A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. április 13., vasárnap

Díj #81 #82

Nagyon szépen köszönöm a díjat Blondie T.-nek! :)
Szabályok:
  • Rakd ki, kitől van!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Küldd el 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • már nagyon izgulok az új történet miatt
  • tegnap itt aludt a nagymamám, de ma már vissza is utaztak vidékre
  • mostanában úgy érzem - ki gondolta volna?! - hogy semmire sincs időm
  • sajnálom, hogy ismételten késtem a díjjal
  • mostanában nagyon sok király blogra bukkantam és remélem hamarosan el tudom olvasni őket
  • feketék a körmeim
  • holnap - vagyis ma - megyek anyuval térdvédőket venni
  • szerintem kicsit ingerlékenyebb vagyok mostanában
  • mindig mosolygok, amikor elolvasom a kommentjeiteket
  • lefekvés előtt még elolvasom Cassy egyik blogját
Válaszaim:
  • Mi a kedvenc sportod? Nagyon szeretek kosarazni, de most már nem csak ezt, de a röplabdát is imádom.
  • Ha találkozhatnál egy sztárral, ki lenne az? Nem tudom, talán Lily Collins.
  • Ki a kedvenc színészed? Nincs kedvencem, nagyon sok színészt szeretek, de jelenleg Logan Lerman.
  • Ha cserélhetnél egy hírességgel, ki lenne az? Emma Watson, hogy beszélgethessek a kedvenc színészemmel.
  • Hány éves vagy? Már több mint egy hónapja 17 éves vagyok.
  • Mi a kedvenc ruhamárkád? Tally Weijl.
  • Hol élnél legszívesebben? Valahol, ahol angolul beszélnek. Ausztrália, Anglia vagy Amerika.
  • Mi a kedvenc filmed? Talán a Percy Jackson: Szörnyek tengere.
  • Mi a kedvenc könyved? Nincs kedvencem, mindig azt szeretem, amit éppen olvasok. Most: Cassandra Clare: A herceg.
  • Szereted a Vámpírnaplókat? Ha igen, ki a kedvenc szereplőd? Igen szeretem és természetesen Damon fan vagyok.
Kérdéseim:
  • Miért pont Liam Payne lett a blogod férfi főszereplője?
  • Te is hiszel Istenben?
  • Milyen típusú blogok keltik fel leginkább az érdeklődésedet?
  • Mit gondolsz az ilyen, személyre szabott díjakról - ezalatt azt értem, hogy ez most csak a tiéd.
  • Gondolkoztál már azon, hogy valakivel közösen írj meg egy történetet?
  • Mit gondolsz azokról, akik kommentárhatárt szabnak a következő rész érkezéséhez?
  • Hogyan találtál rá a blogspora?
  • Mi volt az első blog, amit olvastál?
  • Ki az az író, akire felnézel?
  • Mi az a film, amit legutoljára láttál a moziban? Hogy tetszett?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:


Nagyon szépen köszönöm a díjat kriszty96-nak <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • lassan semmit sem tudok írni, ami új lenne, tekintve, hányadik díjat töltöm már ki
  • ennek ellenére még mindig megtisztelőnek érzem, ha gondoltok rám ilyen értelemben is
  • a legmerészebb álmom az, hogy egyszer a buszon valaki az én könyvemet olvassa majd, miközben mellettem ül
  • aludnom kéne, mert hosszú napom lesz, de egyszerűen nem megy, amíg ezt be nem fejeztem, mert kötelességemnek érzem
  • amint tudok, válaszolni fogok a kedves kommentekre, még a következő rész előtt
  • nem gondolom, hogy fotogén lennék
  • szeretem a csokit
  • holnap mosogatnom kell majd, mert már megígértem
  • tegnap veszekedtem anyuval, de ma már minden happy volt
  • ma találtam egy blogot, amit egy fiú ír és nagyon tetszik
  • jelenleg szomorú számot hallgatok
Válaszaim:
  • Ugye nem haragszol rám, amiért nem együtt néztük meg a Noét? Dehogy haragszom. Remélem, hogy neked is legalább annyira izgalmasan telt a mozi, mint nekem, amikor megnéztem Dorinával és azt is, hogy annyira tetszett, mint nekünk.
  • Hogy érzed, ez a történeted képes volt felülmúlni az előzőt? Szerintem képes volt. Louis és Grace története sokkal jobban tetszett, mint az előzőek, de mindig így vagyok vele, ha újba kezdek (jelenleg Harry és Melissa a kedvenc).
  • Végül örülsz a végeredménynek? Igen örülök, bár így jobban belegondolva, sokkal romantikusabbra is megírhattam volna. Végül nem is Lou és Grace lett a fő téma, hanem a két lány ellenségeskedése. De sebaj, remélem ennek ellenére tetszett az olvasóimnak.
  • Te hogyan érzel afelől, hogy lassan befejezzük a közös történetünket? Egyszerre örülök és nem. Boldog vagyok, amiért életemben először befejezek egy blogot és, hogy azt pont veled, de szomorú is vagyok, amiért el kell engednem.
  • Tényleg tetszett az ajándék, amit szülinapodra adtam neked? Teljes mértékben, nagyon imádlak,amiért képes voltál megírni egy egész novellát csakis nekem.
  • Gondoltad volna, hogy egy könyvet is kapsz mellé? Soha. Nagyon meglepett és az egyik kedvenc könyvemmé vált. Alig várom, hogy a kezeim között tarthassam a második kötetét.
  • Másnak is tartottál már olyan "felolvasó estet", mint nekem, amikor utoljára találkoztunk?Szerinted más előtt is képes lennék olyan szinten égetni magam? Na jó, képes lennék, de még nem tettem hasonlót. MÉG.
Kérdéseim:
  • Mesélj egy kicsit arról, honnan jött a blogod alapötlete!
  • Design blogokon is tevékenykedsz, mint kritikaíró. Mi vonzott ehhez?
  • Mit üzennél a kezdő bloggereknek?
  • Mi az, amitől képes vagy a falra mászni?
  • Ki az a személy, aki nélkül nem tudnád elképzelni az életed (családtagokon kívül)?
  • Mi a jelenlegi kedvenc számod?
  • Szerinted mitől lesz jó egy történet?
  • Fontos, hogy egy bejegyzésbe kerüljön kép?
  • Mit ettél utoljára?
  • Ha állat lehetnél, mivé változnál?
  • Ha belebújhatnál az egyik általam alkotott karakter bőrébe, kit választanál?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Kedves szerecsendio! Nagyon szépen köszönöm a díjat! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Annie!
      Nagyon szívesen, ugyanis megérdemelted :D <3

      Törlés