A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. október 30., szerda

Történet/Szereplők 3.

Történet röviden:
Louis Tomlinson egy sikeres filmsztár, aki szörnyen beképzelt, és azt hiszi tényleg körülötte forog a világ. Az egyik filmpremiere után, találkozik egy Summer nevű lánnyal, aki első pillantásra a szívébe csempészi magát. De itt kezdődnek a problémák, hisz a lány csak kihasználja a fiút, és minden célja az, hogy összetörje a szívét, majd eldobja, mint egy kinőtt ruhát. Lou túl naiv, és még annál is inkább szerelmes, így nem veszi észre a lány színlelését, amíg Grace, aki csak később lép be a képbe, mint vendégből lett ellenség, egyből rájön arra, hogy itt nincs minden rendben. Grace és Louis barátok lesznek, majd egy kis idő elteltével eme szoros kapcsolatból több lesz, mint azt bárki is gondolta volna. Vajon Summer elviseli majd a vereséget? Grace és Louis összejön, esetleg egy súlyos vita után örökre elválnak útjaik? Egy biztos, minden ki fog derülni!

Szereplők:
Egy sztár és megannyi elismerés. Louis élete szinte tökéletesnek nevezhető, de egy végzetes pillanatban teljesen a feje tetejére áll a saját kis világa. Beleszeret egy lányba, aki csak kihasználja, és nem veszi észre, hogy másnak mennyire fontos. Amikor megismerkedik Graceszel, vele is ellenséges lesz, ám ahogy egyre csak közelebb kerülnek egymáshoz, megnyílik a lánynak. Kiderül a múltjában rejtőző titok, s az, hogy nem is olyan tökéletes, mint azt ő gondolta magáról.

A híres lemezkiadó fejének a befolyásos lánya, aki kénye kedve szerint aláz meg és használ ki másokat. Egy régi szerelme iránti gyűlöletből megvet minden férfit, és csak a prédáit látja bennük. A szülei nagyon elkényeztették, így túl sokat hisz magáról. Amikor találkozik Graceszel, megtalálja benne azok a tulajdonságokat, amitől felfordul a gyomra, és minden áron meg akarja keseríteni a jövevény életét.

Az apukája súlyos betegségben szenved, így anyukája elhozta Liverpoolból egészen Londonig, hogy az egyik iskolás barátnőjénél és családjánál töltse a nyarat. Grace próbál ellenkezni a "nyaralással" szemben, de semmi esélye sincs az anyukája akarata ellen, így kénytelen a Delgado családnál maradni. Summer és ő egyből vitába keverednek és ez minden másodperc elteltével csak egyre rosszabb lesz. Amikor összefut Louval, eleinte nem szívleli, de a későbbiekben teljesen beleszeret, de az ifjú filmsztár csak barátként gondol rá. Eleinte.

Carter Ausztráliába költözött a családjával, de mindig próbál segíteni a legjobb barátnőjének a távolság ellenére is. Mindig Grace mellett áll, és tanácsokkal látja el őt. Nélküle talán Grace sosem lett volna elég bátor, hogy meghozzon egy bizonyos döntést, ami végül a jó irányba fordította az életét.
----------
Miranda Kerr karakterét először ezen a blogon láttam, az ihlet innen jött (csak kinézetileg) Can I get everything?
ui.: Kérlek írjátok le a véleményetek az új történetről :)

8 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendio! <3

    Ez egyszerűen fantasztikus! Már most a kedvencem! Annyira örülök,hogy nem sablon sztori lesz, hiszen, mint az eddigi történeteid is, kivételes lesz! A disegn pedig bámulatot! *-* Már nagyon várom az első részt!

    Sok puszi, Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kriszti!
      Köszönöm, köszönöm és köszönöm. Nagyon jól esik ilyet hallani, főleg, hogy még bele sem kezdtem a történetbe, úgy igazán. Én is nagyon várom, hogy szerda legyen és megmutathassam <3
      Millio puszi xx és köszönöm, hogy írtál <3

      Törlés
  2. Szia te zsiráf! :D
    Említettem már hogy szeretem a bonyolult sztorikat! Hát komolyan szóhoz sem jutok! Oké, gondoltam hogy Louis bunkó lesz Grace - vel szemben, de ahogy leírtad a karaktereket, nem gondoltam volna hogy ennyire! Egyre kíváncsibbá teszel, facebookon is annyit beszélünk erről, s nincs olyan nap hogy vigyorodnék el amiatt, hogy hamarosan elkezded!
    Rettentően izgulok, milyen furi lesz már Louist beleképzelni?:D
    Mindenesetre sok sikert és izgatottan várom!
    Imád, Abbie C ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drágám!
      Te is lehettél volna velem zsiráf :/ Igen, említetted, hogy szereted a bonyolult sztorikat, így kíváncsian várom mit fogsz szólni ehhez. Igen, Lou meglehetősen beképzelt lesz, és egy pöcsfejű idióta - az elején. De nem is árulnék el többet. Lehet, hogy furi lesz, de reménykedem benne, hogy csakis jó értelemben.
      Millio puszi Xx és köszönök mindent, szeretlek <3

      Törlés
  3. Kedves Szerecsendio!

    Először csak így magamban annyit mondtam, hogy: imádom. De itt azért bővebben ki szeretném fejteni a véleményemet.
    Nos, már most tudom, hogy egy újabb zseniális, csavarokkal teli történet elé nézünk, és hatalmas taps neked, mert ilyet kitalálni.. Ehhez kell fantázia, ami neked bőven megvan! Már most imádom, és az egyik kedvenc blogommá vált, pedig még csak a kis prológus szerűség van fent. Na mindegy. Érzem, hogy ez sem mindennapi történet lesz ((mint az előző)). Annyira fantasztikus vagy, te! :D<3

    Puszil és ölel:
    Jane Elliott.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jane!
      Már a befejező részhez írt kommentárod is nagyon jól esett, és most erre sem találok szavakat. Borzasztóan jól esik, hogy már most imádod, pedig ez a kis leírás még Prológusnak sem nevezhető, ezért is nem így neveztem el. Igen, biztosíthatlak felőle, hogy rengeteg csavar lesz benne. A kedvenced? :') eszméletlenül aranyos vagy, és imádlak <3
      Millio puszi Xx te <3333

      Törlés
  4. Drága Csillag!

    Már rettenetesen vártam ezt a sztoridat, hogy a publikálásig is eljusson, hiszen elképesztő az, amit megalkottál! *.* Bocsáss meg, hogy csak most írok, de a szünetben rettentő sokat akartam bepótolni az írásaim kapcsán, hiszen nagyon lemaradtam és még most sem sikerült teljesen helyrerázódnom az iskola miatt, de mindegy is, mivel ez nem ide tartozik! :) Mivel a történet végét lévő részeket mind bemásoltad izgatott vagyok az eleje miatt, hiszen azzal nem teljesen vagyok képben és már nagyon várom a szerdát! *.* Olyan izgatott vagyok, hogy még én magam sem hiszem el, de annyira olvasnám már!!! Jobb volna egy kicsit több idő, de azt hiszem, ha egy nap 50 órából állna, sem lenne nekem elég xD Louis karakterét nagyon szeretem, és amikor bemásolgattad nagyon megörültem, mivel ez volt az első olyan róla szóló történet, amiről hallottam, amiben nem ostoba tulajdonságokkal ruházták fel. Summer – t nagyon utálom, bár azt hiszem, ezzel nem okozok Neked meglepetést, Grace pedig egy bátor, talpraesett imádnivaló teremtés, akit a merészsége és a kedvessége miatt rögtön a szívembe fogadtam! :D És hát a neve az sem utolsó, hiszen szerintem már említettem Neked mennyire szeretem ezt a nevet :) A kinézet pedig fantasztikus lett és bár a képeket már láttam most így újra megnézve csak még inkább gyönyörűnek találom! Mindent elképesztően, fantasztikusa, csodálatosan összehoztál! <3
    Millió puszi és szoros ölelés! <333 Már alig várom, hogy beszéljünk és a másolgatást is rettentően várom, bár most még leckézek és csak az után tudok írogatni, de nem hagylak olvasás nélkül mára sem! xD <33333333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Csigusz!
      Reméltem is, hogy nem hagysz olvasnivaló nélkül, hisz már rengetegszer említettem, hogy a napi rutinjaim részévé vált az, hogy olvashatok tőled, bármelyik történetedről is legyen szó, na meg persze az is, hogy másolgatok neked egy-egy részletet. Egyszer, amikor nem voltál, már mindenki másra ráírtam, hogy hagy mutogathassak XD és erről Molly nagyon sokat tudna mesélni <3
      Igen, amikor az elejét írtam, akkor még nem ismertelek, ami elég fura, tekintve, hogy már négy hónapja ismerlek, és akkor még csak a Zaynes negyedik fejezetét publikáltam. De régen is volt... csak úgy szalad az idő <3
      Tudom, kiket utálsz, kiket szeretsz és ezzel én is így vagyok, plusz már alig várom a szerdát, mert érdekelne, ki mit gondol erről a történetről. Az első fejezetek mindig nehezek, így izgalommal telve számolom a másodperceket,
      Millio puszi xx nagyon szeretlek <33 köszönöm, hogy vagy <33 és sok sikert a leckékhez, nekem is kell majd :(:)

      Törlés