A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. augusztus 30., péntek

Díj #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50

Nagyon szépen köszönöm a díjat Daniella Devine-nek :)
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Most vacsoráztam
  • Ebben a bejegyzésben 97 dolgot fogok magamról megosztani veletek 
  • Épp az apukámék szobájában ülök
  • Szeretem a rántott húst
  • Még mindig alig hiszem el, hogy ennyire szeretitek, amit írok
  • Remélem, hogy a másik két blogom is sikeres lesz
  • Egy bagoly alakú nyaklánc lóg a nyakamban
  • Kék a körmöm, de majdnem olyan, mintha fekete lenne
  • Mostanában sokat beszélgetek Facebookon
  • Ma vettem anyával egy magassarkút
  • Azt amit szerettem volna nem tudtuk megvenni, mert nem volt a méretemben
Válaszaim:
  • Ha csak egy ruhadarabot hordhatnál életed végéig, melyik lenne az? Ez nagyon nehéz, akkor szerintem a kék egybe ruhám lenne, mert az mindent takar.
  • Melyik bolygó az, amelyiken szívesen járnál? Hold. Imádom, és szerintem nagyon gyönyörű.
  • Hiszel az UFO-kban? Nem hiszek, viszont az űr óriási, így nem kizárt, hogy tényleg léteznek.
  • Mikor láttál utoljára hullócsillagot? Szerintem még sosem láttam.
  • Megeszed a görögdinnye magját? Igen, mivel lusta vagyok kiszedegetni azt a sok fekete és apró magot.
  • Melyik kontinensen élnél legszívesebben, ha választhatnál? Európa, hisz itt rengeteg gyönyörű ország van.
  • Kiugranál egy repülőgépből, ejtőernyővel a hátadon? Igen, szeretem az extrém dolgokat *.*
  • Szereted az extrém dolgokat? Hupsz, már válaszoltam is. Határozottan igen.
  • Reggel mennyi ideig tart, míg elkészülsz? (suli előtt) Körülbelül fél órán keresztül készülődöm, de abban minden benne van, még az is, hogy közben zenét hallgatok.
  • Úsznál delfinekkel? Nem.
  • Tevét ülnél meg szívesebben, vagy elefántot? Elefántot, mivel a tevékben sok a bogár. Vagyis a földrajz tanárom ezt állította még általános iskolában.
Kérdéseim:
  • Mi ösztönzött az írásra?
  • Először írtál vagy előbb olvastál blogokat?
  • Vannak olyan személyek az életedben, akik elől titkolod a blogodat?
  • Mit érzel ebben a pillanatban?
  • Van olyan olvasód, akivel tartod a kapcsolatot az internet segítségével?
  • Hogy telt a nyarad?
  • Ki a kedvenc íród?
  • Minden blognál szoktál kommentárokat írni?
  • Ki a példaképed?
  • Vannak testvéreid?
  • Hogy találtál a blogomra?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat Mary :D -nek :) <3
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • 37-es lábam van
  • Apa az előbb mesélt vicceket, amik nem is voltak olyan jók. mégis nevettem a röhögésén
  • Szeretek olvasni
  • Épp ma lett vége az egyik kedvenc blogomnak, amit nagyon sajnálok
  • Mostanában előbb jutnak eszembe a párbeszédek, és az alapján írom a részeket
  • Még mindig meglepődök minden egyes új olvasónál
  • Úgy gondoltam, hogy ezeket a díjakat olyan embereknek adom, akik rendszeresen írnak nekem.
  • Nem akarok iskolába menni
  • Nem vagyok tehetséges táncos, viszont imádok táncolni
  • Szeretem a rántott sajtot 
  • Ma ettem somlóit
Válaszaim:
  • Mi a kedvenc színed? Lila.
  • Milyen zenét szeretsz? Mindenfélét meghallgatok.
  • Hány tesód van? Egy öcsém van.
  • Hány éves vagy? 16, egészen Február 18-ig.
  • Kedvenc énekesnő/férfi? nő: Alex Hepburn, férfi: nincs kedvencem.
  • Kedvenc színésznő/férfi? nő: Lily Collins, férfi: Rayn Reynolds
  • Kedvenc film/sorozat? film: Végzet ereklyéi: Csontváros, sorozat: Vámpírnaplók
  • Olvasod a blogom? Sajnálom, de még nem olvastam.
  • Ha olvastad, akkor mi a véleményed róla? -
  • Kedvenc dalod? Alex Hepburn: Under
  • Van olyan film, amin sírtál? Nem emlékszem ilyenre, ebben az értelemben elég érzéketlen vagyok.
Kérdéseim:
  • A blogodban megtalálhatóak a Vámpírnaplók szereplői, szereted a sorozatot is?
  • Miért pont Candice Accola a képed?
  • Mióta írsz, és mi vett rá?
  • Minden blogom kommentelsz, ha nem akkor miért, ha igen akkor miért?
  • Mit érzel ebben a pillanatban?
  • Milyen színű a hajad?
  • Mi a kedvenc kajád?
  • Te csináltad a fejlécedet?
  • Hol voltál a nyáron nyaralni?
  • Miben vagy igazán tehetséges?
  • Hogy találtál a blogomra?
Akinek sok-sok szeretettel adom:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Biankának és Biancaa B-nek :) 
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Rá vagyok kattanva a Hollywood Heights című sorozatra
  • Narancssárga színű a szobám
  • Egy öcsém van, akit Marcinak hívnak, és az én kedvemért nevezték el így
  • Nem vagyok a legjobb a designes dolgokban
  • Szeretek trailereket készíteni
  • Alig várom, hogy újra jó legyen a laptopom
  • Egyre nehezebb új dolgokat kitalálni ide
  • Szerintem már majdnem mindent tudtok rólam
  • Nem szoktam tinimagazinokat olvasni
  • Nagyon szeretem Ellie Gouldingot
  • Tudok magassarkúban járni
Válaszaim:
  • Olvastad már a blogunkat? Nem, még nem volt hozzá szerencsém.
  • Mit nem tennél meg, soha az életedben? Nem ennék bogarakat, vagy hasonló gusztustalanságot.
  • Ha új blogot kezdenénk, olvasnátok? Ha jó lenne az alaptörténet, akkor lehet, hogy elolvasnám, bár a suli mellett már félek, hogy írni sem lesz időm.
  • Fagyi vagy Jégkrém? FAGYI!
  • Kedvenc sorozatod? Vámpírnaplók.
  • Hány könyvet olvastál el? Nem számolom, de már elég sokat, hiszen szeretek olvasni, és szerintem ettől fejlődik igazán a szókincsem és a fogalmazásom.
  • Hány blogod van? Van három történetes és egy, amin Trailereket szerkesztek más bloggereknek.
  • Miért kezdtél el blogot írni? Mert mindig is élénk volt a fantáziám és úgy gondoltam megoszthatnám a saját kis történeteimet másokkal is.
  • Kedvenc zenéd? A már fenn említett Alex Hepburn számon kívül szeretem még Ellie Goulding: Burn című számát is.
  • Milyen telefonod van? Alcatel, fekete és sok billentyűs.
  • Directioner vagy? Nem tartom magam őrült rajongónak, szóval nem.
Kérdéseim:
  • Igazából is Petrának hívnak?
  • Mi vett rá arra, hogy írj?
  • Miért pont Jennifer Lawrence a női főszereplőd?
  • Ezek szerint láttad az Éhezők viadalát?
  • Tetszett, és ha igen, akkor megnéznéd a második részét is?
  • Ki a kedvenc énekesed?
  • Szerinted mi a nyár slágere? Szereted?
  • Követed a divatot?
  • Mire használod leginkább a számítógépet?
  • Sok blogot olvasol?
