A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. november 10., vasárnap

Díj #65 #66

Nagyon szépen köszönöm a díjat Anikónak! <333
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • még mindig alig hiszem el, hogy ennyi olvasóm van 
  • semmi kedvem holnap iskolába menni, bár kinek van?!
  • nagyon tetszik Christina Grimmie hangja, most is az egyik számát hallgatom 
  • nagyon várom a nyarat, és idén nem csak a meleg és a szünet miatt
  • ma voltunk vásárolni, és vettünk Nutellát *.*
  • miután közzétettem a díjakat, bepótolom a lemaradásomat a TVD-ben
  • eddig azt hittem, hogy a Mom Park egy park, de ma rájöttem, hogy az egy bevásárlóközpont
  • ma palacsinta volt itthon, de nem voltam éhes, így odaadtam a tesómnak
  • mostanában rengeteg könyvet olvasok, de fogalmam sincs, honnan lett ennyi időm
  • van egy piros farmernadrágom, amit nagyon szeretek
  • jelenleg egy trailerhez szedtem össze a képeket, amit egy rendelésre fogok csinálni
Válaszok:
Nem találtam kérdéseket :)

Kérdések:
  • Voltál már valaha olyan szituációban, amiből csak kínosan tudtál kikászálódni?
  • Melyik volt az a pillanat, amit még egyszer szívesen átélnél?
  • Ha választanod kellene valamelyik fantasztikus karakter közül, kinek a bőrébe bújnál?
  • Hogyan megy az iskola, milyen tanulónak tartod magad?
  • Mi az, ami elősegít téged az iskolában?
  • Szoktál másokat korrepetálni vagy esetleg te ilyesmiben részesülni?
  • Mi az a dolog, amire a leginkább vágysz az életedben?
  • Mit gondolsz, ki nevezhető sikeresnek az írásban?
  • Melyik a kedvenc könyved, hogyan találtál rá?
  • Mesélj el egy felejthetetlen élményt, amin a mai napig el tudsz mosolyodni!
  • Melyik a kedvenc városod, jártál már ott? Ha igen, milyen volt, ha nem, milyennek képzeled?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat Abbie-nek <333 imádlak!
Szabályok:
  • Tedd ki ezt a képet!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • tegnap itt aludt nálunk az unokatestvérem 
  • megnéztük az egy különc srác feljegyzései-t, ha jól emlékszem pontosan a címére
  • mostanában rengetek könyvet olvasok 
  • jelenleg melegítőnadrágban ülök a székemen
  • van egy jegyzetfüzetem, amibe mindig leírom az aktuális ötleteimet
  • utálom a németet, és jó lenne, ha nem tanulnánk ilyet
  • anya ma csinált sütit, és egy csoda folytán istenire sikeredett
  • szeretek gyors éttermekben enni
  • nagyon melegem van, pedig alig fűtenek 
  • az előbb számoltam meg, még hány dolog kell leírnom magamról
  • szombaton voltam játszótéren xD és nagyon élveztem 
Válaszaim:
  • Mióta blogolsz? 2012. áprilisában kezdtem, ami elég régen volt már, vagyis nekem olyan távolinak tűnik.
  • Jelenleg mi a kedvenc zenéd? Kettő is van, amit nagyon szeretek, egy lassú és egy gyors, méghozzá: Christina Grimmie: Liar liar és Icona Pop: All night.
  • Várod a karácsonyt? Igen, mivel nagyon szeretem azt az ünnepet is, és az ha már az lenne, az azt jelentené, hogy itt a téli szünet.
  • Szereted a karácsonyi vásárokat? Még szerintem egyetlen karácsonyi vásáron sem voltam, így nem tudok mit válaszolni. Viszont tavaly voltam Bécsben egy adventi vásáron, ahova idén is megyek, és az nagyon tetszett.
  • Kedvenc évszak? Tél és nyár.
  • Melyik történetedet adnád ki legszívesebben egy könyvben? Vicces, hogy ezt kérdezed, és a válaszom erre az, amit Krisztivel fogunk megírni a nyáron.
  • Hány blogot írsz? Jelenleg négy történeten dolgozom, de ezek közül az egyik blog még nincs publikálva.
  • A szüleid olvassák az írásod? Anya olvasta már a novelláimat, de a több fejezetes történeteimet nem olvassa, csupán az általam elkészített trailer videókat látta.
  • Van testvéred? Van egy öcsém, aki három évvel fiatalabb nálam.
  • Inkább blogot olvasol vagy egy könyvet? Szerintem teljesen mindegy, azt olvasom szívesen, ami szépen van megfogalmazva és érdekes a története.
  • Van olyan személy, akivel írnál egy közös történetet? Ha igen, ki? Jelenleg is van olyan személy, akivel közösen írok blogot - kettő is, de kriszty96-tal még több történetet is szívesen papírra vetnék.
  • Ültél már repülőn? Még nem, de nagyon szeretnék.
Kérdéseim:
  • Honnan jött az ötleted ahhoz, hogy írj egy történetet Avril-ről és Chad-ről írj történetet?
  • Mit gondolsz, van olyan ember, aki nem fogja követni, csak azért, mert nem One Direction fanfiction?
  • Mióta gyakorlod a szerkesztést, meddig tart elkészíteni egy fejlécet?
  • Mi késztet arra, hogy mindig megváltoztasd a blogjaid kinézetét? Ezt miért nem szoktad?
  • Érettnek tartod magad?
  • Mit jelent számodra az, hogy blogolhatsz?
  • A papagájaidnak mikor lesznek kicsi bébijei?
  • Ha keresztezel egy zöld és egy sárga madarat, milyen lesz belőle?
  • Mit gondolsz a sablonos kérdésekről? Nem szoktad unni, hogy mindig ugyanarra a kérdésre kell válaszolnod?
  • Milyen volt a hétvégéd?
  • Tervezel újabb történeteket is?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendio!

    Juj, juj, juj, nagyon hálás vagyok a díj miatt, rettenetesen drága vagy, borzasztóan köszönöm szépen!

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Azym!
      Juj, nagyon örülök, hogy örülsz neki, mivel úgy gondolom, te vagy az egyik a sok író közül, aki igazán megérdemelte <33
      Millio puszi Xx

      Törlés