A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. július 28., hétfő

Díj #87 #88 #89

Nagyon szépen köszönöm Vivian J. Walker-nek, hogy kipécézett *-*

Feladatok:
  • Linkeld be azt az embert, aki kipécézett!
  • Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
  • Pécézz ki hét embert, és linkeld be Őket a blogodba!
  • Egy hozzászólásban értesítsd őket a kipécézésről!
7 dolog rólam:
  • ma délben keltem fel
  • a képeken, amik rólam készülnek, leginkább a barátnőmmel vagyok
  • egy másodperce beszéltem telefonon
  • a legutóbb, amikor sóskát készítettem, citrom ízűre sikeredett
  • Instagram függő lettem, bár inkább a képek nézegetésében, mintsem közzétételében
  • eddig nem tudtam, hogy bloggeren be lehet állítani a részeket időzítőre
  • szeretem az Ask.fm-et
Akit kipécézek:
Nagyon szépen köszönöm a díjat Blaze Brooke-nak <3
Szabályok:
  • Rakd ki, kitől kaptad a díjat!
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • a szomszéd szobából áthallatszik a tesóm kiabálása, pedig csak játszik
  • valamiért nem tudom kitenni a cseréket és ez nagyon elkeserít
  • kicsit belassultam, minden téren... az idő pedig csak pörög és pörög
  • megtiszteltetés, hogy megajándékoztok ezekkel a díjakkal
  • jelenleg barack színűek a körmeim
  • nem szeretem, ha az emberek megállás nélkül sajnálkoznak
  • nagyon szeretem a csokit
  • nem szeretem a kínait, de szombaton azt ebédeltem a barátnőmnél és meglepően finom volt
  • van egy jegyzetfüzetem, abban szoktam ötletelgetni
  • augusztusban kezdem a vezetést
  • nyuszis a pizsomám
Válaszaim:
  • Van olyan ember a sztárvilágból, akire felnézel? Ha igen, miért? Biztosan sok olyan sztár van, akire fel lehet nézni, de én nem nézek fel senkire. (Húh, ez aztán szép és választékos mondat lett). Nem követem nyomon az életüket, nem tudom, valójában milyenek lehetnek... így pedig lehetetlenség felnézni valakire.
  • Nagy családot szeretnél, vagy inkább kisebbet? Mármint olyan családot, amiben én leszek az anyuka? Ha erre gondoltál akkor kicsit, egy, maximum két gyerkőccel.
  • Általában társaságban, vagy egyedül szeretsz lenni?  Társaságban, hiszen mint a legtöbb ember, én is társasági lény vagyok, de  kétség kívül van, hogy mindenkit elküldök melegebb éghajlatra és elzárkózom a külvilágtól. Olyankor írok, zenét hallgatok vagy olvasok.
  • Honnan jött az ötlet a bloggeres nevedről? Nem tudom. Lehet, hogy éhes voltam, bár még sohasem ettem vagy láttam szerecsendiót.
  • Ha nem te írnád a blogodat, olvasnád? Igen, hiszen, ha nem tetszene az alapja, nem írnám.
  • Az írás számodra hobbi, vagy komolyabban is szeretnél vele foglalkozni? Elsősorban hobbi, de titkon reménykedem benne, hogy kiadják egy könyvem.
  • Könnyen megnyílsz az emberek előtt, vagy inkább zárkózott típus vagy? Könnyen megnyílok egy bizonyos szintig. De a legféltettebb gondolataimat, titkaimat nehezen adom ki. A zárkózott szó ennek ellenére egyáltalán nem illik rám.
  • Volt már olyan, hogy megirigyelted mások alapötleteit? Nem nevezném irigységnek, inkább csak csodálkoztam egy nagyot, hogy milyen ügyesek. 
  • Melyik süteményt szereted a legjobban? Kókuszkocka.
  • Miből áll a napod? A mai pont egy lazulós napra sikerült. Alvás, evés, írás, blogolás, chatelés, zuhanyzás és takarítás. Ennyi az egész.
  • Örülsz, hogy elkezdtél írni? Nagyon örülök.
Kérdéseim:
  • Melyik évszak a kedvenced, miért pont azt választottad?
  • Mit gondolsz arról, hogy ez a díj csakis a tiéd? (hiszen te vagy az egyetlen, akinek tovább küldtem)
  • Mennyire tartod fontosnak, hogy jó és közvetlen kapcsolatod legyen az olvasóiddal?
  • Szerinted mitől lesz sikeres egy-egy könyv vagy blog?
  • Minden terved valóra váltottad a nyárral kapcsolatban?
  • Mit gondolsz az 1D elleni kampányokról (bloggerek körében)?
  • Mi a kedvenc süteményed? El tudod készíteni?
  • Amikor írsz, szoktál zenét hallgatni?
  • Mennyire tartod fontosnak a sportolást? Sportolsz valamit?
  • Van példaképed? Ha igen, ki az és miért?
  • Hogyan találtál rá a bloggerre?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat Pinky-nek <3
Szabályok:

  • Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj 10 tényt magadról!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Írj 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • napok óta, egyfolytában a Dark Paradise-t hallgatom
  • szombaton - vagyis inkább már vasárnap - hajnali ötkor feküdtem le
  • jelenleg C. Dickens: Szép remények című könyvét olvasom 
  • tegnap megírtam egy kritikát és elkészítettem egy videót is
  • ha ezzel készen leszek, elkezdek mosogatni
  • tegnap este számolgattam, s lehet, hogy a suli miatt 10 naponta jönnek majd a részek, bár még nem döntöttem el
  • hihetetlennek tartom, hogy ez már a 89. díjam ezen a blogon
  • az előbbi pontból kifolyólag szerintem már mindent tudtok rólam, semmi újat nem tudok írni ehhez a részhez
  • nincs hangom, de imádok énekelni
  • zuhanyzás közben - kivétel nélkül -, minden egyes alkalommal szól a zene
Válaszaim:
  • Kutya vagy inkább cica? Nem tudom, egyik sem. Egyetlen állat sem díjazná, ha én lennék a gazdája ugyanis nem lenne rájuk elegendő időm. Az állatok viszont szeretetre és törődésre szorulnak.
  • Ki a kedvenc énekesnőd? Nincs kedvencem, de nagyon Alex Hepburn-t és Lana Del Reyt.
  • Ki a kedvenc énekesed? Szintén nincs ilyenem, viszont Ben Cocks-nak szép hangja van.
  • Kedvenc film? Inkább azt írom, amit legutóbb láttam, ugyanis olyan sok film van, hogy lehetetlen kiválasztani közülük egyetlen egyet. Kéjjel nappal (Knight and day).
  • Kedvenc sorozat? Nagyon szeretem az Odaátot, a Teen wolf-ot, a Tomorrow People-t és a Vámpírnaplókat.
  • Egy hülye sztori rólad: Életem első randiján, még tavaly nyáron: elmentünk biliárdozni, pedig egyáltalán nem tudok. Az asztal felett van egy lámpa, aminek a szélére rá lehet tenni a háromszöget, ami összefogja a golyókat. Én, a magam 164 centiméterével, s önálló nőként, eldöntöttem, hogy visszarakom a helyére. Nos, leejtettem és eltört, de a fiú, akivel voltam bizton állította, hogy már olyan volt. Csak mosolyogtam, mint egy idióta, s elfelejtve a kellemetlen pillanatot, nekikezdtem a játéknak. Megcsúszott a kezem, a dákóval eltaláltam - nem, még véletlenül sem a labdát - a lámpát. Annyira megijedtem!
  • Sportolsz? Ha igen, mit? Igen, röplabdázom.
  • McDonald's vagy inkább pizzéria? Mindkettő.
  • Romantika vagy akció? Mindenképpen akció.
  • Ha megjelenne nálad a tündérkeresztanyád, és kívánhatnál egyet, mi lenne az? Szeretném, ha egyszer kiadnák egy könyvemet. (szép kis álom, jöhetne az a tündérkeresztanya)
Kérdéseim:
  • Egy ideig nem került fel új rész a blogodra. Hiányzott a világ, amit megalkottál magadnak?
  • Honnan merítesz ötletet, ha nem jönnek a szavak?
  • Mi volt a nyarad eddigi legkedvesebb momentuma?
  • Ilyenkor ellustulsz, vagy tartalmasak a napjaid?
  • Szerinted mi a jelenlegi nyár legnagyobb slágere? Szereted?
  • Milyen színű a szobád? Miért ezt választottad?
  • Ki a kedvenc fő gonoszod? (legyen az sorozat, film vagy könyv sztárja)
  • Idén voltál már strandon?
  • Mi a legnagyobb álmod?
  • Mi az első három szó, ami eszedbe jut a nyárról?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés: