megmenteni.
- Oké, jó munkát – pusziltam meg az arcán, szorosan magamhoz öleltem és magamba szippantottam gyümölcsös illatát, végül elment, én pedig magamra maradtam. Teljesen egyedül az üres lakásomban.
A mai nap fáradalmait, úgy döntöttem egy forró fürdővel fogom kipihenni. Megengedtem a vizet, végül, amikor elérte a kád háromnegyedét, levettem a ruháimat és megmártóztam benne. A kellemes melegség szétáradt testemben és addig ki sem jöttem a vízből, amíg a bőröm el nem kezdett ráncosodni. Kiszállva, teljesen szárazra töröltem minden egyes négyzetcentimétert a testemen, megmostam a fogam és pizsomában, törölközővel a fejemen ugrottam be az ágyamba. Magamra húztam a takarót és a kezembe vettem a laptopom. Amint bekapcsoltam, első utam a Twitterre vezetett, ahol lett öt új követőm, de ami még ennél is jobban izgatott, az a bejövő privát üzenetem volt, amit Emily küldött.
„Hogy állsz? El ne felejtsd, hogy holnap lejár a határidőd. Millió puszi, sok sikert! xoxo”
Sokáig bámultam a képernyőt, olyannyira, hogy meg is jelentek a képernyőkímélőként beállított vicces képeim a családomról, rólam és a barátnőimről.
„Már majdnem kész, ne aggódj! <3” - válaszoltam végül, majd megnyitottam egy új szövegszerkesztőt, mert az üres hófehér papír mindig is írásra késztetett. Most mégsem jött a varázs, egyetlen szót sem voltam képes leírni. Semmittevésem hatására újra megjelent a képernyőkímélőm, amiről Tommy mosolygós arca nézett vissza rám, amikor a 16. születésnapomon belenyomta a fejem a tortámba. A szívem majd megszakadt, hogy választanom kellett a testvérem biztos jövője és a szerelmem magánélete között, mert igen, most már tudom, hogy a szerelmem, mert ha nem lenne az, akkor nem fájna ennyire. Vettem egy mély levegőt és gépelni kezdtem a szavakat.
One Direction. Kinek mi jut eszébe erről a két szóról? A legtöbb embernek öt eszméletlenül tehetséges és szexi fiú. Többszázezer sikítozó rajongó, sok zenei elismerés vagy pár igen őrült klip. De vajon mit találnánk ha a felszín alá néznénk? Talán semmi extrát, hisz ugyanolyanok mint bárki más. Nekik is van családjuk, szeretteik, hibáik és titkaik is mint nekem vagy neked. Annyiban különbözünk, hogy ők jobban titkolják. De most lehull a lepel... - és itt megakadtam. Vajon van jogom ahhoz, hogy meséljek a világnak mindarról, amit ma megtudtam? Hogy Zayn Malik igazából nem is egy rosszfiú, csak zűrös volt a gyerekkora, mert neki kellett felnevelnie a testvéreit, mert az anyja alkoholproblémákkal küszködik a mai napig? Tartsam titokban és dobjam el az álmom csak azért, mert van ez a kis fellángolás közöttünk? Mi lesz, ha mégsem fog működni? Akkor pár szép nap miatt örökre fogyókúrázási tanácsokat fogok osztogatni. Nehezen, de végül befejeztem a leleplező cikket, viszont arra már nem volt erőm, hogy el is küldjem Pamelának. Fogtam és bezártam a szövegszerkesztőt, majd kikapcsoltam a gépem. Jobb ötletnek találtam, hogy alszom egy kicsit. Kipihentem majd könnyebb lesz helyesen dönteni, jegyeztem meg, majd kényelmesen elhelyezkedve a puha takaróm között, behunytam a szemeimet.

18 megjegyzés:

  1. Nagyon szupika rész lett! ;) Siess a kövivel!!! :DD

    Kriszti xx

    Ui.:Írtam egy e-mailt! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Christy!
      Nagyon szépen köszönöm, és igyekszem, bár eléggé későn hozom, mivel még előtte felkerül egy novella és csak utána a 11. rész. Remélem nem haragszotok majd meg rám ezért. Az e-mailedre pedig válaszoltam :) Szívesen megcsinálom neked a trailert, és boldog vagyok, hogy ezek szerint az is tetszett *.*
      Millio puszi Xx és köszönöm, hogy írtál :)

      Törlés
  2. Szuper lett nagyon ügyes vagy!!Alíg várom a következő részét... xoxo liza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Liza :)
      Szia, nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszett, és a következő részről elárulok annyit, hogy szerintem egész cuki lett, ti is meg fogtok döbbenni rajta, hogy ahhoz képest, ahogy ez befejeződött... nem is olyan vészes a folytatás.
      Millio puszi Xx és köszönöm szépen, hogy szántál rám időt <3

      Törlés
    2. Drága Szerencsedio.
      Persze hogy szánok, ki nem hagynám és máris iszonyatosan kíváncsivát tettél ezzel és nem csak tetszik hanem imádom nagyon szupi amit írsz....
      Puszi Liza
      <3

      Törlés
    3. Drága Liza :)
      Jesszus, képzeld, olvastam a válaszodat és annyira béna voltam, hogy majdnem töröltem mert rossz gombra nyomtam. Egy percre megállt a szívem :O
      Na de visszatérve hozzád, egy édes pofa vagy és nagyon megkedveltelek. Én azt imádom, hogy ilyen lelkes vagy <3
      Nálad jobb olvasót nem is kívánhatnék.
      Millio puszi Xx <3

      Törlés
  3. Szia!

    Megdöbbentem Zayn anyukáján és sajnáltam is Zaynt hogy ilyen problémái vannak..durva. És az is olyan rossz hogy meg kell írnia a cikket vagy ha nem annyia munkájának, kíváncsi vagyok milyen döntésre jut. :) Remélem hamar hozod a részt! :D Amúgy remek fejezet volt!

    Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dodó!
      Szia, igen, nagyon hihetetlen az, ahogy Zayn anyukája viselkedik. Nem könnyű eset, ahogy a fiú élete sem volt tündérmese. Kellett valami, ami ütős sztori lehet a cikkhez, és nekem ez jutott az eszembe, hisz mégsem szólhat arról, hogy "Zayn Malik tényleg sokat nézegeti magát a tükörben...stb." Vagy valami még, amit róla terjesztenek, mert az olyan nyomi. Ígérem, hogy sietek a résszel, de sajnos később jön, mert szeretném nektek megmutatni egy novellámat és előtte még az is felkerül. Még nem hoz végleges döntést, de egy elég elfogadható kompromisszumot köt magával.
      Millio puszi Xx nagyon szeretlek ikrem, köszönöm hogy írtál és örülök, hogy tetszett <3

      Törlés
  4. ÚRISTEN.
    szóval, most bocsánat előre, és tudom, hogy viccesen hangzik, de azt kell, hogy mondjam... eddig ez a fejezet tetszik a legjobban. De tényleg! Ebben is tökéletesen fogalmaztál, a szó használat gyönyörű, a mondatok pedig hibátlanok. Így kell ezt csinálni! Nagyon tetszik, hogy Zaynee anyja nem egy mézesmázos kis valaki, hanem egy ilyen morbid kis anyuka. Haha, igen morbid. Elég hihetetlennek tartottam mondjuk azt a részt, hogy Torira ráugrott szó szerint, majd harapdálni kezdte.. Mint egy... Nem is tudom... Sok könyvet olvastam és olvasok, de nincs hozzá megfelelő szókincsem, hogy ezt jellemezni tudjam (idézem Renit) na szóval, az őszinteséget msot is említeném: ez is tökéeltes részlet volt.
    Várom nagyon a folytatást, és bár a címekből tökéletesen leszűrtem, hogy mi fog történni, azért izgatottan várok midnen kis szócskát és karaktert!
    Love ya, Brooks
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cher!
      Hahhaha, igen, ez tényleg viccesen hangzik, hiszen használtad a morbid jellemzőt, mégis a kedvenceid közé sorolod XD Te nem vagy normális, de így szeretlek. A tökéletessel azért még vitáznék, de kezdek hinni neked, szóval most kapsz tőlem egy nagy ölelést, remélem átmegy képernyőn keresztül is. Zayn mamija egy őrült, de higgyétek el, ez idővel nem lesz olyan rossz, sőt, nagy szerepe lesz mindenben, mindazok ellenére, hogy keveset írok róla. Örülök, hogy tetszik a karaktere és igenis könnyen megtörténhet a harapdálós eset XD amúgy akkor épp magam alatt voltam, szóval így utólag kicsit (NAGYON) abszurdnak találom, de már nem vettem ki :)
      Az őszinteségedet díjazom *.* és te csak ne következtess ki semmit, mert akkor a következőhöz nem rakom ki a címeket majd (Louis & Grace)!! <3
      Millio puszi Xx és köszönöm, hogy írtál, nagyon szeretlek <3 és ígérem nem fogsz csalódni :)

      Törlés
  5. Drága Csillag! <3

    Látom tényleg elkaptad tőlem ennek a hosszú fejezet előtti beszéd bacinak a fillingjét! Muhhhhaaa xD Bocsáss meg ezt muszáj volt. :)
    Nos, a fejezet kapcsán pedig nem találok szavakat, ami hozzád hasonlóan velem is csak nagyon ritkán fordul elő. Megdöbbentő - ez a legjellemzőbb szó, természetesen jó értelemben. Nagyon tetszik, hogy végre valaki vette a bátorságot ahhoz, hogy a One Direction egyik mamiját más színben tüntesse fel. Szegény Zayn, annyira sajnálom, hogy ilyen nehéz gyerekkora volt és Tori... Atya világ! Most másodszorra is olyan élethűen láttam magam előtt a harapdálós szituációt, hogy, ha nem tudnám, hogy a történeted Londonban játszódik biztos lettem volna benne, hogy előttem vetődik rá szerencsétlen lányra. És a vége...hát, ott ismételten nem jutottam szóhoz. Tori nem hiszem el, hogy képes ezt tenni szegény fiúval, hiszen Zayn annyira szereti már most. Lehet ez mondjuk erős túlzás, de a lényeg, hogy kötődik hozzá és nekem is fáj Tori akciója. Nagyon bízom abban, hogy meggondolja magát, bár tudom ez nem lesz így, de a remény hal meg utoljára, nem igaz? :) Így másodszorra is megunhatatlan és nem tudom mondtam e, de az ez előtti részeket tegnap egy unalmas órámban újra olvastam és megint csak jókat derültem rajtuk. Élvezet olvasni, amit írsz és már izgatottan várom a következő fejezetet, ami személyem szerint talán csak még több meglepetést tartogat a számunkra.
    Milliószor puszillak és ölellek <3 < szeretlek Csillag <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága csigusz!
      Yees, végre megvan a becenév, ami még illik is rád. Szégyellheted magad, amiért rám ragasztottad ezt a szokást. Már lassan hosszabb lesz, mint a fejezet XD És igazából nem is haragszom érte, úgyhogy nyugodtan kacagj csak ördögien :)
      Köszönöm szépen a dicséretet és nem utolsó sorban ezt a hatalmas kommentárt, amire esküszöm nem is tudom mit írhatnék, hisz ehhez nem is ér fel a válaszom. Az pedig, hogy újra olvastad az eddigieket, még azok után is, hogy pluszba néha megmutatok pár részt. Hatalmas dolog a számomra és nem is mertem remélni, hogy ennyire tetszeni fog bárkinek is, pedig be kéne látnom, hogy megtörtént. Igen, Zayn anyja nem tündér mami, és mivel a cikket álmodtam meg elsőnek, így az ő karaktere mindig is ilyen volt a számomra. Féltem a reakcióitoktól, de szerencsére még senki sem szólt meg érte, így boldog vagyok. Tori akciója.. nos annyit mondhatók lesz egy cikk, amit lead.. hogy ez-e a végleges.. nos az titok :$
      Millio puszi Xx köszönöm hogy írtál <3 imádlak és ha valamit kihagytam azt röstellem, majd megírom privátban <3 szeretlek

      Törlés
  6. Üdv drágám! <333
    Na hááát, ismerős rész :D:dD:Ddd
    Erről amúgy annyit, mármint az anyjáról, hogy egy be nem oltott, veszett farkas. XDDDDD Komolyan, még mindig nagyon utálom és most meg Torit is kezdem utálni a gyilkos mondatjai miatt. Teljesen kikészültem - most is - ez a rész miatt!! Remélem a veszett álla mérge megmérgezte és lesz valami jó kis cifra hasmenése. XDDDDDDDDDDDDddddd
    Na jó, nem izélek itt :D:D:D Várom a folytatást! Xxxx
    Hatalmas ölelés, imádlak <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuu!
      Hahahhah, nagyon jót nevettem ezen a bohókás megjegyzésen, és esküszöm eddig ez volt a legjobb XD Nem veszett, csak farkasember, aki kutyának hiszi magát, amúgy ne mondd, hogy neked nem volt még hasonló részeg élményed! Nem hiszem el :)
      Ne utáld Torit, és Zayn mamiját se, mert fogadtunk, hogy imádni fogod az utóbbit, és még áll :) Van hátra 15 fejezetem, hogy megszerettessem veled :D Nem mérgezte meg, szerencsére, nem nyírnám ki, kinek képzelsz?! Max egy baleset vagy bénulás :P
      A folytatás pedig szerintem jó lesz, alig várom, hogy olvashasd <3
      Millio pusz Xx szeretlek, te dinka <3 nem is tudom, mi lenne velem, ha nem írnál ide soha :)

      Törlés
  7. Sziaa Kinga :)
    Most időben érkeztem :D Megpróbálom behozni a lemaradásaim :D
    Ez a rész most teljesen sokkolt. (na, jó azért mentőt nem kellett hívni, de na :D) Egy anya ilyet tesz a fiával, és még a barátnőjét is megtámadja (?).
    De egyben vicces is volt, mert szinte mindenen tudok röhögni. Vicces volt, ahogy elképzeltem ahogy a mamika harapdálja Victoriát XDD Ha ott lettem volna, tuti röhögőgörcsöt kaptam volna :D
    És egy picit szomorú is lett a rész, ahogy Tori elkezdte írni a cikket... :(
    Háromféle érzelem (legalábbis nálam) egy fejezetben. Hűha! <3
    Nagyon kíváncsi vagyok a novellára, és persze a következő részre <3
    Szeretleek xx C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cinti alias Nyuszó:)
      Igen, teljesen időben vagy még, így gratulálnék is hozzá <3
      Hát igen, ez a rész nagyon sokkoló lett, több értelemben is, de nem szerettem volna unalmasat írni. Na és végre valaki, aki nevetett a támadáson, mert igazából valamilyen szinten én is viccesnek találtam és még nevettem is, amikor írtam, bár mint már említettem, akkor nem voltam valami jó hangulatomban.
      Nem akartalak szomorúvá tenni, de ez a történet részben a cikk körül forog, így egyértelmű volt, legalábbis számomra, hogy meg fogja írni a leleplező cikket. Itt inkább az a kétes, hogy miként dönt. Képes-e bevállalni a rizikót, ami a kapcsolatukkal járna, és feladni mindent amiről álmodott, egy fiúért.
      Örülök, hogy felkeltettem az érdeklődésedet, nem sokára érkeznek a következő bejegyzések <3
      Millio puszi Xx nagyon szeretlek <3 és köszönöm, hogy írtál :)

      Törlés
  8. Kedves Szerencsedio! ♥
    Bár sajnálom, hogy kicsit rövidebb lett ez a fejezet a vártnál, mégis sok minden történik benne. Tényleg, eszméletlenül várom a 11. fejezetet, ami az előző válaszok szerinz kicsit később érkezik, de nem baj. Ami jó, és igényes, arra megéri várakozni. Szépen kifejtetted a cselekményt, igazából más hozzáfűznivalóm nem nagyon akad.
    Az a rész is nagyon szépre sikeredett, amikor újságíróként írt Tori, azaz te. Látszik, hogy valóban ezt a szakmát szeretnéd magadnak, ha nagy leszel. :)
    xx Vanessza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vanessza!
      Igen, én is nagyon sajnálom, hogy ez ilyen rövidre sikerült, de nem tudtam elhúzni és akkor amúgy is csak unalmassá vált volna. Köszönöm szépen, hogy írtál és azt is, hogy ennyi dicséretet kaptam tőled. Az utolsó mondatod hatott meg a leginkább, hiszen tényleg újságíró szeretnék lenni és hogy ez a cikk bár távol áll a profitól, mégis tetszik... esküszöm bekönnyeztem.
      Nagyon szeretlek, és sietek a folytatással, ígérem :)
      Millio puszi Xx <3

      Törlés