A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. november 4., hétfő

Díj #64

Nagyon szépen köszönöm a díjat Lala-nak :)
Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni!
  • tegyél fel 10 kérdést a jelöltjeidnek!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • ezt a díjat már akkor ki szerettem volna rakni, amikor megkaptam, csak úgy gondoltam, várok vele az új design-ig
  • a szünet utolsó négy napját vidéken töltöttem a nagyszüleimnél, ahol nem volt internet kapcsolat
  • nagyon szeretek írni, bár gondolom ez senkinek sem újdonság
  • egyszer több történet kering a fejemben, pusztán a lustaság és az iskola az oka, hogy nem kezdtem még bele mindegyikbe
  • a fejezeteket olvasói szemszögből írom, azt vetem "papírra" amit szívesen olvasnék
  • holnap, vagyis ma - mert már elmúlt éjfél - nem megyek iskolába, és anyu igazolja
  • több, mint négy órát ültem egyfolytában, amikor hazafelé jöttünk
  • most épp Kriszti egyik új blogjának első fejezetét olvasom, amit még nem publikált
  • mindig is imádtam a lila színt
  • nem rég megnyertem egy versenyt, ami persze szerencsén múlott, és kapok egy új designt *.*
Válaszaim:
  • Voltál már Londonban? Még soha életemben nem jártam Londonban, de remélem egyszer eljutok oda is.
  • Mi az álmod? Hogy egyszer híres újságíró válik belőlem.
  • Mi hajt előre az írásban? A tudat, hogy van, aki szereti, amit csinálok, hiszen annak idején pont ezért kezdtem el. Másokat szerettem volna szórakoztatni egy.egy unalmasnak ítélt percükben. 
  • Mi inspirál? Ez nálam nagyon változó, mindig valami más, vagy van, amikor ugyanaz. Tényleg nem tudom, mi lehetne erre a kérdésre a megfelelő válasz, hisz őszinte akarok lenni, mint mindig.
  • Hogy írnád le magad? Ez nehéz. Miért ilyen nehezeket kérdezel? Nos, ha a külsőre vagy kíváncsi, mell alá érő, hullámos, barna hajam van, kékeszöld szemem, és a fülem is ki van lyukasztva. Állítólag egész szép vagyok, bár ez szerintem igazán relatív és személy függő. Belsőleg egy bolond és idióta lány vagyok, aki túl sokat beszél, és akinek túl nagy a fantáziája. Imádok horrorfilmeket nézni, könyveket olvasni, írni vagy szerkesztgetni, egy szóval elég kreatív vagyok. Emellett sportos vagyok, hiszen heti négyszer edzem.
  • Ha olyannak kéne bemutatni az 1D-t, aki nem ismeri, mit mondanál neki? Még van ilyen ember? Huh, mivel nem tudok róluk túl sok mindent, azt mondanám neki, hogy öt elég - oké, nagyon - helyes fiú, akiknek elég jó hangjuk van ahhoz, hogy milliárdnyi lány rajongjon értük. Szerintem viccesek és a maguk módján tényleg szerethetőek, és sokkal többek annál, mint amennyit mutatnak magukból.
  • Beleírod a saját érzéseidet a fejezetekbe? Mindig. Szerintem ez elkerülhetetlen, hiszen ettől lesz eredeti egy-egy karakter gondolatmenete. 
  • Ki tud róla, hogy blogolsz? Mindenki, akit érdekel, hiszen a legjobb barátaim tudják, a szüleim tudják, a többiek pedig nem érdekesek. Ha valaki megkérdezi nem tagadom le, de nem is reklámozom magam, senki előtt sem.
  • Kinek mondtad utoljára, hogy szeretlek? A nagymamámnak szóban, írásban pedig Leának, aki már alszik, de csak nem rég lépett le Facebookról.
  • Mi az álomszakmád? Egyértelműen az újságírás.
Kérdéseim:
  • Több, különféle blodog is van, honnan jött az ötlet, hogy ne csak szerkesztéssel vagy ne csak írással foglalkozz?
  • A kinézeteid egytől-egyig mesések. Sokáig fejlesztetted, vagy egyből képes voltál ilyen csodás design-ok megalkotására?
  • Melyik az a munkád, amire a leginkább büszke vagy?
  • Szerinted egyedül vagy csoportban könnyebb dolgozni?
  • Mi az, ami megihlet? 
  • Először Chloe kinézetét vagy belső tulajdonságait álmodtad meg?
  • Miért pont Miranda Kerr lett a szerencsés karakter? Sokáig kerested, vagy spontán jött? Elsőre is őt akartad?
  • Szerinted az író van az olvasóért vagy az olvasó az íróért?
  • Mit gondolsz azokról a bloggerekről, akik kommentár határhoz kötik a következő fejezet érkezését?
  • Honnan jött az Escape című blogod ötlete?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése