A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. december 23., hétfő

Díj #68 #69

Köszönöm szépen a díjat Naomi W.-nek <3
Feladatok:
  1. Említsd meg, kitől kaptad!
  2. Küldd tovább négy embernek!
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat Diana Brunwin-nak <33 édes vagy *.*
Szabályok:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni!
  • Nincs visszaadás/visszajelölés!
11 dolog rólam:
  • nagyon sajnálom, hogy még csak most teszem ki a díjakat, pedig tényleg örültem nekik
  • ennél mozgalmasabb hétvégém, mint az előző, még sohasem volt
  • tegnap Ever említette, hogy 24-én van Louis szülinapja és mivel teljesen elfelejtettem, hogy elutazunk mamánál, így akkor kerül ki a rész
  • nemrég keltem, de legszívesebben még mindig aludnék
  • mostanában rengetek blogot olvasok, így ki is szedtem párat a listámból, bár tudom, hogy szemétség
  • igazából csak azokat a blogokat olvasom, amit Bloglovin'-on is követek, de azokra MINDIG kommentelek
  • három és fél órára lakom a nagyszüleimtől, és már tudom is, mivel fogom elütni az időt
  • tegnap átjött Kriszti, előtte pedig itt aludt Lea
  • még mindig a karomon van az afteres karszalag
  • melegszendvicset reggeliztem
  • véletlenül A gonosz háza kettőt és nem az egyet néztük meg szombaton
Válaszaim:
  • Várod már a szilvesztert? Mit tervezel? Igen, nagyon várom már a szilveszter, de még nem tudom pontosan hol fogom tölteni, mindenesetre buliznék egy jót, akár csak tavaly.
  • Teszel bármiféle újévi fogadalmat? Ha igen, mit? Sosem szoktam, hiszen mindig megszegném. Úgy pedig értelmetlen az egész.
  • Mit szeretsz a télben? Imádom a havat, mert régen nagyon sokat hógolyóztam, vagy szánkóztam a barátaimmal és azt, hogy ilyenkor itt a Karácsony, a Szilveszter és a szülinapom :') 
  • Szereted a karácsonyi zenéket, vagy már néha agybajt kapsz tőlük? Inkább a második. Bár, nem ismerek sok karácsonyi zenét, sőt még dalt sem, hiszen ha valaki megkérne arra, hogy énekeljem el a Jingle Bells-t, akkor nagy valószínűséggel ennél a két szónál meg is akadnék... mégis, annyira unalmasak már, hogy ha nem is elsőre, de a harmadik hallásra tuti kirohannék a szobából.
  • Kedvenc teád? Utálom, sosem iszom teát. Nem tudom honnan jött, hisz kiskoromban még megittam, de mára már inkább a víz.
  • Mit szeretsz csinálni a hidegben, vagy az nem gátol meg semmiben? Szeretek a meleg szobában lenni, vagy korcsolyázni. Viszont sok mindenben meggátol, amit szeretek. Például nem süttethetem magam a Balatonon.
  • Szoktad nézni a magyar tehetségkutatókat? Régen néztem a Megasztárt meg az ilyeneket, de mára már a tévét is alig kapcsolom be. Ide ragadtam a laptopom elé, hisz írok, zenét hallgatok, sorozatokat nézek, beszélgetek a barátaimmal. Már mindenre képes, amire a TV volt.
  • Tartod a kapcsolatot bloggerekkel? Ha igen, kikkel? Igen. Kriszty96, Diana Brunwin, Feilla, Lucinda Thompson, Madison G. Wayla, Natalia Bowman, Molly Schmidt, Cher Brooks, Alexa, Belen Harris, Azy, L.T.P.~, Amelia Finnick, Dorsee és telefonon még Miss Babe hangját is hallottam *.* (sajnálom, ha valakit kihagytam, nekem még reggel van)
  • Műfenyő vs. igazi? Azóta van műfenyőnk, hogy az eszemet tudom - szóval nem is olyan régen -, de szegénynek már jobban hullanak a levelei, mint egy igazinak. Fogalmam sincs, mind a kettőben van valami jó.
  • Kedvenc téli illatod? (fahéj, tea, forralt bor stb.) Mézeskalács
  • Szeretsz síelni? Ha igen, mész idén? Még soha életemben nem síeltem és idén sem fogok.
Kérdéseim:
  • Honnan jött a blogger neved, és ez a rövidítése?
  • Miért váltogatod állandóan a designodat? 
  • Honnan jött a blogod ötlete?
  • Miért pont azok lettek a főszereplők, akik?
  • Mi az, amivel a legjobban meg vagy elégedve az életedben?
  • Van olyan blogger, akivel tartod a kapcsolatot?
  • Szoktál ajándékot venni a szüleidnek? Mit vettél idén?
  • Mit nem szeretsz a Karácsonyban?
  • Mire vágysz leginkább az életedben?
  • Értesz bármiféle téli sporthoz? (még a szánkózás is ér)
  • Mit tervezel a szünetre?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

4 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendio!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Megható, hogy gondoltál rám.
    Ezúton szeretnék nagyon kellemes karácsonyi ünnepeket kívánni Neked és Családodnak! <3

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fantasy Girl!
      Nagyon szívesen adtam, hisz ha valaki, akkor te tényleg megérdemelted <3
      Köszönjük szépen, és is Boldog Karácsonyt kívánok Neked és az összes családtagodnak <3
      Millio puszi Xx

      Törlés
  2. Édesem! ^^
    Meglep, hogy nekem is küldted azt a díjat, holott nem is hittem, hogy valaha is TŐLED kapok majd. Mindenesetre köszönöm, szebbé tetted a napom :)
    Emellett boldog, szeretetben gazdag karácsonyt és új évet kívánok Neked, és az összes kedves ismerősödnek! <3

    Big Hugs,
    Lucinda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám! ^^
      Ne lepjen meg, én már tegnap is mondtam, hogy nagyon szépen fogalmazol, meg minden. KI VAGYOK ÉN? Csak egy blogger, mint bárki más :) Örülök, hogy szebbé tehettem a napod egy ilyen aprósággal :)
      Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Neked és a Családodnak <3
      Millio puszi Xx <33

      Törlés