A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2014. március 29., szombat

Díj #78 #79 #80

Köszönöm szépen a díjat Eleanor-nak <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • ma sikerült dél előtt húsz perccel felkelnem, s bár ez már réges-régen elmúlt, úgy érzem, semmit sem sikerült megcsinálnom abból, amit terveztem
  • megint csak nagyon sajnálom, hogy ennyit késtem a díjakkal
  • ma már ask-on is mondtam magamról tíz tényt
  • jelenleg a A Little Party Never Killed Nobodyt hallgatom, de egy másodperc és vége lesz
  • az összes trailer rendelésemmel kész vagyok, de még vár rám négy kritika
  • szeretek blogolni, de úgy érzem, amint megcsináltam egy dolgot öt újabb vár rám
  • holnap megnézem a Noét az egyik barátnőmmel az Aréna moziban
  • az egész szobám padlizsán színű
  • feketék a körmeim, de csak a kezemen
  • nemrég csináltam meg egy meggyőző szöveget nyelvtanórára
  • még vár rám egy Vörösmarty esszé
Válaszaim:
  • Miért kezdték el blogolni? Régen nagyon sok TVD fanfictiont olvastam és sokszor volt, hogy a bloggerina nem fejezte be a történetét, így eldöntöttem, hogy ha én is fogok csinálni, akkor nem hagyom abba a közepén. Úgy éreztem a blogolás nekem is menne, hogy én is képes lennék fejezeteket írni s ezáltal megalkotni egy teljes történetet. S nem utolsó sorban, szerettem volna szórakoztatni az engem olvasó embereket. Feldobni őket egy-egy unalmas délutánjukon.
  • Honnan jött az ötlet? A blogom ötlete? Hmm, Niall és Kelly történetét egyik este, lefekvés előtt találtam ki, ha jól emlékszem. Épp azon filóztam, hogy ha egyszer találkoznék ezzel a hú de híres bandával, szerintem fel sem ismerném őket, amilyen béna vagyok, mi több, tuti kiabálni kezdenék, amiért nekem jöttek. Így született meg az I know I am not alone.
  • Mit gondolsz a koppintásról? Butaságnak tartom. Ha már valaki blogolni kezd, akkor ne azért tegye, mert ez egyfajta divat, hanem azért, hogy leírja a SAJÁT gondolatait.
  • Mi a kedvenc filmed? Nincs konkrét kedvencem, de nagyon szeretem a Percy Jackson filmeket.
  • Van olyan emlék, amit úgy érzel, hogy sosem fogsz elfelejteni? Nem tudom, szerintem idővel minden emlék megfakul és eltűnik. Azért remélem, hogy pár boldog fiatalkori emlékem öreg koromra is megmarad. Szeretnék mesélni majd a velem történt vicces eseményekről az unokáimnak.
  • Mi az? -
  • Bulvárlap vagy internet? Internet, bár azon sem olvasok pletykákat.
  • Csöndes vagy zajon helyen tudsz inkább írni? Egy csöndes helyen, távol mindenkitől, miközben szomorú zenéket hallgatok.
  • Van testvéred? Igen, van egy öcsém.
  • Ki a példaképed? Nincs konkrét példaképem. A saját magam elvárásai szerint élek, hiszen az a legfontosabb, hogy magamnak megfeleljek.
  • Meddig szoktál egy részen ülni? Mostanában több napot, de csak azért, mert mindig van valami más dolgom és így nem tudom egyszerre befejezni a részeket.
Kérdéseim:
  • Honnan jött a közös blog ötlete, melyikőtök vetette fel, hogy együtt kéne írnotok?
  • Nagyon szép a design. Az is közös munka?
  • Előre tudjátok már, mi lesz a történetben, vagy vannak még homályos részek?
  • Hogyan szoktatok nekilátni egy-egy fejeznek? Van valami különleges, bevált szokás, rutin, amit követtek?
  • Hogyan találtatok egymásra?
  • Már a blogspot előtt is ismertétek egymást?
  • Sok pozitív kritikát kaptatok már. Erre számítottatok?
  • Előbb a szereplőitek külsejét vagy belső tulajdonságait találtátok ki?
  • Mennyi időt szoktatok egy-egy rész megírására fordítani?
  • Ki a kedvenc szereplőtök, azon kívül, akit megszemélyesítetek?
  • A Prológus a történet végét jósolta meg, vagy a lány esetleges halála után olvashatunk majd még részeket. 
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm Adel Evans-nek :)
Szabályok:

  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • ma már közzétettem egy kritikát a design blogon
  • mostanában sokan mondták, hogy nem tudnak feliratkozni egy-egy blogra, ami számomra hihetetlen, hiszen szerencsére nekem még nem volt ilyen gondom
  • lassan négy óra, ami azt jelenti, hogy már fél órája írom ezt a bejegyzést
  • ma még szeretnék befejezni egy fejezetet a Whatever happens, we always survive című blogomba
  • jelenleg Imagine Dragonst hallgatok
  • az eredeti hajszínem világosbarna, de már egy hónapja vörös vagyok
  • szeretek kosarazni, bár ezt már említettem párszor
  • külön fürdőszobám van, ami jó, bár így mindig le kell mennem a földszintre, pedig a szobám az emeleten van
  • sosem tudom, kinek kéne küldenem a díjakat, mert szerintem már mindenkinek legalább ezerszer elküldtem
  • tegnap volt egy lyukasórám, amiben 80 képet készítettünk
  • izgulok a Harrys történetem miatt, nem tudom, milyen reakciókat váltok majd ki belőletek
Válaszaim:
  • Kedvenc színész? Nincs, de ha muszáj mondanom, akkor Ian Somerhalder és Lily Collins - csak hogy legyen egy lány és egy fiú is.
  • Kedvenc énekes? Szintén nincs. Szinte semmiből sincs kedvencem, de Ellie Goulding.
  • Van tesód? Van egy öcsém.
  • Kedvenc sorozat? Vámpírnaplók és The Originals.
  • Milyen színű szemed van? Kékeszöld. Mikor milyen kedve van.
  • Magassarkú vagy tornacipő? Tornacipő.
  • Hány éves vagy? 17 éves vagyok.
  • Kedvenc város? Hmm, mondjuk London vagy New York.
  • Kedvenc ország? Nagyon szeretem Angliát, Franciaországot, Horvátországot.
  • Kedvenc évszak? Mindegyikben van valami szépség.
  • Mióta írsz blogot? Lassan két éve, hogy elkezdtem blogokat írni.
Kérdéseim:
  • Miért változtattad meg a blogger nevedet? A másik már nem tetszett, vagy összetévesztettek valakivel?
  • Honnan jött az újrakezdés ötlete? Gondolok itt arra, hogy a két főszereplőd végül teljesen másképp találkozott.
  • Ki a kedvenc szereplőd?
  • Kivel tudsz a leginkább azonosulni?
  • A Csontváros című film ihletet meg, vagy teljesen máshonnan jött a blogod ötlete?
  • Neked van olyan barátnőd, aki sokban hasonlít Bonniera?
  • Az utolsó résznél úgy éreztem, mintha Bonnie tudott volna a varázsvilágról, hiszen olyan kiegyensúlyozottan küzdött a démon ellen. Tévedek?
  • Mi a kedvenc számod?
  • Amikor az első résznél nem kaptál visszajelzést, mire gondoltál?
  • Szereted a színészeket, akiket főszereplőnek választottál?
  • Milyen típusú blogokat olvasol?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat Izának <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • egyre nehezebb érdekes dolgot kitalálni, egyre nehezebb
  • szeretek rajzolni, bár ha választanom kéne a rajz és az írás között, akkor az írás mellett tenném le a voksom
  • nem vagyok önbizalom hiányos, de sosem vagyok túlontúl elégedett a részeimmel
  • kicsit fáj a hátam
  • sokszor félek, hogy a gépem egyszer csak felmondja a szolgálatot, hiszen nagyon sokat van bekapcsolt állapotban
  • van, hogy nézem a Violettát, és ha már itt tartunk, szerintem Leon nagyon aranyos
  • szeretek énekelni, bár nem tudok
  • olvastam már angol nyelven írt könyvet
  • mindig meglepődöm, amikor valaki megdicséri, amit csinálok
  • nincs barátom (mármint pasim)
  • még van pár díj, amit ki kéne tennem, de szerintem a hétvégén ez lesz az utolsó
Válaszaim:
  • Kedvenc szín? Lila.
  • Kedvenc játék? Internetes vagy társas? Amúgy nem tudom, nem játszok ilyenekkel már jó ideje.
  • Kedvenc sorozat? Vámpírnaplók és The Originals.
  • Kedvenc kaja? Rántott hús vagy sajtos hústekercs tört krumplival.
  • Kedvenc ital? Narancslé.
  • Kedvenc állat? Nincs. Nem az, hogy nem szeretem az állatokat, csak egyszerűen nem nőttek a szívemhez. Se kutya, se macska, semmi ilyesmi.
  • Milyen a suli? Mostanában egyre fárasztóbb. Nagyon sok mindent kérnek számon tőlünk és emiatt alig van időm vagy energiám más dolgokra, főleg, hogy edzek is mellette.
  • Van kedvenc hobbid? (a blogoláson kívül) Nagyon szeretek kosarazni.
  • Általában mikor szoktad hozni az új részeket? Ezen a blogon mindig szerdán érkeznek a részek.
  • Örülsz annak, hogy blogolsz? Vagy unalmasnak tartod az egészet? Igen, persze, hogy örülök, hiszen első sorban magamért és az olvasóimért csinálom, nem pedig divatból.
Kérdéseim:
  • Honnan jött a Sose feledd ötlete?
  • Megbántad, hogy belekezdtél, bármelyik történetedbe is?
  • Melyik blogod designja tetszik neked a leginkább?
  • Ha rendelsz mondjuk egy fejlécet, mindig tetszik a végeredmény, vagy van, hogy jobbra számítottál?
  • Mi a jelenlegi kedvenc számod?
  • Milyen heted volt?
  • Mit csináltál ma?
  • Mindig mondod, hogy el vagy maradva a díjakkal - nem, mintha én nem lennék. Mit érzel, amikor még nem tetted ki az előzőket, de máris kaptál egy újabbat?
  • Kik azok a bloggerek, akiket nagyon szeretsz, mert nagyon tehetségesek?
  • Jelenleg milyen könyvet olvasol?
  • Mit gondolsz arról, hogy kevesebb, mint nyolc fejezet és befejeztük az első közös blogunkat?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése