A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. szeptember 21., szombat

Díj #53 #54 #55

Köszönöm szépen ezt a díjat Anikónak <3 imádlak!
Szabályok:
  • Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
  • Őszintén válaszolj a kérdésekre!
  • Összesen öt személynek kell tovább küldeni!
  • Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
  • A díjat visszafelé nem lehet adni!
1. Mi a keresztneved, és hogyan becéznek?
Kingának hívnak, de sokszor becéznek Kingunak vagy Kingusnak.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Nem nagyon szoktam dalokon sírni, így hirtelen egy sem jut az eszembe.
3. Félsz a sötétben?
Már nem, de kiskoromban rettegtem a sötéttől, ahogy az ágy alá rejtőző szörnyetegektől is.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem, és nem is szeretnék az lenni.
5. Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled?
Talán az, amikor Szilveszterkor hangosan üvöltött a zene, én pedig természetesen énekeltem (nincs jó hangom) és amikor hirtelen lekapcsolták és mindenki bekussolt, akkor én visítottam tovább.
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Még nem. De ki tudja, lehet, hogy egyszer meg fog történni.
7. Szerinted a péntek 13 szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Szerintem aki fél tőle annak szerencsétlen, aki nem annak pedig szerencsés. Hisz minden fejben dől el.
8. Van olyan dolog, amit a szüleidnek sem árultál el?
Igen, rengeteg dolgot titkolok előlük.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem, hiszen a barátaim elfogadnak olyannak, amilyen vagyok, így előttük semmi sem ciki.
10. Kiskorodban sírtál, amikor szurit kaptál?
Igen, borzasztóan beparáztam a tű látványától.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Biztos vagyok benne, hogy elmennék egy király buliba a barátaimmal. Aztán persze segítenék másokon és minden nap elmondanám a "rajingóimnak", hogy mennyire hálás vagyok nekik. Mindenért.
12. Szoktál álmodozni?
Szerintem egy író, már ha lehet annak nevezni, minden nap álmodozik, hisz anélkül nem jönnének a jó kis eseménysorozatok. Így, igen. Én is szoktam álmodozni.
13. Járnál Chase Crawfordal?
Nem, és nem tudom, mi olyan nagy szám benne. Én azt sem tudtam kicsoda, amíg rá nem Google-ztam.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány? Nevük?
Szerintem 16 évesen még ráérek ezen agyalni, mert valójában fogalmam sincs.
15. Adni vagy kapni jobb?
Mind a kettő. Én személy szerint imádok adni, hisz olyan jó látni a boldogságot a másik ember arcán, viszont ha kapok, akkor meg az én szám ér el egészen a fülemig.
16. Titkom?
Az titok :$
17. Bakancslista?
Sosem írtam bakancslistát.

Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Dia-nak <3 nagyon kedves tőled :)
Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  • Tedd ki a díj képét az oldaladra, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
  • Válaszolj a kérdésekre!
  • Küldd tovább minimum öt írónak!
Válaszaim:
  • Kedvenc színész? Lily Collins és Rayn Reynolds.
  • Ha mész nyaralni, hová? Általában külföldre szoktunk menni, vagy a Balatonhoz, esetleg a nagymamáimhoz.
  • Miért kezdtél el írni? Mindig is élénk volt a fantáziám, és amikor véletlenül rábukkantam életem legelső fanfiction-ére, akkor újak után kezdtem kutakodni. Végül úgy gondoltam, ezt én is meg tudnám csinálni. Szórakoztatni akartam az embereket, és megosztani velük a fejemben összeállt történeteket.
  • Mi a keresztneved, hogyan becéznek? Kingának hívnak, de szoktak Kingunak, Kingucinak is becézni.
  • Mennyire vagy kíváncsi? Ha valami nagyon érdekel, akkor rend szerint alig tudnak leállítani a többiek.
  • Mióta szereted az 1D-t? Nem tudom, mióta olvasni kezdtem róluk.
  • Rossz/jó tulajdonságod? Jó: kedves, segítőkész, vicces. Rossz: makacs, lusta, rendelten.
  • Kedvenc könyv? Cassandra Clare: A végzet ereklyéi könyvsorozat minden egyes része.
  • Legjobb blog, amit valaha olvastál? Sajnos nem tudok egyetlen egyet megnevezni. Rengeteg jó blogot olvasok.
  • Szeretnél ikertesót? Indokold. Nem szeretnék, mert akkor nem érezném magam egyedinek. Még ennyire sem.
Kérdéseim:
  • Mit gondoltok a névre szóló díjakról?
  • Hogyan kezdtetek el szerkeszteni, vagyis mi vitt rá titeket?
  • Miről könnyebb kritikát írni? A kinézetről vagy a történetről?
  • Találkoztatok már élőben?
  • Mind a kettőtöknek van saját, írással foglalkozó blogja. Mi adja az ihletet?
  • Milyen gyakran szoktatok beszélgetni, és amikor szoktatok, akkor a blogoláson kívül milyen téma szokott még feljönni?
  • Hallottam a furcsa megismerkedésetekről. Így utólag örültök a történéseknek?
  • Vannak testvéreitek, és ha igen, akkor milyen a kapcsolatotok velük?
  • Hogy megy az iskola? Van időtök saját magatokra is a blogon és a tanuláson kívül?
  • Szerintetek mennyire fontos, hogy az ember életében jelen legyen a sport? Ti sportoltok?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Leona G.-nek <3 
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
  • épp itt áll mellettem az öcsém
  • ezen a héten beteg voltam, mégsem volt időm kitenni a díjakat
  • el kéne olvasnom a Bánk bánt, de egyszerűen nem megy
  • ezt a díjat már kitöltöttem a másik blogomon, a Krisztivel közösen
  • minden rész előtt borzasztóan izgulok
  • ma elrontottam egy trailer szövegét, és az egészet újra kellett csinálnom
  • ma beszélgettem Twitteren egy kedves olvasómmal, aki nagyon aranyos, de azt hitte hogy 14 vagyok XD
  • Mindenki fiatalabbnak néz a koromnál
  • kíváncsian várom, mi lesz az eredménye az oldalt lévő szavazásnak
  • ma fejeztem be a Better with U olvasását
  • sosem tudnék megnevezni egyetlen kedvenc blogot 
Válaszaim:
  • Milyen színű a hajad, a szemed? 
    A hajam barna, a szemem pedig kékeszöld, így minden szín megtalálható rajtam.
  • Ha beleszipkázódhatnál egy könyvbe, melyik lenne az? 
    Ez nagyon egyszerű! Cassandra Clare: Csontváros, és akkor már az egész könyvsorozatot végigélném.
  • Melyik a legromantikusabb dolog a világon? (Pl. gyertya, rózsa, eső...)
    Szerintem egy szerelmes dal, bár azt senkitől sem várnám el, hogy írjon nekem, így valami egyszerűbbet mondanék, mint például egy közös főzés.
  • Melyik blognak tetszik legjobban a designja?
     Nem tudnék választani, hiszen mindegyiket teljes odaadással csináltam.
  • Van blogon megismert barátnőd? Ha igen, ki az? 
    Igen, rengeteg ilyen barátnőm van, kapásból kriszty96-tal is a neten keresztül lettünk jóban. De ezen kívül ott van Feilla, Cher Brooks, Molly Schmidt, L.T.P.~, D.L.L., a Fantasy Girls csapata, Alexa és bár veled keveset beszélek, azért téged is annak tartalak.
  • Tudja valaki a közvetlen környezetedből, hogy írsz? Ha igen, támogatnak benne?
     Igen, a legtöbben tudják, és mind támogatnak.
  • Sorolj fel magadról három jó tulajdonságot, és egy rosszat! 
    Jó: vicces, eltökélt és segítőkész. Rossz: beszédes, makacs és rendetlen.
  • Tea vagy kakaó? 
    Mivel a teát kiskorom óta utálom, így kakaó.
  • Őrült bulik, vagy egy csajos este pizsamákkal, popcornnal, filmekkel és rengeteg tábla csokival? 
    A maga módján mindkettőt szeretem, így nem tudnék választani, bocsi.
  • Melyik az a könyv/blog ami talán egy életre megváltoztatta a világnézeteidet? 
    Nincs ilyen blog, és könyv sem, de most fejeztem be Fantasy Girl-töl a Better with U-t, ami nagyon tetszett, és szerintem sok ember tanulhatna belőle. Hogy mit is jelent szeretni.
  • Hogy tetszettek a kérdéseim? :) 
    Nagyon egyediek voltak, örültem, hogy nem csak sablonos kérdésekre válaszolgatok.
Kérdéseim:
  • Mi vitt rá arra, hogy egy angol blogot fordíts magyarra?
  • Ezek szerint gyakran olvasol angol szövegeket?
  • Hány éves vagy?
  • Bevallom neked, hogy ezen a blogon sírtam el magam először, úgy igazán. Te melyiken, kérlek linkelnéd?
  • Ha egy mondatban kéne megfogalmaznod, mit gondolsz az olvasóidról, hogy tennéd?
  • A vidám, vagy a szomorú történetek tetszenek jobban?
  • Ezen kívül van olyan blog, amit te magad írsz?
  • Kit tekintesz példaképnek?
  • Mikor jártál utoljára moziban, és mit néztél meg?
  • A blogodban a két főszereplő Niall Horan és Nina Dobrev. Ezek szerint szereted a One Directiont, esetleg a Vámpírnaplókat?
  • Hogy érzed magad?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés: