A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. szeptember 10., kedd

Díj #51 #52

Köszönöm szépen a díjat O. Vivi-nek :D nagyon sokat jelent <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • Most mostam hajat, és még mindig a fejemen van a törölköző.
  • Nagyon örültem ezeknek a díjaknak, és sajnálom, hogy mindig késve teszem ki.
  • Alig várom, hogy végre közzé tehessem a Louisos történetem.
  • Ma is voltam edzésen, ami hulla fárasztó volt.
  • Ma volt nulladik órám, vagyis tesi, amin egyből felméréssel kezdtünk.
  • Nem szeretem a történelmet, és utálom, hogy holnap is lesz olyan órám.
  • Ma is írtam, és egyre szomorúbb vagyok, hogy közeledek a történetem végéhez.
  • Szerintem a lasagne nem nagy durranás.
  • Imádom az ivójoghurtot.
  • Ma voltam a barátnőimmel a Corvin Plázában és ettünk fagyott joghurtot.
  • Alig várom a szerdát *.*
Válaszaim:
  • Mennyi időt töltesz közösségi oldalakon naponta? Igazából mindig be vagyok jelentkezve, de nem olyan sokat, mert nincs időm és energiám. Pusztán chatelésre használom.
  • Hogyan jellemeznéd magad? Szerintem őrült vagyok, aki imád beszélni és hülyülni. Sokat nevetek, és próbálok mindenkivel kedves lenni, hisz mindenki megérdemli.
  • Mik a terveid a jövőre nézve? Mindenképpen szeretnék eljutni Londonba, ha nem is kiköltözni vagy ott tanulni, legalább nyaralni egy jót.
  • Kedvenc város? London és Párizs.
  • Voltál-e már külföldön? Igen, rengeteg helyen voltam már, és mindet nagyon élveztem.
  • Szeretsz tanulni? [XD] Nem, de sajnos muszáj.
  • Kedvenc szín? Lila.
  • Hány éves vagy? 16, egészen Februárig.
  • Mi a hobbid? Kosarazás, a barátaimmal találkozás, olvasás, szerkesztés és írás.
  • Hiszel a fiú-lány barátságban? Ha nagyon rövid ideig is, de szerintem létezik. És annál nincs is jobb dolog a világon. Nekem is van egy fiú barátom, akit nagyon szeretek.
  • Van-e kiszemelt pasijelölt? :) Nincs :)
Kérdéseim:
  • Miért Louis a kedvenced a One Directionból?
  • Mit gondoltál rólam, amikor először láttad a nevemet?
  • Hogyan ismerkedtél meg Krisztivel?
  • Mit gondolsz a személyre szóló díjakról?
  • Mi ihlette a történeted?
  • Miért pont Emily Rudd a főszereplő lány?
  • Ha egyet kívánhatnál, mi lenne az?
  • Mi a kedvenc helyed Szlovákiában?
  • Ha bárhova költözhetnél, akkor hova költöznél?
  • Mi vett rá a blogolásra? Hogyan találtál rá a blogspotra?
  • Mi a kedvenc ruhadarabod, amitől soha semmilyen körülmények között nem válnál meg?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Köszönöm szépen a díjat Abbie C.-nek :) <3 édes vagy!
Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Írj 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • Ebben a pillanatban ezt a zenét hallgatom: Green Day ~ I walk alone
  • Szerintem csak holnap leszek képes kitenni a díjat, pedig annyira igyekeztem, hogy ma elkészüljön (szeptember 9.)
  • Tegnap este kitaláltam a Harrys történet vázlatát, nagy vonalakban.
  • Szerintem, ha nem írhatnék, nem is lennék önmagam.
  • Kicsit fáradt vagyok, és mindjárt leragadnak a szemeim.
  • Ilyenkor alig jut eszembe bármi normális, amit még nem mondtam el magamról.
  • Pöttyös a pizsoma nadrágom.
  • Olaszországból feles poharakat hoztam a barátnőimnek, mert erről jutottak az eszembe.
  • Kaptam egy új jegyzetfüzetet, mert a régi betelt.
  • Szerdán megyek sportorvoshoz.
Válaszaim:
  • Melyik volt az első blogod? Amit olvastam, vagy amit írtam? Nos, amit olvastam: az egy Ian Somerhalder és egy Nina Dobrev fanfic volt, hiszen imádom a vámpírnaplókat. Amit írtam, az pedig: A holdhercegnő (egy vámpírnaplók fanfic, amit töröltem).
  • Ki a példaképed? Már sokszor mondtam, hogy nincs példaképem, és még mindig ehhez tartom magam. Próbálok a saját elvárásaim szerint élni.
  • Szereted a répát? Igen, szeretem, főleg a répatortát. A barátnőim idegeire is mentem, amikor azzal nyaggattam őket, hogy vegyünk egyet.
  • Kedvenc film? Percy Jackson: Szörnyek tengere. Szerintem király film :)
  • Hány blogod van? Jelenleg 3 történetes (ez, a Whatever happens, we always survive és a Lies on your lips) plusz egy oldalon társszerkesztő vagyok, hiszen trailereket készítek (Fantasy Girls)
  • Kedvenc könyv? Minden ami Cassandra Clare! Végzet ereklyéi könyvsorozat, és még az előtörténet is, de azt még nem volt szerencsém olvasni.
  • Hányadikos vagy most? Idén szeptemberben kezdtem a 11. osztályt.
  • Hány évesen kezdtél blogot írni? Ha jól emlékszem tavaly áprilisban kezdtem, és akkor 15 éves voltam.
  • Kedvenc napod? Szombat, mert akkor nincs másnap suli, és aznap sem volt.
  • Film vagy könyv? Mind a kettő a maga módján szórakoztat. Nem tudnék választani.
Kérdéseim:
  • Mit éreztél akkor amikor megkaptad életed első kommentárját?
  • Miért pont Nina Dobrev a női főszereplőd?
  • Mit éreztél amikor bezártátok a többiekkel közös design blogotokat?
  • Rendszeresen komizol minden történetnél, amit olvasol?
  • Szerinted Fantasyt könnyebb vagy rendes emberekről szóló történetet könnyebb írni?
  • Milyen volt a napod?
  • Leonanak volt egy kis kedvence Hero, neked van hozzá hasonló állatod?
  • Mit vársz el a jövődtől?
  • Mi a legdurvább álmod?
  • Miben érzed magad tehetségesnek (persze az íráson kívül)?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendio!
    Tudod, mennyire szeretlek, és mennyire hálás vagyok neked! <333 De nagyon durván elkényeztetsz, nem érdemlem meg! Azért nagyon-nagyon szépen köszönöm, eszméletlen hálás vagyok ismét! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Leona!
      Egyáltalán nem kényeztetlek el, hiszen megérdemled a díjakat :) Én vagyok hálás, amiért írod a blogod <33
      Millio puszi Xx és nagyon szívesen :)

      Törlés