A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. augusztus 7., szerda

Díj #37 #38 #39 #40 #41 +oklevél

Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Dodónak, az én drága fogadott ikertestvéremnek <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Épp Facebookozok, ki gondolta volna?!
  • szeretem a narancs ízesítésű vizet
  • alig várom, hogy megnézhessem a moziban a Végzet ereklyéi: Csontváros című filmet
  • sok új barátot szereztem a blognak hála
  • mostanában alig van időm olvasni, amit sajnálok
  • fekete a telefonom
  • már egy hete edzek és majd bele pusztulok az erősítésekbe
  • szeretem a Milka csokit
  • fogalmam sincs mit írhatnék
  • hétvégén találkoztam az egyik barátnőmmel és kineteztünk
  • mindig felvidulok, akár milyen rossz a napom, ha elolvasom a visszajelzéseiteket
Válaszaim:
  • Mi volt a célod az írással?  Az, hogy másokat szórakoztassak a szabad idejükben. Hogy feldobjam az unalmas perceiket, és megosszam másokkal a gondolataimat.
  • Mennyire számít neked az, hogy mennyi olvasód van? Nem számít túlzottan. Inkább a vélemények érdekelnek :) Hisz abból tudok tanulni.
  • Mi a véleményed a negatív kritikáról? Amennyiben normálisan van megfogalmazva és nem a sértegetés az elsődleges célja, akkor támogatom, hisz az embereknek a tudtára kell adni azt, ha valamiben nem jók.
  • Fontos neked egy blognál a kinézet?Néha igen, néha nem. Bevallom, amikor lusta napjaimat élem és rámegyek az blogra, aminek nem szép a kinézete, el sem kezdem, vagy csak nagy nehezen tudom rávenni magam. Rossz tulajdonság.
  • Mi az, ami nagyon jellemző rád? A hülyeség. Nem vagyok normális, és ezt mindenki megmondja, aki ismer.
  • Mi a legnagyobb álmod? Újságíró szeretnék lenni, külföldön, egy olyan helyen, ahol angolul beszélnek *.*
  • Sok blogot olvasol? Szerintem elég sokat, bár nem tudom, nálad mennyi a sok.
  • Volt már, hogy valaki leiratkozott a blogodról? Igen, nem tudom ki volt, de nagyon rosszul esett. Akkor azt hittem, hogy valamit nagyon elcsesztem, és hogy mindenki le fog iratkozni. De szerencsére nem így történt, így mára már megnyugodtam. Amúgy a héten is leiratkozott valaki :/
  • Hova szeretnél eljutni, milyen országokba? Amerika, Anglia
  • Kedvenc bandád? Nincs konkrétan egy kedvencem. Szeretem a One Republicot és hasonlók.
  • Milyen nyelveken tudsz? magyar és angol, plusz tanulom a németet, de nem tudok még szinte semmit.
Kérdéseim:
  • Szeretsz iskolába járni?
  • Csalódtál már olyan személyben, aki közel állt a szívedhez?
  • Szerinted mi a nyár slágere? Szereted?
  • Szoktál énekelni a zuhany alatt?
  • Kit szeretsz a legjobban a világon?
  • Tudják a hozzád közel álló emberek, hogy blogolsz?
  • Tudsz szerkeszteni?
  • Mi az, amit el szeretnél érni az életedben?
  • Szoktál sorozatokat nézni?
  • Ha igen, akkor mit?
  • Mi a kedvenc színed? Van ilyen ruhadarabod?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Grétának *.*
Biztosan én vagyok a béna, vagy nem tudom, de sajnos nem találtam kérdéseket vagy hasonló, mindössze ezt a képet, így csak ezt tenném ki és még egyszer, nagyon köszönöm és hálás vagyok azért, mert gondoltál rám <3


Nagyon szépen köszönöm a következő díjat Petrának <3
Szabályok:
  • Tedd ki a képet!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre és tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog róla:
  • szerintem már olyan sok dolgot írtam le magamról, hogy jobban ismertek, mint én saját magam
  • nem rég megírtam az új blogom (Alexával közös) Prológusát, és nagyon durva sztori lesz
  • az utolsó résszel (11) nem voltam megelégedve, sajnálom
  • most épp pakolunk az utazásra
  • alig várom, hogy olvassátok a Louisos sztorit
  • imádom a Whatever happens, we always survive című blogunkat, és vicces, mert mindig izgatottan várom, hogy Kriszti megírja a folytatást...
  • mostanában csak akkor kapcsolom be a laptopot, ha szerkesztek vagy írok
  • most jutott eszembe, hogy még fordítani is szerettem volna utazás előtt HUPSZ :$
  • remélem nem lesznek elvonási tüneteim a nethiány miatt
  • nehezen tudok megutálni másokat
  • viszont könnyen barátkozom, mégis nehezen engedek közel magamhoz másokat (fura)
Válaszaim:
  • Miért szereted a nyarat? Mert szabad vagyok, nem kell iskolába járnom minden hétköznap. Ja és imádok strandolni *.*
  • Miért nem szereted a nyarat? Mert nagyon forró egy-egy nap, amit elég rosszul viselek, plusz nem találkozom olyan gyakran a barátaimmal.
  • Álompasid jellemzői? Nincs álompasim, de fontos hogy olyan ember legyen, aki a legrosszabb pillanataimban is megnevetett, akivel tudom hülyéskedni.
  • Szoktad festeni a körmöd? Igen, szinte mindig ki vannak festve.
  • Kedvenc országod? Horvátország, oda vissza is mennék, Franciaország, oda is visszamennék és Anglia, oda pedig szívesen eljutnék :)
  • Kergettél már csillámpónikat? Nem, sajnos még nem, de tervezem, hogy megkergetek egyet, plusz fel is ülök rá.
  • Ettél már pepsi ízű kutyaszalámit? Igen, és csak ajánlani tudom. Nagyon finom és mér Pepsi Twist kiszerelésben is kapható.
  • Laptopról írsz? Igen, mióta megkaptam ezt a gyönyörűséget, mindig ezen írok.
  • Van kedvenc plüssállatod? Van egy macim, amit a mai napig imádok :$
  • Mi a véleményed a babzsákfotelekről? Még nem ültem rajta, de ránézésre nem éppen kényelmes.
  • Nem zavart, hogy hülyeségeket is kérdeztem? Te kérdeztél hülyeségeket is?! :O Fel sem tűnt! :)
Kérdéseim:
  • Szeretsz kritikákat írni?
  • Mikor olvastad el Cassandra Clare első könyvét, ami a kezedbe került?
  • Jellemezd magad három szóval!
  • Könnyen barátkozol össze másokkal?
  • Mi a legnyálasabb szám, amit valaha hallottál?
  • Még mindig le vagy égve? Fáj?
  • Miért szereted azt mondani, hogy Jobbulást^^?
  • Miért kezdtél el blogolni?
  • Melyik az a banda, akiket a világon a legjobban utálsz?
  • Ki a kedvenced a Secret Circle című sorozatból, miért?
  • Lamantin vagy mexicoi ember?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat a drága Vanesszának <3 édes vagy!
Szabályok:
  • Köszönd meg annak a díjat, akitől kaptad!
  • Tedd ki a díj képét az oldalra, majd a kérdéseket is a díj adójának oldaláról!
  • Válaszolj a kérdésekre!
  • Írj öt kérdést!
  • Küldd tovább öt embernek!
Válaszaim:
  • Hány éves vagy? 16 éves lettem Február 18-án
  • Mit jelent neked a blogod, az hogy blogolhatsz? Mindent. Nem tudom, mit tennék, ha nem írhatnék. Ez nekem egyfajta önkifejezés, ami a részemmé vált.
  • Hova szeretnél eljutni az életedben? Angliába és Amerikába
  • Mi leszel ha nagy leszel? Remélem, hogy egy újságíró vagy egy olyan ember, aki videókat szerkeszt.
  • Várod már az iskolai tanévkezdést? Egyáltalán nem, bár már szívesen látnám a barátaimat *.*
Kérdéseim:
  • Mi életed legkínosabb sztorija?
  • Van olyan ember, aki bármilyen rossz napod is volt, mégis képes mosolyt csalni az arcodra?
  • Lassú vagy pörgős számok?
  • Ültél már repülőn? Ha igen, akkor hova utaztál?
  • Van olyan blogötleted, amit nem mersz megírni?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm ezt a személyre szóló díjat és a kedves sorokat kriszty96-nak <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
11 dolog rólam:
  • Huh, még tizenegy dolog, ez egyre nehezebb
  • szerintem sokkal könnyebb lenne, ha csak a kérdésekre kéne válaszolni
  • nemsokára indulnom kell edzésre
  • amikor ezt kitöltöttem akkor szerda volt és 14.45
  • teljesen le van kopva a körömlakk a körmömről
  • a szandálom, bár szép, feltöri a lábam
  • ceruzával jobban szeretek írni, mint tollal, viszont tollal szebb
  • éppen mandulát eszek
  • szeretem a marcipánt
  • úgy ennék valami édeset, sütit vagy inkább egy egész csokitortát
  • szeretek angolul beszélni
Válaszaim:
  • Gondoltál már arra, hogy van abban igazság, hogy az életet a véletlenek uralják? Igen, sokszor gondoltam már rá, de aztán olyan dolgok történtek az életemben, hogy egyáltalán nem tudtam eldönteni mi véletlen és mi nem az.
  • Szoktál filmeken, könyveken, történeteken sírni? Nagyon ritkán, ilyen szempontból kissé érzéketlen vagyok.
  • Mi volt eddigi életedben a legkínosabb szituáció, amit megéltél? Olyan sok volt már, hogy nem tudom mi volt a legkínosabb, de leírok egyet: Egyszer tesin szekrényt ugrottunk, olyan terpeszeset, és mindenki engem nézett, erre beakadtak a lábaim és pofával előre estem.
  • Mi az, ami először megfog egy történetben és amit elengedhetetlen motívumnak tartasz? A cselekmény, ha már eleve sablon sztori, akkor nagyon ritka eset, hogy megtetszik. Szerintem elengedhetetlen az egyéniség, hisz akkor mindegy lenne, hogy ha csak egy ember írna, hisz minden egyforma lenne. Ami valljuk be, UNALMAS.
Kérdéseim:
  • Hogyan ismerkedtél meg a legjobb barátnőddel? 
  • Szerinted milyen egy tökéletes randi?
  • Gyakran látogatod a közösségi oldalakat?
  • Van olyan dolog amit szeretsz, de sosem vallanád be, mert cikinek gondolod?
  • Mennyire adsz mások véleményére?
  • Mit gondolsz azokról az emberekről, akik komihatárt szabnak meg?
  • Te tettél már ilyet?
  • Van olyan film, amit már ezerszer láttál, de mégis meg tudnád még nézni? Melyik az?
  • Van olyan blog, amit mindenki szeret, te mégsem vagy odáig érte? Melyik az?
  • Szereted a Colát?
  • Mi az a becenév, amit már mondtak neked, de nagyon nem tetszett?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Végül, de nem utolsó sorban, köszönöm BlondieQueen-nek a díjat, amit a blogversenyén kaptam:


Nos, ezzel a bejegyzéssel búcsúznék tőletek, legyetek jól és élvezzétek ki a nyár hátra lévő részét <3 Millio puszi Xx

4 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendio!
    Wáow.....el sem hiszem! :OOO Nagyon szépen köszönöm, nem is tudom, hogy hogyan hálálnám meg....nagyon köszönöm <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága LeonaG. :)
      Pedig el kell hinned <3 Mindig olyan szívesen adom neked a díjakat, és ígérem, amíg kapok, addig mindig bombázni foglak vele, mert hihetetlenül szeretem a történeted. Nagyon egyedinek találom <3
      Nincs okod hálálkodásra, nekem is is elég, hogy már beszéltünk Facen és hogy írod a történeted. Nagyon szívesen adtam <3
      Millio puszi Xx

      Törlés
  2. Drágám! :) Nagyon szépen köszönöm a díjat<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám <3
      Nagyon-nagyon szívesen <3
      Millio puszi Xx

      Törlés