Minden, amit ezen a blogon látsz az én munkám, kérlek ne lopd és ha lehet, ne becsméreld! Köszönöm.

2015. október 2., péntek

Szünet

Sziasztok!
Sohasem gondoltam volna, hogy valaha ilyen bejegyzést hozok majd erre a blogra, de döntenem kellett, melyik történetemet folytatom, és melyiket szakítom félbe egy időre.
Nem akarom hosszúra nyújtani a magyarázkodást, tulajdonképpen magyarázkodni sem akarok. Aki ismer, és akivel szinte minden nap beszélek, az tudja, hogy fáradt vagyok. Nem fizikailag, ugyanis mindig tudnék egy kis időt szakítani egy-egy oldal megírására. Lelkileg fáradtam bele ebbe a hónapba, és ha belegondolok, hogy még mennyi áll előttem...
Szóval elég, ha annyit tudtok, az életem jelenleg egy érzelmi hullámvasút, és többet vagyok lent, mint azt kellene. Nagyon szeretlek titeket, és ígérem, ezt a blogot (és az összes tervezett vagy már publikált történetet) be fogom fejezni. Csak nem egyszerre. És nem most.
Köszönöm, hogy vagytok/voltatok nekem. Sosem lehetek elég hálás. Sajnálom, hogy ez most nem volt elegendő.
Millio puszi Xx
szerecsendio

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése