A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. július 11., péntek

Díj #84 #85 #86

Nagyon szépen köszönöm a díjat Alli-nek *-*
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd el 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • mindig elszégyellem magam, hogy ilyen sokáig tart egy ilyen kedves díj kitöltése
  • tegnap az egyik barátnőmmel azon gondolkoztunk, vajon ki indíthatta el ezt az egészet
  • nagyon félek a KRESZ vizsgától
  • ma már olyan sokat tanultam rá, hogy azt hittem, az agyam a fülemen át folyik majd ki 
  • úgy látszik "gyorsabb vagyok" mint gondoltam, mert keddre ígértem a díjakat
  • holnap a barátnőm befesti a hajam, ugyanígy vörös lesz
  • mostanában állandóan erre a videóra írok ( https://www.youtube.com/watch?v=ilyf-9KXLzE )
  • még két trailert kéne elkészítenem, de szerintem azok maradnak keddre
  • nem vagyok álmos, pedig ki kéne aludnom magam, úgy igazán
  • ha ezt közzétettem, elmegyek hajat mosni
  • nem szeretem az ananászt
Válaszaim:
  • Milyen terveid vannak a nyárra? Utazol külföldre? Leginkább pihenés, írás, szórakozás és sikeres vizsgák... megyünk a családdal a Balatonra is, de idén elmarad a külföldi nyaralás, amit egy csöppet sem bánok.
  • Ha eszedbe jut egy esetleges blog ötlet, akkor annak azonnal nekivágsz, vagy alaposan megtervezel előtte mindent? Régebben egyből nekiláttam, mostanában már jegelem, mert annyit írok és szerkesztek, hogy nem tudnám vezetni a blogokat. Annak meg semmi értelme, hogy havonta felpakolok egy középhosszú fejezetet.
  • Mi alapján választod ki az adott történet szereplőit? Elképzelem a jellemét, aztán keresgélek az interneten egy olyan színész után, akire illik és lehetőleg nem is sablonkarakter.
  • Mi adta a löketet ahhoz, hogy saját történet írásába kezdj? Régen nagyok sok TVD fanfictiont olvastam, de sokszor volt, hogy az író nem fejezte be, egyéb okokra hivatkozva. Egyik nap úgy döntöttem, hogy én is írhatnék, hiszen a fantáziám megvan hozzá, csak úgy, mint mindenki másnak. És azt is elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad, befejezem a történeteimet. Nos, három-négy törölt bloggal a hátam mögött ez nem nagyon sikerült, de most már egyet sem fogok törölni, mindet befejezem.
  • Mit gondolsz, mennyit fejlődtél az első történeted megírása óta? Szerintem nem nagyképűség, ha azt mondom, hogy rengeteget, ugyanis ha csupán az interneten még megtalálható történeteimet nézzük - ezen a blogon a Kellys a legrégebbi - csak pislogok, amikor unalmamban ránézek azokra a fejezetekre. Rövidek, unalmasak, sablonosak... BÉNA.
  • Van olyan barátnőd, akivel a blogolás alatti időkben ismerkedtél meg? Rengeteg ilyen barátnőm van, hálás is vagyok a blogger világnak.
  • A női főszereplők személyisége Tőled független, vagy magadról mintázod őket? Is-is. Mindegyik karakteremben megtalálhatóak a tulajdonságaim, vagy azoknak a felnagyított másai. A hibáim, a gondolkodásom, a cselekedeteim. De mindegyikbe csak egy-egy részem, a többi kitaláció. Kelly zenei szeretete, Tori eltökéltsége, Grace kedvessége, Summer nagyszájúsága, Melissa könyvek iránti szeretete (és a most íródó Skyler kételyei a szerelem és az emberek kapcsán).
Kérdéseim:
  • Mikor és hogyan találtál rá az 5SOS-re?
  • Ha könyvesboltot vezethetnél, mi lenne a neve?
  • Hannah és Ash zene iránti szeretete mind belőled fakad?
  • Ha lehetőséged nyílna rá, te is kimennél Franciaországba, mint cserediák?
  • Mit szeretsz annyira Ausztráliában? (hiszen nem ez az első blogod, aminek eme földrész lett a helyszíne)
  • Szerinted miért pont neked küldtem el ezt a díjat?
  • Milyennek képzelsz el külsőre? (nem tudom, hogy láttál-e már rólam képet, de ha igen, akkor vonatkoztass el tőle, és az alapján válaszolj, amilyennek megismertél, mintha egy történeted vagy egy könyv mellékszereplője lennék)
  • Mi volt a legutolsó film, amit láttál? Mi a véleményed róla?
  • Olvasni vagy tévézni szeretsz jobban?
  • Ki a kedvenc főgonoszod?
  • Melyik az a karakter (könyv vagy sorozat), aki leginkább hasonlít rád?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat ~DreamerGirl~-nek <3
Szabályok:
  • Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • szeretem a lassú számokat
  • a héten elkezdtem nézni a The Tomorrow People-t és nagyon imádom
  • szőlőt ettem vacsorára, így nem csoda, hogy éhes vagyok
  • le kéne mosni a körmömről a lepattogzott lakkot, de lusta vagyok hozzá
  • nem szeretem a német nyelvet
  • nem emlékszem az utolsó filmre, amit végignéztem
  • nem szoktam tévét nézni, viszont mindig arra kelek fel
  • valamikor a héten beleejtettem a telefonom a forró levesbe
  • nagyon megijedtem, hogy tönkre ment, de anyunak sikerült megjavítania, amiért hatalmas puszi még innen is
  • a szüleim tudják, hogy írok 
  • utálom az autós fizikát
Válaszaim:
  • Nézed a VB-t? Ha igen, ki a kedvenced? Néha-néha megnézek egy meccset, de nincs kedvencem. Mindig annak szurkolok, akinek a barátom nem.
  • Miért kezdtél el írni? Mert ez számomra egy önkifejezés, segített megtalálni azt, aki vagyok és azt, aki szeretnék lenni. Egyébként eleinte az egyetlen célom mások szórakoztatása volt. Fel szerettem volna dobni a hétköznapjaikat a történeteimmel, mosolyt szerettem volna csalni az arcukra, könnyekre és érzelmekre vágytam.
  • Mióta írsz? Nem tudok pontos dátumot, de bloggeren 2012 áprilisa óta vagyok jelen... nem ma volt.
  • Ki a példaképed? Az életben nincs példaképem, mert a magam elvárásai szerint élek, hogy amikor majd öreg leszek, akkor boldogan gondolhassak vissza a fiatalkoromra, anélkül, hogy bármit is megbánnék. Az írás terén viszont sokakra felnézek: Cassandra Clare, R. J. Ward, FantasyGirl.
  • Egyedül vagy közösségben érzed jól magad? Az emberek társas lények, természetesen én is közösségben érzem jól magam, de néha jó az egyedüllét.
  • Milyen zenét hallgatsz? Nagyon vegyes a zenei ízlésem. Imagine Dragons, Punnany Massif, lassabb, érzelmesebb számok, betétdalok...
  • Hány éves vagy? Februárban töltöm be a 18-at.
  • Mikor ismerkedtél meg a blogger-rel? 2012 áprilisában.
  • Egy nyugodt tengerparton vagy egy strandon nyaralnál szívesebben? Nyugodt tengerparton a barátaimmal.
  • Voltál már külföldön? Igen voltam, majdnem minden második évben elmentünk valahova.
  • Tudják a szüleid, hogy írsz? Igen tudják, bár nem nagyon foglalkoznak vele, talán csak annyiban tűnik fel, hogy elnézik, ha sokáig fenn vagyok a gép előtt.
Kérdéseim:
  • Hogyan éled meg, hogy letetted az érettségit?
  • Mi alapján választod ki a főszereplőidet?
  • Vannak olyan bloggerek, akikre felnézel?
  • Mi a kedvenc idézeted?
  • Van olyan zeneszám, amiben megtalálod önmagad történetét?
  • Sokat olvasol, vagy a hasonlataid maguktól fejlődtek, pusztán attól, hogy írsz?
  • Át szoktad olvasni a részeidet, mielőtt kiteszed őket?
  • Mivel szeretnél foglalkozni, ha "nagy leszel"?
  • Volt az iskolátokban iskola újság? Ha igen, akkor jelent meg benne bármi, amit te írtál?
  • Mi a kedvenc sorozatod, ki a kedvenc karaktered?
  • Szerinted változtál, mióta elkezdtél írni? Befolyásolta a személyiséged fejlődését?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat Ash-nek <3
Szabályok:
  • Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • alig várom, hogy kedd legyen
  • nagyon szeretek énekelni, viszont egyáltalán nincs hozzá tehetségem
  • sosem fogom megérteni, a sablonos blogoknak miért vannak lelkes követői
  • olyan fura belegondolni, hogy már július van
  • nyáron kevesebbet szoktam találkozni a barátaimmal
  • mindig izgulok a részek feltöltése előtt, mert minél többen olvasnak, annál nagyobb az elvárás
  • a legvadabb álmaim egyike, hogy egyszer valaki a buszon vagy a metrón az én könyvemet olvassa, miközben mellette ülök
  • a minap én is elkészítettem a reklámban látott, tasakos húst, és az egész alsó szintet ellepte a füst
  • ha egy zeneszámot nagyon szeretek, hiába hallgatom sokszor egymás után, képtelen vagyok megunni
  • szeretek angolul beszélni, a legtöbb vicces párbeszédemet angolul találom ki és úgy fordítom magyarra
  • jövőre több tantárgyból - angol és informatika - is le szeretném tenni az előrehozott érettségit, ráadásul nyelvvizsgára is pályázom
Válaszaim:
  • Mit ettél utoljára? Szőlőt - nem túl laktató.
  • Hallgatsz most valamit? Ha igen, mit? Igen hallgatok, Ben Cocks: So cold.
  • Hányas lábad van? 36-37, de kínai számozás szerint néha a 39-et is elérem.
  • Utolsó ember, akivel telefonon beszéltél? Az öcsém, mert nem találtam sehol, amikor megbeszéltük, hogy a Burger King előtt találkozunk. Nos, én hátul voltam, ő elől.
  • Van valamilyen furcsa fóbiád? Ha igen, mi? Nincs, ha az nem számít annak, hogy félek a magánytól. Nem attól, hogy valahol egyedül kell lennem, hanem attól, hogy senki sem bánná, ha nem léteznék. Attól, hogy elfelejtenek.
  • Szerettél-e már úgy valakit, hogy sírtál érte? Nem emlékszem ilyenre.
  • Megtudod nyalni a könyöködet? Nem, pedig már többször is próbáltam.
  • Mit olvastál utoljára? Blogot vagy könyvet? Blog: Azy - Engedj el!; könyv: Marie Lu: Legenda.
  • Van olyan szó, kifejezés vagy mondat, amit gyakran használsz? Nem is tudom, még nem vettem észre, pedig biztosan van ilyen.
  • Van valami beceneved? Kingu, Kingus, Dio.
  • Létezik fiú és lány között barátság? Igen létezik, ha nagyon vigyáznak rá.
Kérdéseim:
  • Ki a kedvenc karaktered (blog)? Melyik történetből való?
  • A blogod bejegyzései egy könyv oldalai... honnan jött az ötlet?
  • Mindig magadnak készíted el a designt?
  • Írd le az első három szót, ami eszedbe jut a legjobb barátnődről!
  • Milyen fogkrémet használsz?
  • Mi az a két tárgy, ami nélkül képtelen lennél élni?
  • Szerinted a mai világban a legtöbb ember az előbbi kérdésre valamiféle elektronikai kütyüt sorolna?
  • Sokat káromkodsz a valóéletben?
  • Meséld el kérlek az utolsó álmod, amire emlékszel!
  • Van olyan idézet, amit tökéletesen magadénak érzel? Ha igen, leírod?
  • Mit érzel, valahányszor kinyitsz egy új könyvet, amit még nem olvastál ezelőtt?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendio!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, és bár tudhatod, hogy nem szoktam kitenni őket időhiányban, egyszerűen annyira jók a kérdéseid, hogy muszáj válaszolnom :)

    Mikor és hogyan találtál rá az 5SOS-re?
    Tavaly év elején csak kóboroltam a Youtube-on, covereket hallgatva, és akkor véletlenül jobb oldalt kiszúrtam egy bizonyos 5 Seconds Of Summer Heartbreak Girl c. számához a videóklippet. Megnéztem tetszett. Lecsekkoltam néhány másik videójukat, és feliratkoztam a csatornájukra. Tehetségesek voltak, de nem tudtam mit várjak tőlük, voltam már zenekarok/bandák, akiket hallgattam, de megszűntek, mielőtt igazán befutottak volna. Nagyon örülök, hogy nem így lett.
    Ha könyvesboltot vezethetnél, mi lenne a neve?
    Álomfogó. (Nincs konkrét elképzelésem, de ez jutott most először eszembe.)
    Hannah és Ash zene iránti szeretete mind belőled fakad?
    Nem. Ashton zene szeretete a valódi személyiségéből fakad, és Hannah is sokkal muzikálisabb, mint én. Szeretek zenét hallgatni, de botfülem van, nem játszom semmilyen hangszeren.
    Ha lehetőséged nyílna rá, te is kimennél Franciaországba, mint cserediák?
    Valószínűleg gyáva lennék hozzá. Voltam már Franciaországban, úgy hadarnak, hogy középfokú nyelvvizsgával sem értem némelyiküket.
    Mit szeretsz annyira Ausztráliában? (hiszen nem ez az első blogod, aminek eme földrész lett a helyszíne)
    Nem is tudom. Olyan különleges helyszín: messze van mindentől, kicsit más mint minden, gyönyörű az egész. Egyébként mivel a 5SOS ausztrál nem is nagyon volt más lehetőségem, de valóban szeretem Ausztráliát.
    Szerinted miért pont neked küldtem el ezt a díjat?
    Hát, ez ó kérdés. Mert szereted a Kiszámíthatatlant és e-mailben elfelejtetted ezeket megkérdezni? :D
    Milyennek képzelsz el külsőre? (nem tudom, hogy láttál-e már rólam képet, de ha igen, akkor vonatkoztass el tőle, és az alapján válaszolj, amilyennek megismertél, mintha egy történeted vagy egy könyv mellékszereplője lennék)
    Láttam rólad képet, de amúgy is alacsony, vékony, hosszú barna hajú, szép nagy barna szemű lánynak képzeltelek, aki mindig mosolyog.
    Mi volt a legutolsó film, amit láttál? Mi a véleményed róla?
    Hű, öö... a legutolsó film, amit az elejétől a végéig láttam, nem csak odakapcsoltam 2 percre a tévét, az a Step Up volt egy hete (ritkán nézek filmeket). Bár a 2. rész a kedvencem, ezt is nagyon szeretem. Eleve a tánccal is úgy vagyok, mint a zenével: csodálom, akik azt művelik, mert én nem értek hozzá. Tetszettek a koreográfiák és a mondanivalója.
    Olvasni vagy tévézni szeretsz jobban?
    Olvasni, egyértelműen.
    Ki a kedvenc főgonoszod?
    Ha a 6. részt nem olvastam volna Sebastiant mondtam volna, de így Loki mellett teszem le a voksom.
    Melyik az a karakter (könyv vagy sorozat), aki leginkább hasonlít rád?
    Ez megint csak nehéz kérdés. Talán Tessa a könyvszeretete és a romantikus elképzelései miatt, de nem tudom... Legjobb barátnőm szerint egy kevésbé nagyhangú Kinga vagyok az SZJG-ből (mivel nem olvastam a könyveket, így erről nem tudok nyilatkozni).

    Még egyszer köszönöm! Sokat jelent, hogy gondoltál rám!
    Sok sikert a KRESZ-vizsgához! Ügyes leszel! <3

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága FantasyGirl!
      Nagyon szívesen adtam, bár tisztában vagyok vele, hogy sosem szoktad kirakni. Reméltem, hogy azért válaszolni fogsz a kérdésemre, mondjuk egy mail formájában, de itt ezerszer aranyosabb... köszönöm *-*
      Mosolyogva olvastam minden válaszod, és bevallom, igazából nem azért küldtem neked a díjat, mert elfelejtettem feltenni ezeket a kérdéseket, hanem mert imádom a szóban forgó történeted (is).
      További szép nyarat! A KRESZ vizsgám sikeres lett, még mindig alig hiszem el :)
      Millio puszi Xx

      Törlés