A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2015. július 4., szombat

Díj #102 #103 #104 #105 #106

Hatalmas köszönet érte Boo-nak <3
Szabályok:
  • Írj 10 dolgot magadról!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább!
  • Iratkozz fel a küldőd blogjára! (sajnálom, de az ilyesfajta kikötésekkel nem értek egyet, és természetesen annak, akinek elküldöm, nem kötelező feliratkoznia a blogomra)
10 dolog rólam:
  • nagyon röstellem (ismételten), amiért csupán most lett elég időm kitenni ezeket a díjakat, remélem nem tűnök ettől túlzottan hálátlannak, mert nem vagyok az
  • elhatároztam, hogy ezen a nyáron igenis dolgozni fogok és úgy tűnik, össze tudom majd hozni
  • ötös lett az előrehozott informatika érettségim
  • félek, hogy nem fogok tudni elég fejezetet megírni előre a végzős évem előtt ahhoz, hogy rendszeresen tudjak frissíteni
  • mostanában rengeteg sorozatot és filmet nézek, ami miatt nincs elég időm az írásra, de persze ezen igyekszem javítani
  • voltam már annyira részeg, hogy hánytam, de ez életem során eddig csupán kétszer fordult elő és a legutóbbi is legalább egy fél éve történt
  • az elmúlt napokban ismételten beszélhetni kezdtünk az egykori legjobb barátnőmmel, akivel csúnyán összevesztünk január környékén, ezért most roppant boldog vagyok
  • a boldogságomban közrejátszik az is, hogy jelenleg a szerelmi életem is (kis túlzással) tökéletes
  • ez egyébként vicces, tekintve, hogy amikor elkezdtem Liam történetét egy szemétdomb volt az életem a szerelem miatt, s most, hogy felteszem az utolsó fejezetet minden megjavult
  • nemrég elkezdtem nézni a The Royals című sorozatot és imádom (!), csak ajánlani tudom
Válaszaim:
  • Milyen könyvet olvastál utoljára? A Ha maradnék című könyvet, amit még június elején kezdtem el, és ami azt illeti, még mindig nem sikerült befejeznem, de erre is időt szakítok majd a nyár folyamán.
  • Volt újévi fogadalmad? Hűha! Na ezen a kérdésen tökéletesen látszik, milyen régóta esedékes már ez a bejegyzés. Igen volt, és ha jól emlékszem, két héten belül megszegtem. Ennyit a kitartásomról. Sebaj, majd jövőre! Vagyis idén...
  • Mitől leszel igazán boldog? Ha olyanokkal tölthetem a szabadidőm, akiket szeretek.
  • Mi a véleményed az ask.fm-ről? Nincs vele semmi bajom, én is regisztráltam úgy egy-két éve a blogger nevemen. Nagyon aranyos embereket ismertem meg általa, bár tudom, vannak, akik itt élik ki a gonoszságukat, amit egyáltalán nem támogatok, sőt! Elítélendő.
  • Ha a blogod egyik szereplőjének bőrébe bújhatnál, ki lennél a legszívesebben (a főszereplőn/főszereplőkön kívül)? Szívesen lennék Carter, még a Louisos történetből. Nem tudom, ki emlékszik még rá, de ő volt Grace legjobb barátnője, aki Ausztráliában élt a kisöccsével és a szüleivel. Azért nem lehetett rossz dolga, nem?!
  • Miért? Azt hiszem kicsit előreszaladtam. Az előző kérdésben erre is válaszoltam.
  • Szeretnél majd tetoválást? Ha igen, milyet? Nem szeretnék.
  • Szerinted könnyű szerelembe esni? Sokan rágörcsölnek és szerintem ezért szerelembe esni számukra nagyon nehéz, viszont ha elengeded magad és megtalál a megfelelő ember, akkor észre sem veszed, de máris szerelmes vagy.
  • Min nevettél utoljára a legjobban? Talán egy Facebook üzeneten, vagy nem is! A barátaimmal megünnepeltük, hogy sikeresen odaértem a szóbelimre (ami azért volt necces, mert Egyiptomból repültem haza, és egyből a suliban tett ki a kocsi)... a haverom kicsit beállva az orrába dugott egy tollat. Na azt látni kellett volna!
  • Milyen a kapcsolatod az osztálytársaiddal? Nagyon szeretem őket, legalábbis a legtöbbet. Persze nálunk is vannak különcök, akik inkább csak a kisebb haveri körükkel beszélgetnek, őket ha lehet így fogalmazni, igazából nem is ismerem. De velük sincs bajom.
Kérdéseim:
  • Mit gondolsz arról, hogy ez a díj egyedül a tied, így a kérdések is külön neked szólnak?
  • Honnan jött a blogod ötlete?
  • Szoktál blogokat olvasni, vagy inkább az írás híve vagy?
  • Szerinted fontos, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű visszajelzést kapjon egy írópalánta? Mint olvasó, teszel ennek érdekében?
  • Mennyire tartod magad "jó embernek"? Mitől lesz egy ember jó?
  • Ha választanod kellene, melyik zeneszám írja le leginkább az életed?
  • Ki a plátói szerelmed? Úgy hallottam, minden embernek van az élete során legalább egy ilyenje.
  • Szeretnél elmenni valamelyik híresebb fesztiválra a nyáron?
  • Mennyire engedékenyek a szüleid egy ötös skálán? Miért pont ezt a számot írtad?
  • Milyen közösségi oldalakra regisztráltál az elmúlt évek során? Mindegyiken aktívan tevékenykedsz?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Des Tiny-nek! :)
Szabályok:
  • Írd le, kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Írj tíz kérdést!
  • Küldd tovább!
10 dolog rólam:
  • még mindig nem tudom, hova szeretnék tovább tanulni,viszont ezen a nyáron ha törik, ha szakad, ki fogom találni
  • teljesen oda meg vissza vagyok Amerika kapitányért... eszméletlen, imádom
  • ha bármelyik könyvbe belebújhatnék, a Kitörés ellenére is az Útvesztő lenne az
  • nagyon szeretek olyan videókat nézegetni, amiket a kedvenc shipjeim alapján készítenek
  • és ebből következik, szívesen belebújnék Lydia Martin bőrébe is
  • kiskoromban mindig irányítani szerettem volna a vizet, ha különleges képességet választhatnék mégis inkább mások gondolataiba szeretnék beleolvasni, vagy teleportálni, mert utálom a koránkelést és a volánbuszt
  • én fogom elkészíteni az osztályunk videóját a szalagavatóra, már nagyon izgatott vagyok, ugyanis maximalista vagyok ilyen szempontból és a képekkel sokkal nehezebb dolgozni, mint a videókkal
  • nagyon szeretem a sültkrumplit
  • nagyon nehezen mondom ki azt a bizonyos szeretlek szót
  • hihetetlen, de egész nap nem csináltam semmi értelmeset
Válaszaim:
  • Mi az álom munkád? Szeretnék író lenni, esetleg forgatókönyvíró, de vágó és esetleg könyvtáros is szívesen lennék.
  • Kinek az írás stílusa tetszik a legjobban? Ha híres írók közül kell választanom, akkor határozottan Cassandra Clare, viszont ha a bloggerekre gondolok, akkor az általam a napokban felfedezett Dorothy Chanté mellett FantasyGirlt tudnám még kiemelni.
  • Milyen stílusban írsz szívesen? Ezt a kérdést nem igazán értem. Mármint milyen személyben, időben? Mert akkor számomra teljesen mindegy, a legtöbbet már kipróbáltam, be is fejeztem velük egy-egy történetet. Mind ugyanolyan jó volt, szívesen írok bármelyikben.
  • Hiszel az igaz szerelemben? Biztosan létezik, nem hiszem, hogy ezt az érzést bárki képes lett volna önmagától kitalálni... plusz ha a szüleimre nézek egy másodpercig sem kételkedem, hogy ilyennek lennie kell.
  • Mi tenne igazán boldoggá? A barátaim, egy jó film, egy király videó, a családom, egy páratlan könyv, egy vicces karakter, egy egyedi blog, egy jó zene, egy finom illat, egy ínycsiklandozó sütemény... 
  • Mitől nyugodsz meg igazán? Néha attól, hogy egyedül lehetek, néha a barátaim jelenlététől és attól, hogy elterelik a figyelmem arról, ami felhúzott.
  • Mi a legfélelmetesebb hely szerinted? Az részletkérdés. Éjszaka egy kihalt utca is nagyon félelmetes tud lenni, reggel pedig az elhagyatott, horrorfilmbe illő házak sem hozzák rá a frászt az emberre.
  • El tudod képzelni, ahogy egy ember leül a gép elé és elolvassa azt, amit te írtál? Amikor elkezdtem a kérdés olvasását úgy gondoltam, jézusom, persze, mindent el tudok képzelni, elvégre írok, ahhoz pedig kell a fantázia, de a végére érve rájöttem, hogy nem. Ezt az egyet képtelen vagyok elképzelni.
  • Melyik a kedvenc filmed? Öhm, Amerika kapitány 2., de a DUFF is nagyon tetszett. Ha valaki nevetni szeretne, de imádja a szerelmi szálakat, annak csak ajánlani tudom.
  • Sorolj fel három helyet, ahova szeretnél eljutni az életed során! Kanada, Ausztrália, a harmadik pedig legyen mondjuk Hollandia. Csak mert csak.
Kérdéseim:

  • Mit gondolsz arról, hogy ez a díj csak neked szól?
  • Melyik az a könyv, amiről úgy gondolod, bár mindenki lehúzza, érdemes elolvasni?
  • Ha tehetnéd, változtatnál a saját történeteden, akár csak egy apróságot is?
  • Volt már, hogy véletlenül rákattintottál egy zenére YouTube-on és a kedvenceddé vált?
  • Átlagosan mennyi időt töltesz a számítógép előtt, és ebből mennyit szánsz írásra?
  • Tervezel valami felejthetetlent idén nyárra?
  • Melyik a kedvenc Marvel szuperhősöd? Mi fogott meg benne?
  • El tudod készíteni a kedvenc kajád egyedül, bármiféle segítség nélkül?
  • Honnan jött a blogod ötlete?
  • Hogyan találtál rá a bloggerek világára?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:


Nagyon szépen köszönöm a díjat Helena Z.-nek, Isobel A. Gross-nak és Klaunak^^
Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
  • Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
  • Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad!
  • Írj 12 dolgot a saját blogodról!
  • Válaszolj a feltett 12 kérdésre!
  • Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
  • Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés! (lehet kritika is, a lényeg, hogy építő jellegű legyen, normálisan megfogalmazva)
  • Cseréljetek linket!
  • Küldd tovább 12 embernek!
  • A képhez csatold a linket, ami az eredeti kampányhoz vezet!
12 dolog Helena Z. blogjáról:

Sajnálom, de mire eljutottam odáig, hogy elolvassam a blogot, az bezárt, vagyis minden bejegyzést töröltek. Így viszont nem tudtam megválaszolni az alább hagyott kérdéseket, amiért elnézést kérek!

Válaszok Helena Z. blogjával kapcsolatban:
  • Mit gondolsz alapjában véve Zayn és Perrie-ről? Szerinted tényleg FAKE?
  • Szerinted a pletykák tényleg igazak, amiket a portálokon olvashatsz róluk?
  • Mit gondolsz a design színeiről és a teljes alakjáról?
  • Mit gondolsz a prológus alapján az írásomról? Van valami szembetűnő hiba, ami szúrja a szemed?
  • Egyedinek találod a blog ötletét, hogy a valós tényekkel foglalkozik?
12 dolog Isobel A. Gross blogjáról:

még nem olvastam el, de amint lesz időm, természetesen minden kritériumot teljesítek, vagyis a blogot elmentettem a könyvjelzőim közé

Válaszok Isobel A. Gross blogjával kapcsolatban:
  • Mit gondolsz a Harry Potter fanficekről?
  • Milyen hatással volt rád a design?
  • Tetszett a trailer? Felkeltette a figyelmed?
  • Vannak olyan szereplők, akik elnyerték a tetszésedet? (a megváltozott jellemükkel)
  • Szerinted kiket kellene jobban előtérbe helyezni?
  • Kiszámíthatónak találod a cselekményt? Szerinted mi lesz a végkifejlet?
  • Te változtatnál a történeten? Ha igen, akkor mit?
  • Mit gondolsz az átkuszált párosokról?
  • Mit gondolsz a slashekről? (férfi x férfi szerelem)
  • Szívesen olvasnál még több, hasonló történetet?
  • Szerinted Happy End lesz a történet vége?
  • Neked mi jut eszedbe először a Zöld oroszlán címről?
12 dolog Klau blogjáról:

még nem olvastam el, de amint lesz időm, természetesen minden kritériumot teljesítek, vagyis a blogot elmentettem a könyvjelzőim közé

Válaszok Klau blogjával kapcsolatban:
  • Jenny és Louis milyen kapcsolatban vannak egymással?
  • Kivel lett a legjobb viszonyban Jenny az öt fiú közül?
  • Hogyan került Jenny a fiúk mellé?
  • Zayn vissza akar menni a bandához?
  • Perrie szereti Zaynt?
  • Szoros Jenny kapcsolata az igazi szüleivel?
  • Mi történt Jenny nevelő szüleivel?
  • Louisnak jó a kapcsolata Jennyvel a történet elején?
  • Perrie kedves Jennyvel, amikor először találkoznak?
  • Jenny és Zayn hol találkoznak véletlenül?
  • Miért költözik el Jenny a fiúk közös házából?
  • Mit gondolsz Jennyről?
12 dolog a blogomról:
  • Az első történet, ami ezen a blogon megtalálható, az első olyan történetem, amit tényleg be is fejeztem.
  • Az egyetlen ok, amiért az összes 1Ds történetemet ugyanarra a blogra töltöttem fel, az nem is igazán a lustaság, hanem a hiúság... nem szerettem volna elölről kezdeni az kedves kis olvasóim gyűjtögetését.
  • Eredetileg öt történetet terveztem erre a blogra - ezeket már mind be is fejeztem -, de végül a második történet kierőszakolt magának egy folytatást, így megszületett Perrie és Daren szerelmi vívódásának eseménysora. Végül úgy döntöttem, ha Niallel kezdtem, vele is szeretném befejezni ezt az egészet.
  • Az I know I am not alone címét egy Miley Cyrus dal sora ihlette. Gyakorlatilag átvettem az egészet.
  • Sosem voltam vérbeli rajongó, igazából azért pont a fiúk kapták a főszerepet ezekben a történetekben, mert amikor elkezdtem mindenki csak róluk volt hajlandó olvasni.
  • Liam és Sky történetét először nagyon sötétnek terveztem, de aztán megszületett Sophie, aki átvariálta az elképzeléseimet (szerencsére).
  • Skyler az első verzióban nem festő, hanem énekes lett volna, de túl snassznak találtam, mire eljutottam oda, hogy megírjam a történetét.
  • Szívem szerint Zayn története után Harryről és Melissáról írtam volna, de egy szavazás kedvéért Louis kapta a harmadik főszerepet.
  • Eredetileg Grace apukájának olyan súlyos lett volna a betegsége, hogy belehal, de szegény lány annyit szenvedett Summer miatt, hogy nem volt szívem ezt is "papírra vetni".
  • Daren neve az első változatban - így a vázlataim egy részében is - Martin volt, amit még egy szappanoperából vettem, így a nyomozó köszöni szépen, nagyon hálás, amiért megváltoztattam.
  • Az igazat megvallva az első két történetemre egyáltalán nem vagyok büszke, mindkettő tele van kiszámítható fordulatokkal, más szóval sablon sablon hátán... épp ezért el sem hiszem, hogy vannak, akik a kezdetektől fogva itt vannak velem.
  • A blog már több mint két éves, holott az első szó leütésénél úgy gondoltam képtelenség, hogy akár az egyet is megélje.
8 kérdés a blogommal kapcsolatban:
  • Melyik történet tetszik a legjobban a feltöltött öt közül? Ha csak egyet olvastál el, akkor az hogy tetszett?
  • Hogy tetszik a blog kinézete? Szerinted fontos, hogy manapság egy történetes oldal rendelkezzen a legújabb HTML csodákkal?
  • Mit gondolsz a fogalmazásomról? Miben kellene még fejlődnöm?
  • Szerinted mennyire valósághű egy-egy fordulat? El tudod képzelni, hogy ezek közül bármi igazából is megtörténhet?
  • Mit gondolsz a szereplőkről? Szerinted mindenki megtalálta a saját párját, vagy vannak, akik igazából nem is illenek össze személyiségileg (és ezért talán erőltetettnek tűnhettek a fejezetek)?
  • Ha bármelyik szereplő bőrébe belebújhatnál - tetszőleges időre -, kit választanál?
  • Mit változtatnál a blogban, ha megtehetnéd?
  • Ha nem létezne ez a díj, akkor is elkezdted volna valamelyik történetet?
Akiknek sok-sok szeretettel tovább küldeném:

6 megjegyzés:

  1. Kedves szerecsendio! :)
    Köszönöm szépen a díjat! Ha lesz időm, ki fogom tölteni. :)

    Puszi, Faithe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Faithe!
      Nagyon szívesen, hiszen igazán megérdemled <3
      Millio puszi Xx

      Törlés
  2. Szia!

    Köszönöm szépen a díjat! ^_^ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Nagyon szívesen adtam, hisz te is megérdemled! :)
      Millio puszi Xx

      Törlés
  3. És én is köszönöm szépen, bár egy kicsit megkésve :3

    VálaszTörlés