  • Hogy találtál a blogomra?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat Alli-nek (Aliison R) :)
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Holnap vásárolunk be az iskolai cuccokból
  • Nagyon béna vagyok
  • Az írás nekem önkifejezés
  • Sok internetes barátom lett a blognak hála
  • Ez a nyár volt eddig a legjobb
  • Van olyan barátnőm, akit régen utáltam, de mára imádok
  • Idén voltam a Balatonon
  • Sokszor voltam már külföldön
  • Még sosem repültem
  • Nem cigizek
  • Dórucika szerettette meg velem Liam-et, vagyis a blogja
Válaszaim:
  • Mi ihlette a blogod ötletét? Egyik este annyi Directionerek által írt történetet olvastam, hogy elgondolkoztam, én vajon hogyan találkoznék velük. És határozottan arra jutottam, hogy olyan béna lennék, hogy még csak fel sem ismerném őket. Így született meg Niall és Kelly története. A többi meg jött magától a buszon és egyéb unalmas helyeken.
  • Mit gondolsz melyik a jobb? Egy nap a barátaiddal, vagy egy nyaralás Amerikában a családoddal? Inkább a kettő keveréke lenne a legjobb. Ezek közül nem tudok választani.
  • Mióta írsz blogot? Mert ez számomra egy önkifejezési forma.
  • Amikor új részt írsz a blogodba, mi inspirál? Mindig a környezetem, hisz sosem úgy ülök le a gépem elé, hogy 'Na, akkor most meg kell írnom három oldalt'. Akkor írok, amikor a fejemben már összeállt a párbeszéd, vagy a szituáció.
  • Melyik családba, családokba tartozol? (pl.: 1D family, Mixerek...) TMI Family mondjuk. (The Mortal Instruments ~ A végzet ereklyéi)
  • Melyik a blogodban lévő kedvenc részed? Ha erre a blogra gondolsz, akkor az eddig közzétett részek közül az a kedvencem, amikor Zayn szerelmet vall Torinak. 
  • Van házi állatod? Nincs.
  • Min gondolkozol általában a suli közben? Semmin és mindenen egyszerre.
  • Bakancslistád, még mielőtt betöltöd a 30-at? Nincs bakancslistám, de szeretnék kijutni Londonba, ha másra nem is, de legalább nyaralni, még az előtt, hogy családot alapítanék valamikor.
  • Szereted a magyar zenét? Igen, főleg a Punnany Massif-ot.
  • Van-e kedvenc írónőd/férfid? Igen, a kedvenc írónőm nem más, mint Cassandra Clare.
Kérdéseim:
  • Minden szám a kedvenced, ami a lejátszólistádon található?
  • Mi adta a Summer Camp címet, hogyan találtad ki?
  • Miért pont Harry és Zayn?
  • A bandából is ők a kedvenceid?
  • Milyen reményeket fűzöl a másik blogodhoz/blogotokhoz?
  • Mit érzel ebben a pillanatban?
  • Mindig szoktál kommentelni?
  • Mit gondolsz azokról, akik a komik számához igazítják az új rész megírását és feltöltését?
  • Szerinted az író van az olvasóért vagy fordítva?
  • Mi a kedvenc ruhadarabod, ami megtalálható a szekrényedben?
  • Hogy találtál a blogomra?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Petrának :)
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Ma változtattam barnára a másik blogunk kinézetét, ami remélem nem lett nagyon rossz
  • Imádom Cara karakterét, és írni róla, hisz majdnem teljes mértékben én vagyok
  • Nagyon lusta vagyok
  • Szeretek sokáig aludni
  • Július 24-én van a névnapom
  • Február 18-án születtem
  • Barna és hullámos a hajam
  • Szeretem a kényelmes ruhákat
  • Nem tudok énekelni, viszont ez nem korlátoz abban, hogy meg is tegyem
  • Valami kínai film megy a tévében
  • Szeretem a horrorfilmeket
Válaszaim:
  • Milyen napod volt? Nagyon király, egész nap a barátnőmnél voltam, akinek az x-box-án táncoltunk ilyen kinettel vagy mi. Nem vagyok valami tehetséges táncos, de határozottan jól szórakoztunk.
  • Hány fiú barátod van? Nem tudok pontos számot, elég sok.
  • Szereted a bodza-szörpöt? Nem szeretem, ahogy magát a bodzát sem, de ennek ellenére egy vicces tény. hogy az unokatesómat Bodzás Évának hívják, akit pedig szeretek.
  • Láttál már tollas csirkét? Minden csirkének van tolla, nem?
  • Szerinted, hogy nézne ki egy zsiráf, egy zebra és egy tornacipő keveréke? Egy hosszú nyakú, csíkos, a hasán befűzhető állat lenne.
  • Láttál már lila hörcsögöt? Nem, de biztos be lehet festeni a szőrüket, ahogy a kutyáknak is.
  • Tudtad, hogy beleragadt a karamellás csoki a fogamba? Nem tudtam. Segítsek kiszedni?
  • Fürödtél már szivárványban? Lehet másban is? :O
  • Milyen íze van a víznek? Víz íze van, de hogyha teszel bele szörpöt, akkor málnássá válik.
  • Rájöttél, hogy ez a 10. kérdés? Igen, nagyon király, hogy már a 10. kérdésnél járunk.
  • Ha az utcán találnál egy nyakörvet, mit tennél? Ott hagynám, mert nincs kutyám, az ismerőseim pedig nem állatok.. bár így jobban belegondolva. Á nem, mégsem állítok.
Kérdéseim:
  • Milyen volt a mamádnál?
  • Hiányzott, hogy minden este beszéljünk? (nekem igen)
  • Olvastad, hogy mit beszélgettünk Molly-val?
  • Hol tartasz a Csontváros olvasásában?
  • Simon után ki a kedvenc karaktered?
  • Mi volt az első film, amit Lily Collins-tól láttál?
  • Még mindig meg vagy egy kicsit fázva?
  • Mit vársz a jövőtől?
  • Mit gondoltál amikor megláttad, hogy már is 23-an követik a közös blogunk, pedig még csak 5+1 fejezet van fenn?
  • Mit gondolsz a barna designról? Nagyon rossz lett?
  • Hogyan találtál a blogomra?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Köszönöm a díjat kriszty96-nak :) édes vagy <3
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Nem követem a divatot, csak olyan dolgokat veszek fel, amik tényleg tetszenek
  • Apu szerint gyorsan írok a billentyűzeten, de szerintem nem
  • Tudok sütni
  • Utálok házimunkát csinálni, de sajnos muszáj
  • Elég jó tanuló vagyok
  • Nem használok sok sminket, csak szempillaspirált
  • Alig várom a szülinapomat, de nem tudom miért
  • Egyszer szívesen elmennék már Egerbe, hogy találkozhassak az egyik barátnőmmel
  • Szeretem a színes nadrágokat
  • Most épp egy tejcsoki színű van rajtam
  • Tanulok németet, de nem tudok több szót háromnál
Válaszaim:
  • Milyen volt Olaszországban? Milyen látványosságokat tekintettetek meg? Nagyon jó volt Olaszországban, és minden nevezetességet megnéztünk a Colosseumtól kezdve a Pisai ferde toronyig.
  • Milyen reményeket fűzöl A Végzet Ereklyéi Csontváror c. könyv filmváltozatához? Nem mertem elképzelni, milyen lesz, de most, hogy már láttuk. Nekem nagyon tetszik és bár kimaradtak belőle király jelenetek, a maga módján hihetetlenül szuper volt.
  • Mit gondoltál azután, hogy személyesen is találkoztunk? Azt, hogy nagyon jó barátok leszünk, és szerencsére igazam lett.
  • Van olyan dolog, amit szeretsz annyira, mint az írást? Mit gondolsz a horrorfilmekről? Szerintem jelenleg semmi mást nem szeretek úgy, mint az írást. Talán csak a kosárlabdát és a jó mozifilmeket. Ja és az olvasást. Nos, akkor mégis volt olyan dolog. A horrorfilmeket amúgy szeretem, de sosem néznék meg egyet sem egyedül.
  • Mit gondoltál, mikor mondtam neked, hogy Niall-ről is fogok írni egy történetet? Azt, hogy biztosan olvasni fogom *.*
  • Mit szeretnél leginkább elérni az életedben, mind a munkában, mind a magánéletedben? Szeretnék sikeres lenni, és boldog, mind a munkában, mind a magánéletben.
  • Van szerencseszámod? Ha igen, mi az? Igen, a 16 és a 9.
  • Szereted, hogy ilyen göndör a hajad? Szeretem, mert szerintem a maga módján egyedi, bár néha a falra mászom tőle.
  • Ültél már repülőn? Ha nem, szeretnél majd egyszer? Nem, sajna még nem ültem repülőn, de már nagyon szeretnék.
  • Szerinted egy embernek feltétlenül muszáj szembenéznie a félelmeivel? Nem, viszont ha megteszi, akkor szerintem jobb lesz az élete. Bár ez attól függ, hogy mitől fél.
  • Szerinted van értelme csak amiatt hazudni valakinek akár a neveddel, kiléteddel kapcsolatban, csak, mert régen már valaki megbántott és nem szeretnéd ezt újra átélni? Ú, ez ismerős szituáció. Csak nem a blogodban olvastam? Amúgy szerintem nincs értelme, mivel az igazság mindig kiderül, és akkor csak még több bonyodalom kerül az életedbe. Plusz megbántod azt az ember, aki sosem ártott neked, és ezzel olyanná válsz , mint az, aki miatt hazudtál.
Kérdéseim:
  • Miért Liam és Harry a kedvenced a One Direction-ből?
  • Mi késztetett arra, hogy kritikákat írj?
  • Volt már olyan, hogy olyan szar blogot olvastál, hogy legszívesebben megkérted volna az írót, hogy törölje?
  • Mit érzel ebben a pillanatban?
  • Büszke vagy az olvasóidra?
  • Szerinted az író van az olvasóért vagy fordítva?
  • Tetszik a neved, amit a szüleid adtak neked?
  • Gyakran sminkeled magad?
  • Szerinted a körömlakk sminknek számít?
  • Hányadik évedet kezded az iskolában, most szeptemberben?
  • Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Köszönöm szépen a díjat Lina-nak :) 
Szabályok:
  • Írj 10 dolgot magadról!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Írj 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • Kíváncsi vagyok, most mér csak 10 dolgot kell írni
  • Lehet, hogy valaki unatkozott és átírta, én is szívesen lecsökkenteném...
  • Nem nézek magyar tehetségkutató műsorokat
  • Cassandra Clare-re nagyon felnézek
  • Már három interjút készítettek velem
  • Félek, hogy a suli és az edzés mellett nem lesz elég időm az írásra
  • Este nyolc óra van
  • Szerintem egyik szülőmre sem hasonlítok
  • A tesómnak gyönyörű szempillái vannak, amiket kár pasikra pazarolni
  • Még sosem volt komoly kapcsolatom
  • Nem álmodozom a szőke hercegről
Válaszaim:
  • Hallgatsz zenét jelenleg, ha igen, mit? Nem, most apuék szobájában ülök, mivel a laptopom szar, és így nem tudok zenét hallgatni, mert zavarja őket :/
  • Szereted nézni a Holdat? Igen, imádom a Holdat. Szerintem gyönyörű, és nagyon megihlet.
  • Mit gondolsz a zene szerepéről az életedben? Zene nélkül határozottan nem lenne teljes az életem, hisz olyan érzelemkifejező, és sokkal könnyebb írni, ha mondjuk egy lágy dallam szól a háttérben, Könnyebb beleélni magad a szerepbe.
  • Szereted a fanficeket? Ha igen, miért nem? Szeretem őket, viszont unalma, amikor már a huszadik ugyanolyan történetet látom az interneten.
  • Ki a kedvenc könyvbeli karaktered? Jace Wayland. Egyszerűen hihetetlen karakter, és minden elismerésem Cassandra Clare-nek, amiért kitalálta.
  • Mivel töltöd becses idődet? Leginkább próbálom kiélvezni a nyár utolsó napjait, így pihenek és a barátaimmal vagyok, ahogy azt egész nap csináltam.
  • Melyik a kedvenc együttesed? Nincs kedvenc együttesem. Annyi van, hogy nem tudnék választani.
  • Mit gondolsz a viharról? Szeretem az esőt, így a viharokat is. Ha nem villámlana, akkor semmi gondom nem lenne vele.
  • Félsz a sötétben? Nem, de kiskoromban féltem az ágyam alá bújt szörnyetegektől.
  • Szereted a muffint? Igen, és el is tudom készíteni.
Kérdéseim:
  • Ugye nem tervezed megölni Niallt a blogodban?
  • Mikor teszel fel új részt, mert már nagyon várom?!
  • Mi alapján látsz neki az írásnak?
  • Hány éves korodban szeretted meg Miley-t?
  • Mit szóltál a VMA-s fellépéséhez?
  • Tudsz sütni, vagy főzni? Ha igen, akkor mit?
  • Ha megtehetnéd, beletúrnál Hazza béjbi hajába?
  • Hogyan került bele az életedbe a One Direction zenéje?
  • Mit szólsz ahhoz, hogy állítólag holnapra lesz laptopom?
  • Mikor érkezik már meg a levél, amit nekem küldtél?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Köszönöm szépen a díjat Eni V. -nek :)
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Nem tartom magam túl lányosnak
  • Az első blogom egy Vámpírnaplók fanfic volt
  • Szerintem elég kreatív vagyok
  • Szeretem a lassú, érzelemkifejező számokat
  • Viszont a bulizósakat is, amikre királyul lehet táncolni
  • Nem szeretem a történelmet
  • Ha választanom kéne, akkor csak angolul beszélnék a magyar mellett
  • Nem nézek híradót
  • Szerintem sokat komolyodtam kilencedik óta
  • Szeptemberben kezdem a 11. osztályt
  • Hétfőn lesz az évnyitónk
Válaszaim:
  • Milyen színű póló van rajtad? Barack.
  • Netes, vagy élőben megismert barátok? Mind a kettő, hiszen mind a kettőből van bőven és nem tudnék közülük választani.
  • Milyen színű a szemed? Zöldeskék.
  • Hány éves vagy? 16 éves vagyok, még egészen február közepéig.
  • Mi késztetett/ösztönös most az írásra? Mindig is egy jó önkifejezési módként tekintettem rá, és maga az írás szeretete ösztönös. Szeretek megalkotni olyan történeteket, amiket élvezet olvasni. Szeretek másokat a műveimmel szórakoztatni.
  • Mi miatt kezdtél bele? Azért kezdtem bele, hogy, mint már említettem, másokat szórakoztassak.
  • Fázós vagy? Nem, viszont télen én is hordok kabátot.
  • Van valamilyen betegséged vagy rendellenességed? Szerencsére nincs, és ezt le is kopogom.
  • Rántott hús vs. hasábburgonya? Ugyan, miért kell választani? Együtt a legjobb. De a kérdésedre válaszolva: rántott hús.
  • Szerinted mi a leghülyébb kérdés a világon? Jól vagy? Szerintem hülyeség, hisz sosem válaszol rá senki sem őszintén.
  • A bakancslistádból néhány izé: Nincs bakancslistám.
Kérdéseim:
  • Miért pont Bella Thorne az egyik női főszereplő a blogodban?
  • Hogy jött a történet, hogyan pattant ki a fejedből a szereplők jelleme?
  • Miért pont egy napló oldalain olvashatjuk a történetet?
  • Szereted Párizst? Jártál már ott?
  • Milyen volt az a másfél hónap net nélkül?
  • Az alatt az idő alatt is írtál, mondjuk füzetbe?
  • Hol voltál ez idő alatt pontosan?
  • Minden blogon szoktál komizni?
  • Milyen zenéket szeretsz?
  • Szoktál független blogokat is olvasni?
  • Hogyan találtál a blogomra?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat L.T.P.~ drágának <3
Szabályok:
  • Írj 10 dolgot magadról!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Írj 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • Hiányzik, hogy minden nap beszéljek Krisztivel
  • Sajnálom, hogy csak ilyen későn teszem ki ezeket a díjakat
  • Több órába telt, mire elkészültem vele
  • Ez szám szerint az 50. díjam, amiért nagyon hálás vagyok
  • Mindig izgulok a fejezetek közzétételekor, és ez nem múlik el addig, amíg meg nem kapom az első visszajelzést
  • Barney Stinson az egyik legviccesebb sorozatszereplő a világon
  • Már alig várom, hogy olvashassátok a folytatást
  • Szerdánként fogom hozni a részeket, mert akkor nincs edzésem
  • Mentolos fogkrémmel mosok fogat, méghozzá zuhanyzás közben
  • Ez lettem volna én
Válaszaim:
  • Mi a kedvenc tehetségkutató műsorod? Nincs, de ha már választani kell, akkor ABDC, Amerika legjobb tánccsapata.
  • Mondj, 3 tehetséges bloggert! Cher Brooks, Azy, FantasyGirl, kriszty96, L.T.P.~ (bocsi, de nem tudtam háromra szűkíteni)
  • Mióta írsz? Tavaly áprilisban kezdtem a blogolást, de első osztály óta tudok írni.
  • Ha lehetne egy olyan lehetőséged, hogy kiköltözhess teljesen ingyen Londonba. Élnél vele? Minden kétséget kizárólag, igen.
  • Milyen házimunkákat szoktál otthon elvégezni? Mosogatok, kiterítem a ruhákat, leszedem a megszáradt ruhákat.
  • Ha ideges vagy, hogy vagy hol vezeted le a feszültséget? Leginkább kiülök az erkélyre, ami szerencsére a szobámból nyílik, és az előttünk lévő parkot nézem, miközben zenét hallgatok.
  • Hány díjat kaptál már körülbelül? Szám szerint ez az 50. díjam ezen a blogon.
  • Sokat lógsz Facebook-on? Igen, mivel vannak olyan barátaim, akikkel csak ott tudok beszélgetni.
  • Csak fanfictionöket olvasol, vagy más blogokat is? Ha van különálló történetes blog, melyet olvasol, linkeled? Más blogokat is szoktam. Az egyik kedvencem ez: http://i-am-the-capive-of-my-book.blogspot.hu/
  • Tetszettek a sablonos kérdéseim? Nagyon, mindig szeretem az ilyen kérdéseket.
Kérdéseim:
  • Mit gondolsz, lesz olyan sikeres a független blogod is, mint a Harry-s volt?
  • Twitter vagy Facebook?
  • Honnan jött a névváltás ötlete, és mért pont ezt az írói nevet vetted fel?
  • Minden barátod tud a blogodról?
  • Van egy blog, amit nem egyedül írsz, az kinek a fejéből pattant ki?
  • Kreatívnak tartod magad?
  • Mit érzel ebben a pillanatban?
  • Szerinted az író van az olvasóért vagy fordítva?
  • Mit gondolsz azokról, akik kommentárok számához kötik a következő rész feltöltését?
  • Honnan jött a Fallon név? (nekem nagyon tetszik)
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

7 megjegyzés:

  1. Hahahah, most tőlem is itt van egy kis meglepetés:
    http://lifeinlondon.blogger.hu/2013/08/31/dijak-3-3
    <3 <3 Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vivien!
      Nagyon szépen köszönöm, hatalmas öröm, hogy gondoltál rám, amint tudom, kiteszem <3
      Millio puszi Xx

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ajj! Annyira drága vagy!! Köszönöm! <3

    Sok puszi,Kriszti <33

    VálaszTörlés